Deli Gibi ....

15 2 0
                                    

Su kadini birisi basimdan alabilir mi?Doktor Şah gerçekten bu kadini klonlamismiyidi.
"Sen yari robot musun? "
"Hayir değilim. Ve senin gibi hafizami kaybetmedim de."
"Bakiyorumda beni benden iyi tanıyorsun. Surtuklugun verdigi bir yatenek mi sormasi ayip."
Kafasını aşağı eğip öylece bekledi. Tekrar bana bakıp gülümsedi. "Yemek yiyelim mi?"
"Olur"
"Seni yarı robot sanıyordum. "
"Yarida insanim. Petrolle beslenmiyirum ve yari insanım "
Kapiya yönelip kapiyi açtı. "Önden yarı robotlar."
"Tabi ben geçerim. "
Binadan çıkıp köşedeki pizzaciya girdik. Etrafima bakinirken elimde hissettiğim soğuklukla kadina döndüm. "Elime dokunma."
"Yemedik-"
"Yeme zaten pizza yiyecesin."
Ortadaki masaya geçip menuye baktim. Pizza ,pizza,pizza,pizza..."kadin burdakilerin hepsi pizza"
"Cunku pizzacidayiz." önüne beyaz önlük takmış bi adam yanıma geldi."ne istersiniz bayim?"

....

Pizzamizi yiyip çocuk parkini karsina oturduk. Hava serindi ve tişörtle dışarı çıkmıştım. "Pizza için sağol. "
Oturmaya devam ettik. Önümüze mavi gözlü kiz çocuğu gelince çocuğu incelemeye başladım. "Çocuk senin gözlerin mavi."
Cocuk ağlayarak yanimdan uzaklaştı. "Bu cocuklar çok hortlak,"dedim ve kadına baktım. Şahin'in yaraladigi yeri tutuyordu. Tişörtünu yukarı sıyırdım. "Yaran kanıyor. "
Kolundan tutup eczaneye soktum." Yaralı"
Kadin pansuman için malzemeler uzattı. Kadinin bacağına sardigim bezi çıkarıp yere attım. Çok fazla kan kaybediyordu . Eczacı kadin "çok fazla kan kaybediyor. Hastaneye götürün, "dediğinde yan taraftaki hastaneye girdim.Acile girip doktorlarla beraber sedyeye yatirdim. Acil ameliyat için odaya aldılar.

.....

Bir saattir kadim odada ve haber alamıyorum. Doktor odadan çıkıp yanıma geldi."Eşinizin yarası derin. Kursunlarin parçaları yayılmış. Fazla kan kaybediyor. Sıfır eraş pozitif kan gerek ."
"Kan?"
"Hani böyle damarların içinde kırmızı bir sıvı olur."
"Aaa tabii biliyorum. Benimkini alın. "
Adam girmem gereken odayi-beni yonlendirirken ilerledim.
Kadin beni oturtup kolumu açtı. Koluma dokunup bastırdı. Şaşırmış gibi bakınca doktorun yanina gitti.
Doktor yanima gelip dokundu."Senin adın PRATİLİPİ mi?"
"Hayır değil. Ben turistim ve.. "Lanet olsun ki ... Neden yari robotum? Kadin damar bulamadı.

Kadin ameliyattan çıkıp odaya alındı. Anlaşılan kan bulunmuş. Odadan içeri girip kadina baktım. Sürtük.
Odadan çıkıp Şahin'i bulmak üzere ilerledim.

.....

"Şahin!"
"Yavrum. Noldu anneni mi özledin? "
"Kes sesini! Kadını hangi silah ile vurdun?"
Masaya doğru ilerledi bende arkasından gittim." Bak onu bu silahla vurdum."
Silahı elime alıp ona doğrulttum."Ben de seni vurayım mi?"

"Keyfin bilir. "Topuguna sıkıp ona baktım.
"Ne yaptın lan?"
"Şakamin olmadığını bil Şahin. Ben şakalari sevmem."

Şahin'in boğazını tutup sıktım. "Beni hemen simdi öldürebilirsin ama yapamıyorsun PRATİLİPİ. "
"Doktor Şah' in nerde olduğunu biliyorsun. Söyle! "

......

Doktor. Şah. Şahin. Kadın... Lanet olsun. Doktor Şah bana hiç yardımcı olmuyor. "Pratilipi." deli gibi kadina bakıp tekrar gözlerimi ovuşturmaya devam ettim."Hortlak gibi uyuyorsun. "
Yataktan doğrulmaya çalıştı. "Pratilipi . benim çocuğumu bulmam lazım. "
"Çocuk mu?"
"Evet . on beş yaşında bir oğlum var. "
"Nerede?"
"Los Angeles da."

Klon PRATİLİPİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin