Klote zomer

130 8 5
                                    

"PAAAAAAAAAP!!" schreeuw ik voor de vijfde keer deze minuut. we vertrekken zo op vakantie naar Spanje maar ik kan mijn lievelings broek, licht grijs met zwarte accenten, nergens vinden. Na de zesde keer roepen heeft mijn vader me eindelijk gehoord. "Schat je hebt hem gisteren al in je koffer gedaan zodat je hem zeker niet zou vergeten! ". Ik ben echt een vergeetkous mijn ouders zagen altijd dat als mijn hoofd niet zou vast staan ik zelfs die zou vergeten. Maar ach je kan niet alles hebben in het leven he! ik zucht diep en kijk in mijn koffer en jep daar zit ie mooi te wezen. Ik kijk mijn koffer nog eens na en rits hem dicht. "Lisa kom je nog? we gaan zo vertrekken" roept mijn broer ongeduldig. Hij is echt zo onuitstaanbaar! Hij is hipperactief, Kinderachtig, en heeft een veel te groot ego. Ik kijk er echt niet naar uit om 13uur met hem op de achterbank van mijn vaders Volvo te zitten. Tijdens de rit fantaseer ik over hoeveel vriendinnetjes Lukas nu weer gaat hebben, en hoe ze eruit gaan zien. Mijn broer is een echte playboy en kan alle meisje strikken. Ik daarentegen ben het tegenovergestelde: Ik ben niet lelijk maar besteed geen aandacht aan jongens, als een knappe jongen tegen me praat word ik zenuwachtig en ga stotteren. Dat is het punt dat ik het meeste haat aan mezelf ik stotter, en niet schattig stotteren nee veel erger. Na 5uur rijden besef ik dat ik mijn boek vergeten ben. Ik mompel zachtjes hoe dom ik wel niet ben waardoor ik mijn slapende broer wakker maak. "Hee kleine, kan het wat stiller ja!!" Mijn broer is maar een jaar ouder maar blijft me kleine noemen. Pfff ik ga maar slapen en hopelijk word ik pas wakker als we er zijn.

Klote zomerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu