"euhm.... Lukas? wat zever je nu weer? Een keer krijg ik een vriend en dan moet jij het weer gaan verpesten." Schreeuw ik boos terwijl ik naar binnen snel. Achter me gooi ik de deur dicht. Hij moet dan ook altijd alles verpesten! gevaarlijk haha wat?? Hij is gewoon gek!! Wat zou hij zijn een gestoorde moordenaar? Laat me niet lachen. Ik ben nog steeds in gedachten verzonken als mijn moeder me roept voor het eten. Ik snel naar de keuken en ga naast mijn broer zitten, een ding weet ik zeker vandaag kan mijn broer het vergeten dat ik tegen hem ga praten !!
POV Jace
"Damn..." mompel ik boos op mezelf. Ik kan dat meisje maar niet uit mijn hoofd zetten. Normaal wil ik maar een ding met een meisje, je weet wel wat. Maar bij haar.... Ik wil haar vasthouden en haar heel de wereld laten zien. Oh fuck.. Als ik haar ook maar iets zou willen laten zien zou ze me eerst moeten vertrouwen. Ze mag me niet vertrouwen! Ze mag niet in mijn wereld terecht komen. Met haar lieve, schattige gezichtje. "HOU JE BEK" schreeuw ik boos tegen mezelf terwijl ik hard tegen de muur van mijn rommelige kamer shot. Ik moet kalmeren. Ik pak een sigaret en probeer te kalmeren.
POV Lisa
Er hangt een gespannen sfeer aan tafel. Mijn ouders snappen er niets van en proberen onophoudelijk een gesprek aan te knopen. Ik ben koppig genoeg om mijn mond te houden. Mijn broer word pissig, pakt zijn bord en gaat er mee naar boven. Na 10 minuten in mijn vlees te prikken snappen mijn ouders dat ik geen trek heb en nemen mijn bord weg. Ik strompel de trap op en zet mijn iPod op het luidste. Miley Cyrus en haar nieuwe liedje scheld door mijn oortjes. Ik moet en zal die jongen nog eens zien al was het alleen om mijn broer te pesten.
JE LEEST
Klote zomer
Novela JuvenilLisa gaat met haar ouders en broer op vakantie. Niet weer een van de zovele saaie vakanties zo als ze had gedacht. Nee saai kan je het zeker niet noemen. Al had ze dat achteraf gezien toch liever weer eens gehad... hye dit is mijn eerste verhaal. i...