Pov Lisa
De tranen lopen over mijn wangen. Overal waar hij mij had aangeraakt voel ik zijn handen nog over mijn lijf gaan. Ik slenter in shock naar huis, mijn benen kunnen me bijna niet meer dragen en men ogen vallen toe. Als ik in mijn straat ben zie ik mijn broer in de deuropening staan. Ook dat nog denk ik en veeg mijn tranen snel af met de mouw van mijn jas. Ik heb helemaal geen zin in ook nog een preek van mijn broer, al weet ik dat die er zeker gaat zijn.. Mijn benen geven het op en ik zak ineen op de stoep, de tranen vullen mijn wangen weer en ik zie allemaal vlekjes voor mijn ogen. Dan word alles zwart.
P.o.v Lukas
Ik kan niet slapen.. heel de nacht lig ik al wakker over de ruzie met mijn zus. Ik besef dat ik heb overdreven maar het blijft mijn zus. uiteindelijk besluit is te gaan kijken of ze nog wakker is. Op de tippen van mijn tenen sluip ik naar haar kamer. ze ligt er niet besef ik geschokt, waarschijnlijk is ze iets te drinken gaan halen probeer ik mezelf te kalmeren. maar nee ook daar is ze niet. Ik raak in paniek en denk aan alle erge dingen die er gebeurd zouden kunnen zijn. mijn gedachten glijden naar jace, die klootzak!
Ik doe mijn jas aan en loop naar buiten. Net als ik de deur wil sluiten loopt ze daar. ze ziet er verschrikkelijk uit. Haar ogen zien rood en ze ziet lijkbleek, ze probeert haar tranen weg te vegen maar tevergeefs ze blijven komen. Pas als ze plots neervalt kan ik me bewegen en ren ik naar haar toe.
P.o.v jace
"Verdomme jace! Wat krijg jij nu! we hadden net een mooi meisje, spelbreker." schreeuwt de persoon dat nu wel duidelijk Stefaan is. Ik loop woest op hem af en geef hem een harde stomp in zijn maag. Stefaan krimpt ineen door de plotse pijn. Ik schrik door mijn agressie. Stefaan is al jaren mijn beste vriend, nee niet mijn vriend, mijn bondgenoot of zelfs broer. Ik besef dat het allemaal door haar komt. Die bitch ruïneerd mijn leven godverdomme! denk ik kwaad. maar ik verbeter mezelf snel. ze is geen bitch, en ze kan er ook niets aandoen dat ik haar zo leuk vind. Fuck ik vind haar echt leuk.... heel leuk zelfs...niet goed.
P.o.v Lukas
Ik leg haar zacht op de bank en dek haar in met dekens. ik ga boven mijn spullen halen en leg me op kussens en dekens op de grond naast haar. Het volume van mijn iPod staat op rood terwijl er luid het liedje Presh out the runway van Rihanna klinkt. Zo val ik in een diepe slaap die ik goed zal kunnen gebruiken.
JE LEEST
Klote zomer
Novela JuvenilLisa gaat met haar ouders en broer op vakantie. Niet weer een van de zovele saaie vakanties zo als ze had gedacht. Nee saai kan je het zeker niet noemen. Al had ze dat achteraf gezien toch liever weer eens gehad... hye dit is mijn eerste verhaal. i...