hoofdstuk 8

17 2 0
                                    

We lopen het eerste beste café binnen en zetten ons aan de toog. De barvrouw , met duidelijk nep blond haar, komt naar ons en neemt onze bestelling op :"Twee pintjes en een pakske zoute chips alstu " zeg ik op een normale toon. De barvrouw met een echt veel te ver openstaand bloesje leunt naar voor om onze pintjes neer te zetten. Ik zie Stefaan naar haar staren en moet terug denken aan wat er daarjuist is gebeurt. Ik ben echt mega kwaad op stefaan wat zo raar is want dat ben ik normaal echt nooit. Er is geen reden waarom ik dat meisje zou willen beschermen, het doet alles naar de klote.. Moet haar gewoon uit men hoofd zetten !!

"eeeh jaciiee" hoor ik een bekende meisjesstem achter me. fuck men ex... dat meen je niet... "Hye kylee !!" zeg ik vals blij. "ik heb je gemist schat. echt waar" zegt ze terwijl ze met haar hand mijn kaak streelt. Stefaan kijkt haar raar aan als ze op mijn schoot komt zitten. Ik negeer haar en drink nog is van mijn pint. Nadat ik al een stuk of 10 glazen bier binnen heb gekapt en het al wazig in mijn hoofd begint te worden zegt stefaan dat hij naar huis gaat. na een korte zwaai loopt hij al heen en weer gaant het cafe uit. "uhmm.. ik ga dan ook maar eens he kylee.." "Oh.. komaan jaciee nog eentje?! ik trakteer!" fluistert ze op een verlijderlijke toon. "gaan we dan wel ergens anders zitten want mijn kont slaapt..!?" voeg ik er dwaas aantoe,"daar is nog wel een bankje vrij schat, daar vanachter. "

Lisa.

"Sorry Lukas, voor alles...ik...ik..". "Sssht zeg maar niets Lies binnen twee dagen zijn we hier weg een vergeten we dit gewoon oke? Maar eerst gaan we ons is goed amuseren he !! trek je bikini aan en kom naar het zwembad ik wacht daar op je! " Ik hou zo van mijn broer he! Hij kan misschien soms wel een grote etterbak zijn maar hij begrijpt me steeds en kan me steeds weer vrolijk maken. Ik spurt naar boven en trek snel mijn bikini aan. Als ik thuis kom moet ik echt eens mee met Lukas naar de fitness denk ik bij mezelf als ik langs de spiegel loop. Niet dat ik dik ben maar na de vakantie kunnen er vaak toch wel wat kilootjes af. Ik ren over het droge gras naar het zwembad. "BOMMETJEEEE !!!" een paar mensen die rustig van de zon aan het genieten waren keken verschrikt op. Ik zwem onderwater naar mijn broer die staat de babbelen met een paar gasten. Om eenofandere manier herken ik ze ken maar ik krijg ze echt niet geplaatst. "Oooh wat? nee!! dat meen je niet??!! je was helemaal niet Frans !! wow das gênant !!" roept een van de gasten die bij mijn broer staat. Ow ja juist die Nederlanders... Oeps..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 10, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Klote zomerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu