Bölüm 1

83 3 6
                                    

Yeni bir gün,yine sensiz bir güne merhaba demiştim.Yaptığın onca hatadan sonra kalbimin yine seni seçmesi içler acısıydı.Bütün bu düşüncelerimi geride bırakıp yataktan kalktım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okula gitmek için hazırlandım.Annemin yanağına bir öpücük kondurup evden alelacele çıktım.Beraber yürüdüğümüz o yollardan geçiyorum belki o anı biraz da olsa yinede hissederim diye ama olmuyordu hep gözlerim doluyor.Ben bu huyumdan nefret ediyorum.Artık yemin etmiştim bu yollardan geçerken bir daha seni  düşünmeyecektim ama OLMUYOR SENİ  DÜŞÜNMEDEN BİR DAKİKAM BİLE GEÇMİYOR.Herkes seni çok sevdiğimi biliyordu.Kimse inanmamıştı ayrıldığımıza.Bazıları çok sevindi tabiki.Ama emindim birbirimizi hala seviyorduk.Biz bile inanmamıştık ayrıldığımıza.Bir anda birbirine aşkla bakan iki kişi gitti yerine birbirini öldürmek isteyen iki kişi geldi.Birbirimize baktığımızda o aşkı görmüyorduk.Artık aşkımız bize karşı yabancılaşmıştı. Benim sana, senin ise bana ihtiyacın olduğunu ikimiz de biliyoruz aslında...İkimiz de birbimizi karanlığın dibine gömmüştük ama farkında değildik.Aşkın en sade halini yansıtan tek çifttik biz.ÖLÜM BİZİ AYIRANA KADAR BENİMSİN!Sözünü boşuna etmişiz meğer.Aşk oyunu bizim için bitmişti.Kaderimizde bu da mı vardı?Sonu olmayan bir yolda yürümüşüz meğer.Ama herşeyin bir sonu olduğunu şimdi hatırladık.
    Aşk zaman zaman küsebilir kalbine.Kimi zaman barışır ya da BİR DAHA UĞRAMAZ KALBİNE.Şunu öğrenmek isterdim;acaba beni sevdi mi?Yoksa sadece küçük çocuğun istediği oyuncağı aldırıp bir müddet sonra yenisini istemesi gibimiydi onun bana olan aşkı?Onun o yalancı gülüşüne ve sözlerine nasıl inandım!!Allah kahretsin!Allah kahretsin!!Kim bilir kimle geziyorsun?İnşallah onu da beni kandırdığın gibi kandırmıyorsundur.Yokluğun kalbime hançer saplasa da hayat devam ediyor.Aşk tohumları bizim toprağımıza edildikten sonra sulanmayı unutulmuş.Aşkı sadece SEN kavramı zannettim.Ama sen o kavramı hakkettmiyorsun.Ben seninle kurduğum hayalleri düşünürken sen gittin bir PİÇ EVLADI ile beni aldattın.Ne vardı onda bulup bende bulamadığın?Bu kadar mı zordu yüzüme AYRILALIM demek!Çok mu zordu?Ne olurdu adam akıllı ayrılmak istediğini söyleyip ayrılsaydık!Senin ne hakkın vardı benim hayallerimle oynamaya?Sen git o PİÇ ile hayallerini kurmaya devam et.Unutma ki kimse benim yerimi doldurmayacak ama emin ol ki SENİN YERİNİ DOLDURACAK ÇOK KİŞİ VAR!!!
         Ya uğruna ölmek isteyeceksin,ya aşkın için feda etmeyi bileceksin.Kim ister ki ölmeyi?Ama aşkın gücü bazen insanı yenik düşebiliyor.Ben seni anneme anlatıp ağlıyordum biliyor musun?Annem beni avutmaya çalışıyordu.Haklıydı annem, sen  gözyaşlarımı HAKETMİYORDUN...

Eğer  beğendiyseniz yoruma ne gibi değişiklikler yapmamı isterseniz belirtin...
     


Beni Sevdin Mi Cidden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin