Sert Fırtınalar Esiyor Duygularda

11 1 3
                                    

Takside biraz uzun zaman geçirdikten sonra sonunda indik.Biraz kötü koksada burası heyecanımızı bastıracak kuvvatte değildi.Hazır mıyız , dedi Olcay.Bir derin nefes alalım dedik ama o da olmadı çünkü artık koku daha da kötü kokmaya başlamıştı.Biraz yürüdükten sonra dalış yapılacak olan yata geldik.Bayaği bir büyüktü.Hemen hazırlandı Olcay.Bizde teknede bekliyorduk.Biraz zaman geçti Olcay geldi kaptana hazırız komutunu verdi ve kıyıya 3 saatliğine de olsa veda ettik.3 saat hızlı geçti fazla eğlenmemiştim.Ama Melisa Ablam ile Olcay mutluydu.Benim aklım hala Jack'teydi.Pansuman zamanı gelmişti.Hemen aradım.Jack telefonumu açmadı.Birkaç kere daha aradım en sonunda açtı.Niye açmadın diye kızmaya başladım.Haklıydım.Merak etmek en doğal hakkımdı.Bana telaşlanacak birşeyin olmadığını sadece telefonun sessizde oldugu için duymadığını söyledi.Kabullendim.Ona gelmek üzere olduğumuzu ve de pansumanını gelir gelmez yapacağımı söyledim ve telefonu kapattım.Ben telefonla konuşurken Olcay hazırlanmıştı.Hemen taksı bulmak icin çabaya giriştik ve de anında bulduk.Otele geldiğimizde Jack kanlar içinde yarde yatıyordu.Hemen yanınagittim kafasına baktım ve yara olan bölgeye darbe almıştı.Hemen tampon yapmak için kalın bir pecete istedim.Sonra hastaneye gittik kafasına 9 tane dikiş atıldı.Ağrı içinde otele döndü.Biraz dinlenmesi için ona özel bir oda ayırttırdım.Odasına cıkarttık.Bir doktor olarak hastamın yanında durmam lazımdı ve başında sabaha kadar bekledim.Bir anda uyumuşum.Gözlerimi açtığımda yanımda yoktu.Bir telaşla kalktım ayağa.Bağırdım bağırdım yoktu.Sonra kapı çaldı.Kapıyı bir açtım karşımda dünyanın en düsünceli erkeği duruyordu.Hemen içeri aldım kahvaltıyı beraber kahvaltı ettik.Melisa Ablam vesile olmuş buna da zaten.Jack'in yanağına bir öpücük kondurdum ve odadan ayrıldım.Melisa Ablam'ı aradım odaya gelmemi söyledi.Gittim ve onu ağlarken buldum.Noldu anlamamıştım.Olcay'ın gittiğini birdaha da geri gelmeyeceğini öğrenmişti.Ben de üzülmüştüm bu duruma...

Devamı için takipte kalın... 😘😘 YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

Beni Sevdin Mi Cidden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin