Melisa ablamı sakinleştirmeye çalışırken telefonu çaldı.Arayan eski sevgilisydi.Ben açtım telefonu ve hiçbir şey demeden dinlemeye başladım.Çinde olduğunu ve bizimle aynı otelde konakladığını söyledi.Bir an şoka uğrasam da kendimi silkeleyip cevap verdim."Sen ne dediğinin farkında mısın?"Telefon yüzüme kapanınca sinirlenip telefonu fırlattım.Bu durumu Melisa ablama sakin ve bir o kadar da sindire sindire anlatmaya çalışsamda işe yaramadı.Melisa ablam fırlattığım telefonu yerden alıp eski sevgilisini aradı.Telefon anında açıldı ve lobide olup bizi beklediğini söyledi.Anında lobiye indik.Jack'i arayıp bizim yanımızda olması gerektiğini söyledim.Hemen geldi.Eski sevgilisi piçimsi bir gülüşle karşıladı bizi.Bilin bakalım noldu?Olcay'ın gitmesinin nedeni de Melisa ablamın eski sevgilisinin onu tehtid etmesiydi.Şok olmuştuk.Melisa ablam tokatı attığı gibi asansöre doğru ilerledi.Arkasından gittik.Ağlamaya başlayan Melisa ablamı sakinleştirmek için bir tane sakinleştirci içirdim.Birazdan da uykuya daldı zaten.Bu durumu konuşmak üzere Jack ile odadan çıktık.Bir anda tek eliyle beni duvara yasladı.Onun o tatlı nefesini yüzümde hissetmeye başladım.Beni öpmesine az kalmıştı ki bir anda çıglık geldi odadan.Melisa ablam değildi.Peki kimdi bu çığlığın sahibi?Jack aldırmadı ve beni öpmeye başladı.Sonra bir çığlık daha geldi.En sonunda Jack pes etti ve o çığlığın sahibini aramaya başladık.Bizim koridordandı.Odalara bir sorun var mı diye bakmaya başladık izin isteyerek.En sonunda da bulduk.Kadın banyodan çıkmış ve ayağı kaydığı için yere düşmüş ve muhtemelen de belini incitmişti.İlk müdahaleyi orada yaptım.Jack'i içeri almamıştım.Kadını bornoza sardıktan sonra Jack'ten ambulansı aramasını istemiştim.Fazla canı acıyordu kadının.Sakinleştirmek için elinden geleni yapana kadar canım çıkmıstı.En sonunda da ambulans geldi ve kadını aldı.Jack beni yine duvara kıstırıp öptü ve kulağıma "Bil ki ömrümün sonuna kadar seni seveceğime söz veriyorum.Benimle evlenir misin ?"Orda dondum kaldım ve mutluluktan ağlamaya başladım.Evet anlamında kafamı salladım ve cebinden yüzüğü çıkartıp taktı.Orda dudagıma bir buse kondurdu.Annemi aradım ve müjdeli haberi verdim.Annem de buraya gelmemizi istedi ve Jack ile tanışıp konuşmak istediğini söyledi.Telefonu kapattıktan sonra Melisa ablamın yanına gittik.Ayılmaya çalışıyordu.Çünkü verdiğim sakinleştirici ağırdı.Beş dakika sonra ayıldı ve olayları anlattık.Bavulu toplamak için hazırlandık.Jack'e de gidip bavulunu hazırlaması için uyardım ve patronundan da izin alması gerektiğini hatırlattım.Her şey yolunda gidiyordu.Lobide buluşmak için bir saatimiz vardı.Hemen hazırlandık.Aşağıya indiğimizde Jack bekliyordu.Taksi de vardı.Hemen havaalanına gittik.Pasaport işlemleri de tamamdı artık tek işimiz uçak saatine kadar bir şeyler almaktı.Uçağımız geldi ve binmek üzere ilerledik.Koltuklarımız aynı yerdeydi.Ben cam kenarinda,yanımda Jack,Jack'in yanında Melisa ablam vardı.Uçmak için anaonslar da edildikten sonra artık uçmaya başlamıştık.Uzun bir yolculuktan sonra da Türkiye'ye iniş yaptık.Jack özlemişti buraları.Çünkü en son on yaşındayken gelmiş.Taksi tuttuk ve bizim eve dogru yol aldık.İndik ve annemler balkonda bize bakıyordu.Annem eliyle gelin işareti yaptı ve apartmana girdik.Annem en ilginci de ilk bana değil de Jack'e sarıldı.Belli ki merak etmişti Jack'i.Sarılma faslı bitti ve muhabbet etmek için içeri geçtik...
YENİ BÖLÜM NASIL OLMALI??YORUMLARINIZI BEKLIYORUM...😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevdin Mi Cidden?
ChickLitAşk bir denize benzer başlangıcı belli SONU BELLİ DEĞİL!!