Yeni Maceraya Doğru

54 1 0
                                    

AsIında annem seni anlatır dururmuş çocukIuğumda ve her masaIa seni anIatarak başIarmış; Bir varmış, bir yokmuş...Ay ışığı altında olan o güzel günlerimizi hatırla bir!Sence de güzel değilmiydi o masalsı günler?Ama her masalın sonu mutlu bitmezdi tabiki.
Bizimki intihar gibi bitti sanki.Kalbim sende ama aklım artık senin o pislik kuyularının içinde değil.En güzeli de o.Seni UNUTUP YENİ BİR AŞKA YELKEN AÇACAĞIM.Beni çoktan unutmuş olsanda benim sana açtığım o yarayı hangi merhem geçirmeye çalışsa O YARA KAPANMAYACAK...Kapansa bile o acıyı ölene kadar taşıyacaksın.Deniz misali miydi acaba aşk?Girişini bilirsin sonunun nereye vardığını göremezsin.İyi bir yüzücüysen batmazsın ne kadar derine gitsen ama daha yüzme bilmiyorsan biraz zor gelir denizin derinlerine gitmek.Aşk da böyle bir şeydir aslında.Ne kadar çok seversen o kadar acılar içinde yüzersin.Ne kadar kendine hakim olursan belki denizin sonunu bile görebilirsin."Her iste bir hayır vardır"deyip hayatıma yeni bir saya açmaya karar verdim.Artık o sayfa kül parçaları kadar değersizdi.Kimseyi dinlemeyeceğim artık!Kendi kararlarımı kendim verebilecek yaştayım.Zaten bu ilişki de arkadaşımın vasıtasıyla olmuştu.Ama çocuğu çok seviyordum o da beni sevdiğini söylüyordu.İnanmıştım...Ama artık kimsenin" seni seviyorum "demesine inanamayacağım.Evet senden VAZGEÇTİM.Bu düşüncelerimi hayal ederken akşam olduğunu farketmedim.Akşam yemeği için annemin bana ve babama seslendiğini duydum.Hep beraber akşam yemeğini yedikten sonra babam beni ve annemi alarak alışverişe çıkarttı.Babam da biliyor bir kızın nasıl mutlu olacağını.İstediğim birkaç kıyafetten sonra eve döndük.O gün yarı mutlu, yarı mutsuz geçti.Yüzümü yıkadıktan sonra yatmak için hazırlandım.Gerçekten çok yorulmuştum herşeyden,herkesten...Bir" oh" dedikten sonra uyumuşum.Sabah beni bir süpriz bekliyormuş.Babam benim en çok istediğim Çin turu için iki kişilik bilet almış.Melisa ablam ile gitmek için.Sabah evde sevinçten babamın boynunu bırakmadım.En sonunda "saat 15:30 da uçağınız kalkacak" dedi.Saate baktım saat 13:30 iki saatim vardı hemen Melisa ablamı aradım.Ona da süpriz olmuştu.Hemen bavullarımızı hazırladık ve havaalanına doğru yola çıktık.Havaalanına 15:00 da vardık.Yarım saatte pasaport işlemleri falan derken gitme vakti gelmişti.

Beni Sevdin Mi Cidden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin