Çin Macerası

36 0 0
                                    

Çin için ilk önce Amerika Birleşik Devletlerine uçtuk.Sonra ordan Çin uçağına bindik.Heyecanlıydık.Sonunda uçak kalktı.Heyecanlı bir uçuş oldu.İndik.Havaalanında heyecan, gergin,korkak bir hisle yürümeye başladık.Dışarı çıktık.Taksi bulmak için dolanıyorduk.İngilizce konuşan bir taksici geldi.Bavulları aldıktan sonra bize yarım yamalak "nereye gitmek istersiniz"dedi.Bizi merkezde bir otele götürmesini istedik.Taksi yolculuğu baya bi uzun sürdü.Sonunda otele vardık.Allahtan gelirken yüklü miktarda para almıştık.Çünkü otelin günlük parası aşırı derecede pahalıydı.Ama Türkler napar?Pazarlık yapar.Bizde sıkı bir pazarlık yapalım dedik.Baya bi yaptık.Kişi başına normalde 240€ ödememiz lazımken 200€ ödedik. 40€ kardaydık.Otel odasına çıktık.Burada 3 gün kalacaktık.Ondan sonra Melisa ablamın akrabasına gidecektik.Sıcak bir duş aldık.Yol yorgunuyduk sonuçta.Sıcak bir duşun iyi gelebileceğini düşündük.Yemek için aşağı kata indik.Yemek saatine daha 2 saat varmış.Bizde oteli gezelim diyerek bir personel arkadaştan bize yardım etmesini istedik.Ne tesadüf ki yardım istediğimiz personel Türk çıktı.Bize oteli 1.30 saatte gezdirdi.30 dakika kalmıştı yemeğe ve biz kurt gibi açtık.Yukarı odamıza çıktık.Üstümüzü düzelterek yemek yemek için tekrar aşağıya indik.Tabi ya arkadaşın adını söylemeyi unuttum adı Jack ti.Adı yabancı çünkü annesi yabancıymış.Bizle özel bir şekilde ilgilendi.Yarın da bizi bu çevrelerde gezdirip bize rehber olabileceğini söyledi.Bizde" tamam sabah saat 11 de buluşalım "dedikten sonra odaya çıktık.Lobiden bizi aradı bi 30 dk sonra parti varmış Jack te gidecekmiş bize" gelmek istermisiniz" diye sordu.Bizde " olabilir.saat kaçta" diye sorduk."Gece yarısı saat 00.20" de dedi bizde "geç olur hem yol yorgunuyuz biraz dinlenelim" dedik Bizi anlayışla karşıladı."İyi akşamlar bolca dinlenin" dedi sonra telefonu kapattım.Televizyonu açtık.Hiçbir şey anlamadığımız için geri kapattık televizyonu.Minibar ağzına kadar doluydu abur cuburla.Bu durum çok hoşumuza gitti ve neredeyse yarısını yedik.

Beni Sevdin Mi Cidden?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin