Czy można mieć wyrzuty sumienia okłamując samego siebie? Czy można mieć żal do siebie, o to jak potoczyło się wiele sytuacji? Czy powinno się myśleć, że to tylko i wyłącznie nasza wina? Otóż, wiele decyzji i tych pochopnie podjętych, jak tych przemyślanych nie zawsze kończą się dobrze. Zawsze, gdy już schodzi się ze szczytu zaraz na horyzoncie pojawia się kolejny wierzchołek do pokonania. Ale, co to dla nas, prawda? Nie wolno się poddawać, trzeba walczyć o siebie, o nasze marzenia i o osoby dla których można by rzucić się w ogień.
Zawsze warto walczyć, choćby nasze starania poszłyby na marne, lepiej powiedzieć sobie 'przynajmniej próbowałam', niż 'co by było gdyby...'. Nie ma czasu na gdybanie, czasem owszem trzeba się zatrzymać, wziąć głęboki oddech ale tylko dlatego żeby potem wziąć rozbieg i biec ile ma się sił w nogach.
Zawsze byłam typem osoby która nie patrzyła za bardzo w przeszłość, ani nie wybiegała w przyszłość. Typ realisty mi odpowiadał, chodź czasem owszem, zastanawiałam się jakby to było gdybym w ogóle się nie odezwała, albo zrobiła kilka rzeczy inaczej, ale chyba każdy tak ma?
***
@selenagomez: Luke Hemmings
@selenagomez: Ciara Clark
@selenagomez: Caroline Black
@selenagomez: Thomas Salvatore
@selenagomez: Weronika Nowak
@selenagomez: Oto nazwiska zwycięzców konkursu! Przypominam, że wygraną były dla każdego 2bilety Meet&Greet!
@selenagomez: Do zobaczenia! Mam nadzieję, że się będziecie dobrze bawić xx