1.bölüm

123 12 7
                                    

Arkadaşlar yeni başladığım için lütfen hatalarımı bağışlayın. Size fantastik eğlenceli ve aşkın da bulunduğu bir kitap yazacagım. Lütfen benden yorum ve
Vote larınızı eksik etmeyin .Asıl hikaye 2.bölümde başlıyor okumanızı tavsiye ederim.😄

İlk günüm dü aslında çok büyük bir sevincim ve küçük birde kırgınlıgım vardı. Arkamda onca insanı bırakmıştım .
Pek değerli değillerdi ama hani olur ya geride hep güzel anılar kalır hayır benımki öyle olmadı hepsinin yüzünde hep en kötü anların ifadesi var neyse neyse konumuza dönelim.
Sınıfa girdiğim o anda kalbim küt küt atıyordu. Heyecanım vardı çok bir sevincim yoktu alışıktım bu sahnelerle ya bu ara bir gaza gelip saçlarımı omzunda kestirmiş ve diğer bu fazla pembeye boyatmış tım sonra sır ama geçtim ardından gözüme tanıdık bu sima ilişti bu iki hafta önce gördüğüm çocuktu bugün ögrenci si olarak geldigim okula o gün ziyaret için gelmiştim ve ne yalan söyleyim biraz bakışmıştık ama bu kez yanında kızıl saçları belinde olan orta boylu bir kız oturuyordu sadece meraktan bakıyordum bir ilgim yoktu aslında,
Neyse sonra ilk günler zor geçti tabiki
ne yapacağımı bilmiyor sadece sessiz ve kibardim içimdeki samimi kızı hemen çıkarsam pek de iyi olmazdı .
Sonra birkaç gün geçti yalnız değildim okulda tanıdığım biri vardı adı "Dan " di. Pek samimi degildim ama tanıyordum iste aynı mahalledeydik.
ilk hafta okula biraz daha alışmıştım ,dan'in yanında iki arkadaşı vardı bugün. Sabah ilk kez görüyordum onları biri uzun boylu esmer bir kızdı pek de güzel sayılmazdı ama boyu kurtariyordu bana mesafeli ve miktarda küçümseyici bu bakışla baktı bu kızı pek sevememistim doğrusu, onun yaninda da esmer tenli küçük çirkin bir erkek ne yalann söyleyeyim bana kötü davranmamıştı ama içimde ondanda birşeyler olacağına dair düşünceler geçiyordu.sonra nefes alıp konuşmaya başladım.
-merhaba
-Meraayyba , sende kimsin ?
Bana ağzını yayan konuşması sinir etmişti.
-ben dan in arkadaşıyım artık bu okulda okuyacağım dedim.
Kiz birazda dan e bakarak daha sonra kafasını oynattı. Dan de bilmiyorum dermiş gibi dudaklarını öne eydi.
Aslında sinir olmuştum dan le çok yakın olmayabilirdik ama kızın yanında bana böyle davranması hos değildi.
Biraz öksürdüm,ve buraya bakmaları gerektiğini anlayıp bana baktılar.
-Bi sorun mu var dedim .
-yok-k yanii...
Sonra dan lafı alıp yaa sizi tanıştırmak istiyorum. Bu clariss benim yakın bir dostum dedi.
Yakın dostum demesi hoştu benim için ama aslında o kadar yakın değildik bana yardım etmişti herneysee.
- buda elena o da okuldan arkadaşım dedi
-memnun oldum elena dedim .
-bendegg dedi
Ardından kızıl saçlı olan erkeğe baktım .
Dan de konuşmaya başladı ,
-Bu ferther dedi
Ferther kafasını bile kaldırmadı . Ne kadar kabaydi.
Dan öksürdükten sonra.
-Haa evet merhaba clariss dedi.
Neyse sonra zil çaldı ve sınıfına gittim.
Ardından dersi dinlerken ön sırada parlayan birşey gördüm .Buda neydi böyle sıranın kenarından bir sarmaşık büyüyordu. Gözlerime inanamadım altın sarısı renkte parlak yapraklı bir
sarmaşık . Göz bebeklerim yerinden çıkacaklarken aniden biri bana seslendi bu sınıftaki hoca olmalıydı .
Bana" clariss clariss clariss "dedi. Bi anda gerçek sesleri duymaya başladım. Bana bağırdı ve hemen şu soruyu çöz nereye bakıyorsun öyle dedi. Bi anda sarmaşıkların olduğu yere kafamı götürdügümde hiçbisey yoktu delirmek üzereydim.
Kekeleyerek
-Aazz ö-önce oradaydı dedim.
- Ne oradaydı ? Dedi hoca
- Sarmaşıklar
-clariss git elini yüzünü yıka ne oluyor sana dedi.
Ardından tuvalete doğru giderken bir anda köşeden iki kuşun kırmızı renkli kanatlı kuşlar uçtu onları takip etmeliydim.Icimdeki sesi dinledim buraya nasıl gelmiş olabilirlerdi. Zemin kara kadar indiler .
Korkmaya başlamıştım . Sonra köşede bir kapı gördüm . Çok değişik bi kapı mor renkti üzerinde altın sarısı desenler nasıl oluyorda bu kapıyı daha önce fark etmemiştim . Sonra elimi tam uzatmisken müdürün sessini duydum. Kızım sen orada ne yapıyorsun dedi ama bana bakarken sanki kapıyı görmemişti .
- bilmiyorrum sanırım yanlış geldim tuvaleti arıyordum
-aa sen yeni ögrencisin , Ama buraya normal ögrenciler boşluktan.. öğrenciler buraya giremez hatta kimse gelmez dedi. Adam ne demek istemişti . Sonra sınıfa gittim. Son ders bitince eve yavaş yavaş yürüyerek gittim. Yatağına yatinca aceba hayal görüyor yada psikolojim bozulmuş olabilir mi diye düşünüyordum. Sonra hayır dedim kendi kendine o kuşları görmüştüm. O sarmaşık tam oradaydı .Neyse dedim içinden çok yorulmuştu uykuya daldım.
*
Claris: saçları omzunda ve pembe saçlı .İleride saçları degişebilir. Orta boylu ve mavi gözlü ayrıca beyaz tenli.
Dan : uzun boylu ,kaslı,ela gözlü siyah saçlı. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış.

Büyüler Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin