..HAKKIMDAKİ 20 BİLGİ..

32 4 9
                                    

KelebekEtkisi93 ve matas23 ün meydan okumasını kabul ediyorum. Haydi başlayalım ben zaten kendimi cözememişim siz anlayacak mısınız bakalım.

1: Yengeç burcuyum öyle çok sulugöz değilimdir ama sadece içimde çok yaşarım .

2: Haksızlığa hiç gelemem direk atar yaparim öyle konularda.

3: Daha önce arkadaş olarak hani hiç bir erkek arkadaşımın yanında ağlamadım. En azından ben böyle biliyorum .

4: Evet cinler yüzünden travma geçirdim ve bu yüzden her gün 3 den önce uyuyamıyorum.

4: Ergenus luk dönemimde intihar etmeyi denedim de şimdi allaha şükür öyle bi salaklıga birdaha kalkışmam.

5: En sevdigim kelime "arrivederçi" ama bunu kendime çevirerek "alivederçi" diyorum.

6: Unicorn benim çok sevdigim bir sembol bazıları sevmesede halen hoşuma gidiyor.

7: Bir insana elveda veya hoşçakal demek için kesinlikle soğumuş olmam gerekir ve bugüne kadar küstügüm bir insanla bidaha hiç barışmadım.

8: Yakın oldugum bir insana çok değer veririm çok sahiplenirim.

9: Aslında yazdığım kitap sanki benimde olmak istediğim yer bulutların üstü yani bunu düşünerek yazıyorum.

10: En büyük hayalim başka ülkeler veya yeni şeyler yapmak .

11: Resim yapıyorum ve sinirlenince direk kaçıp resim yaparsam rahatlarım.

12: Hayatın geçip gittiğini düşünenlerden biride benim. Bu yüzden basit kavgaları asla kafama takmam.

13: Çok ayrıntıcı bir insanim. Herşeyin ayrıntısı bilmek isterim . Hiç iyi birsey değil .

14: Saçlarım eskiden bir ara yani pembeydi ve simdide farklı bir renk olucak inşallah .

15: Deli doluyumdur genelde. Ama bazen içimi bir hüzün kaplıyor ve nedenide geçmişte yaşadıklarım.

16: Hayatımda gerçekten nötr( duygusuz ) olduğum 2 insan var bir arkadaşım ve annem.

17: Çok yoğun ve uzun yasarim duyguları ama kimseye belli etmem.

18: Insanlara karşı hep iyi niyetli düşünürüm nasıl yaklaşırsan öyle karşılık alırsın gibi düşünüyorum.

19: Ileride başarabilirsem resim ögretmeni olmak veya ıngilizceye ilgili bişeyler yapmak istiyorum.

20: 53 kilo ve 1.68 boyum var. Saclarim omzumun bir karış altında uçlara doğru sarı . Kahverengi gözlüyüm .

Bende buradan =
KelebekEtkisi93-
IlkerDemirz1

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyüler Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin