*Arkadaşlar iki günde bir bölüm atacağım elinden geldiğince boş zamanlarımda olursayeni bölümler yazacagım. 😙
Uyandığımda kendimi rahatlamış hissettim. Sonra elimi yüzümü yıkayıp saate bakma için telefonumu aldım. Birde baktım ki saat çoktan geçmişti uyuya kalmıştım hemen
Üstüme bir kazak ve pantolonumu giyip çıktım kazagım çiçekli desenler vardı ve güzel duruyordu. Ardından okula koşmaya başladım.Sonra adeta bu anda göz bebeklerimden yerinden çıkacakmışcasına açıldı. Caddenin köşesinden bir şey bana doğru koşuyordu. Bu kediye benzer ama Biraz daha büyük siyah bir yaratıktı.
Gözleri mor renkteydi dişleri penceleri ,aklım başından gidecekti.
Sonra kısmen için hareketlendim ama kımıldayamadım. Sanırım şok geçiriyordum . Tam kuş bana atlayacakken. Gözlerini kapatıp ellerimi iki yanımda sıktım. Sonra 1-2 saniye sonra birşey olmamıştı . Ardından gözleri açtım. Sadece önünde havadan yere süzülen mor ve siyah tozlar vardı.
- Ne yani yaratık toz mu olmuştu ?
Ardından hemen ensemde bi nefes hissettim. Hızla arkamı dönücektim . Ama bi an titredim ve kıpırdayamadım .
Ardından yavaşça hareket ettiğini hissettim. Bu bir insandı ,üzerinde siyah pelerini olan ve ne olduğunu bilmediğim bir tür toz gibi birşeyin üzerinde duruyordu. O herneyse yerden 1 metre yüksektelerdi.
Yavaşça alçaldı tabi ben bu arada titreyerek ona bakıyordum.
-Korkmaya gerek yok
-S-sen kimsin. Ve burda neler oluyor.
- kim olduğumu daha sonra öğreneceksin .Şimdi olanları unut ve okuluna git. Tekrar döneceğim umlingo.Kafamda bi anda deli sorular oluştu.
Okula gittiğimi nereden biliyordu? , o kimdi ?, bana neden umlingo demişti? , bir süre kendime gelemedim. Oturup kendime gelmeye çalıştım. Ardından okula gitmemeye karar verdim. Bütün gün zaten kafam ders almayacaktı. Ne yapacağımı düşünürken
- clariss
Başımı kaldırıp baktım bu Dan di.
-e-efendim
- burada ne yapıyorsun, okula gitmeyecek misin ? Ayrıca dur bi dakika birşey olmuş kötü gözüküyorsun.
Yanıma oturup koluma girdi.
-Asslındaa birşey olmadı şey benim gitmek gerekiyor. Görüşürüz.
- Clariss iyi misin ?
-evet iyiyim bugün önemli bu işim var okula gelmeyeceğim.
- ama bugün önemli ders..
Onu dinlemeden hızlıca koşarak oradan uzaklaştım.
Bir parka oturdum.kafamı dinledikten sonra çantamı koyup bir süre uyudum hatta.
Uyandığımda akşam olmuştu. Biraz korktum çünkü parkta kimse kalmamıştı. Hemen eve gitmek için yola çıktım. Yolda takip edildiğimi hissediyordum.İçimden bir his öyle söylüyordu.
Tam köşeyi dönecekken gene bir nefesi ensemde hissettim. Gene arkamı dönemedim. Yine pelerinli adamdı.
- Hazırlan seni almaya geleceğiz.
-S-sen kimsin benden ne istiyorsun bırak peşimi!!
Yavaşça yanıma yaklaştı. Artık daha yakındı.
- Beni seveceksin. Sen çok degerlisin.
dediklerimi yapmazsan yaptıracağım hazır et kendini benimle geleceksin umlingo.
Sesim titrek ve ağlamsır çıksada .
-Gelemeyeceğim!! Kimse bana zorla birşey yaptıramaz. Ayrıca bana neden umlingo diyorsun?
Biraz bekledim. Ses yoktu gitmişti o kadar gaza gelip cümle kurdum insan bi dinler yaa . Kendi kendime tribe girdim. Sonrada eve gittim annem endişeliydi. Ona okulda çalışma olduğu için geç kaldım dedim. Söylenip durdu ama sonra bana inandı. Ardından rahat bir nefes alıp uykuya zar zor olsada daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyüler Okulu
FantasíaGökyüzünden bi okul , büyüler ve büyücüler Claris bu okula nasıl gidecek ve orada neler yaşayacak karşısına çıkacak olağanüstü olaylar sizi bekliyor Bakalım Jack ile neler yaşayacak ...