Özel Bölüm

73 6 13
                                    

Bu bölüm hikayeden alakasız bir bölüm olacaktık.Cansel Buse için yazılmıştır.İsteyen okusun.Kendi arkadaşlarımdan ekledim bazılarını.Bunlar;

-Yaren
-Aylin
-Zulal
-Merve
-Gamze

Sevgilerle...

Akşam ailecek haber izliyorduk.Daha doğrusu annem ve babam izliyordu abim ve ben telefon ile uğraşıyorduk.Cidden çok sıkılmıştım.Abime baktım o da öyle duruyordu.Bana kalsaydı çoktan odamda dizi izliyor oldurdum.Ama annem uzun zamandır beraber oturmadigimizi bu aksam hep beraber burda oturacağımizi söyledi.Bizde mecbur istemeye istemeye kabul ettik.Aslında bizim fikrimiz sorulmadı bile.Emir verildi.Elimiz mahkum.Sıkıntıdan patlayacak dereceye gelince telefonumdan subway surfers açıp oynamaya başladım.Tam rekor kırarken televizyondan gelen bir sesle kendimden geçtim.

Kayseri'de matematik öğretmeni tarafından tecavüze uğrayan Cansel Buse babasının silahı ile canına kıydı.

Ne demek matematik öğretmeni 18 yaşında ki kıza tecavüz etti.Nasıl insanlar bu kadar vicdansız olabiliyorlar.Ya birde okumuş birisin.

"A-a-an-ne ya-ya-yan-lis du-du-duy-dum di-mi?"diye kekeleyerek sordum anneme.Annem bana üzgün bir şekilde baktı.Biliyordu benim bu konularda ne kadar hassas olduğumu."Anne cevap ver!Yanlis duydun kuşum de!Öyle birşey yok de!İnkar et anne!"diye yalvarir bir sesle anneme bağırdım."Almila sakin ol kızım.Senin burada yapacak hiçbirşeyin yok.Olan olmuş"dedi annem."Nasıl yok ya!"diye sinirle ayağa kalktım.Babama dönüp konuşmaya başladım"baba sen koskoca Vedat Demirel'sin.Ben senin yetiştirdiğin Almila Nihal Demirel'im.Sen küçükken demez miydin bana kızım etrafına dikkat et kimse iyi niyetli değil derdin seni anlamazdim sadece tamam babacim derdim.Ama şimdi anlıyorum etraf iyi değil.Siz demiyor musunuz etraf eskisi kadar iyi değil diye.Sen küçükken bana kendine dikat et diyorsan şimdi benim evden çıkmamam gerek.Ben bir Demirel kızıyım ben bu olaylara sessiz kalamam Ozgecan olayında sessiz kaldım ama şimdi kalmicam."dedim.Babam"haklısın kızım benden ne yapmamı istiyorsun"dedi.Kalktigim yere geri oturarak evdekilere döndüm"hepinizden istiyorum"dedim.Bana anlamayan gözlerle baktılar.Bende açıklama yapmaya başladım."Hepinizin bir sürü takipçisi var.Sosyal hesaplarınizin hepsine farklı illerde bu olay için yarından sonra ki gün yürüyüş olacagini ve bu yürüyüşün benim organize ettiğimi söyleyip beni etiketleyin."dedim."Bu sadece burada mi olacak"dedi abim."Hayır gönderiyi paylaşırken diyeceksiniz ki isteyenler gönüllü olabilir farklı şehirler için"diye cevap verdim abime."Tamam kızım hallederiz"dedi annem ve babam.Herkese iyi geceler deyip odama çıktım.Kafami dinlemem gerekiyordu.

---

S

abah uyanıp tabletimden sosyal ağlardan gelen mesajlara baktım.Hepsi çok hoş mesajlardi.Farklı illerden hatta farklı bir ulkeden bile gönüllü olup bana destek olmak isteyenler var.Bu beni çok mutlu etti.Tabletimi yatağa bırakıp odamdaki WC'ye gittim.Rutin işlerimi yapıp çıktım.Dolabimdan lacivert dar kotumu ve üstüne boğazı salaş vücuduna yapışan bir bluz çıkarıp giyindim.Islerim bitince yatağımdan tabletimi alıp en alt kata mutfağa gittim.Henüz kimse kalkmamıştı.Dolaptan süt çıkarıp dolap rafindan gevrek aldım.Ve bir kaseye boşalttım.Kaseyi alıp bar masası tarzında ki masaya geçtim.Tabletimden mesajlarımi açıp okumaya başladım.

Merve Ekinci

Merhaba!Ben Denizli'de ki yürüyüşü ben başkanlık etmek istiyorum.Ayrıca sizi tebrik ediyorum.

Zulal Ofluoglu

Merhaba Trabzon'da olacak yurusde onde ben olmak istiyorum.Duyarliliginiz için teşekkür ederim.

Gamze Şirin

Merhaba ben Fransa Rouen'de olacak yürüyüşte başta olmak istiyorum.

Aylin Tunç

Öncelikle çok duyarlı bir insansın.Ben Izmir'de yapılacak olan yürüyüşte gönüllü olarak başta gitmek istiyorum.

Yaren Reed

Merhaba ben Ankara'da yapılacak olan yürüyüşte başta olmak istiyorum.

Mesajlar o kadar tatlılar ki.Hepsine tek tek mesaj atıp teşekkür ettim.Ve herkes istedigi yerde olacak.

---

Saat 7.30 da alarmın çalmasıyla uyandım.Bugün yürüyüş var.Çok heyecanlıyım.Hemen kalkıp dolabimdan siyah bir pantolon ve siyah bir kazak çıkardım.Tuvalete gidip işlerimi hallettim.Odaya gelince üstümü giyinip göz kalemi ve eyeliner sürdüm.İşlerim bitince hemen aşağıya inip kahvaltı yaptım.Cansel bugün bize gelecekti.Beraber gidecektik.Hemen kahvaltı yapıp Cansel'i aradım.Birazdan bizde olacağını söyledi.Yaklaşık bir 10 dakika sonra zil çaldı.Cansel gelmişti.Evdekilere haber verip çıktık.Araba ile gitmek yerine yürümeyi tercih ettik.Ama keske etmeseydik.Nerden bilebilirdik ki bizimde sonumuz onlar gibi olacağını...

Çok kısa oldu ama olsun.Hepimizin başı sağolsun.Lütfen olmusler ruhuna bir fatiha okur musunuz?

Opuldunuz


Bana Artık Karışmayın!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin