Imi inchid ochii, incep sa respir cat de calm puteam. Ma simteam foarte neliniatita, tremuram din toate partile. Chiar daca eu incercam sa fiu cat de calma puteam nu prea reuseam. Frica care o simteam imi dadeam seama ca nu eram pregatita sa fac acel pas, pasul in care il voi intalni pe el. Credeam ca am trecut peste aceat hop, dar se pare ca nu.
Sentimentele mele cresc din ce in ce mai mult si frica mea la fel. Imi inchid ochii si trag lacoma aer in piept incercand sa ma calmez cat mai repede cu putinta. Imi desfac geanta si incep sa ma cotrobai prin ea de niste calmate pentru a ma linisti. Cand gasesc ceea ce imi doresc o iau repede si beau apa dupa. Inspir normal si imi inchid ochii obosita. Stau asa pana ma voi calma. Dormeam asa de liniatita pana cand simt ca cineva ma trezeste din somn.
Imi deschid ochii incet si ma invrut la idiotul de Seth care ma trezise din somnul cel mai dulce pe care l-am avut vro data. Ma indrept de spate si il privesc serios in ochii.
- Sper ca ai o scuza buna ca mai trezit! Spun maraind spre el.
- Pai cam am ! Am ajuns domnita! Spune ranjind. Ma incrunt si sar jos din masina si il imping din fata mea pentru a avea o priveliste mai buna.
Perfect! Trebuie sa-mi revin cat de repede pot eu. Ma dau jos din masina si imi trag geaca pe mine si ma inchid la ea pana la gat. Imi pun mainile in buzunarele geci si imi reiau si eu mersu langa prieteni mei. Inspir calma, cat de cat. Ajungem in dreptul casei si eu ma dau mai in spate si ii las pe ei sa mearga primi in fata mea.
Inspir si respir precipitat. Simteam un fior prin tot corpul meu. Ceva se va intampla, o simteam in tot corpul meu . Mie teama. Mie foarte teama. Mainile mele transpira foarte repede. Se pare c anu numai eu simteam acest lucru, simteam treaba asta si lupul meu. Nu era nici ea in toate apele ei. Avea aceleas sentiment ca si mine. Nici ea nu se putea calma ca si mine.
Prin spatele baietilor le pot zari privirile incantata a doua femei. Una dintre ele era mai invarsta ca cealalta, dar semanau la perfectie. Avea paru brunte, ochii caprui, atat de inchisi la culoare, dar totus atat de frumosi. Avea o privire patrunzatoare si o statura infricosatoarea. Incep sa adumelsc mirosul in aer. Dintre ele simt doua miresme total diferite ca pana acuma. Unu dintre miresme avea un miros dulceag. O cobinatie intre trandafir rosu, iasomie, flori de portocala. Era asa de placut, de parintesc, ca o mama. Cred ca era mama conducatorilor haitei. Imi ridic privirea de pe ea si mi-o mut pe cealalta fata. O scanez si pe ea din cap pana in picioare si incerc sa-mi dau seama cine putea fii ea.
Tresar speriata cadn vad ca femeia in varsta sare in fata noastra si il intampina pe Seth cu zmabestul pe buze.
- Bun venit dragior! Ne bucuram sa va intalnim in sfarsit. Spun aceasta repede cu un zambet pe fata.
Aceasta se da din dreptul usi si ne da voie sa intram inauntru. Ii las pe ei sa intre primi si dupa intru si eu ceva retinere in livingul spatios. Cum intru incep sa scanze intreaga camera. Se pare ca am dat de o familie bine instarita , dupa cum arata sufrageria.
Cum intram in sufragerie dam peste o masa mare , alba , scaune la fel albe, in partea dreapta dam de doua canapele care erau in dungi grii care erau asezate fata in fata si intre ele era o masuta de cafea din sticla. Langa canapele in perete este asezat un fel de dulap , care era incorporat in peretele de sticla, unde se afla si o plasma mare.
In partea stanga dau de un perete din sticla care ne arata o bucatarie la fel de spatioasa si foarte frumos utilata, cu cele mai noi utilaze din secolul acesta. Era prea mult pentru mine, prea mult lux.
- Dragi mei va rog sa va asezati pe canapea. O sa ma duc sa-mi anunt sotul si fiiul ca ati sotit. Simtitiva ca acasa la voi.Spun aceasta bland.
- Daca aveti nevoie de ceva, fiica mea, Cora , va sta la dispozitia voastra.
Ma uit cu coada ochiului la Seth si ne facea semn la toti sa ne comportam cat mai cum se cuvine, si mai politicos. Ma asez langa el si ma uit la tipa , care se pare ca o cheama Cora.
- Deci... Vreti ceva...sau , va mancat o pisica limba de nu vorbiti niciunu? Ne intreaba ea tafnoasa. Ok deja nu o cunosc de nici cinci minute ca deja imi vine sa-i iau gatu. E cu gura mare pustoaica, nu gluma.
- Nu dorim nimic. Si nu nea mancat pisica limba sa sti. Incep sa vorbesc cu pustoaica care deja incepuse sa ma calce pe coada inca de cand vad ca inccepe sa ranjeasca ca o nebuna. Ce doamne iarta-ma planuieste femeia asta ?- mai , mai ! Se pare ca avem tupeu! Ia zi pisicuta ti-ai scos ghearele , sau doar asa...
- Cora! Termina! Se aude dintr-o data o voce groasa care ma face sa tremur si sa-mi inghit propria saliva, vorbele.
Ma intorc incet la respectiva persoana care a vorbit mai devreme. Il scanez din cap pana in picioare. Purta o pereche de blugi negri , bocanci , un tricou alb, o geaca de piele neagra descheiata, parul negru ravasit. Gem odata incet cadn realizez ca am in fata mea cel mai apetisant secimen de mascul , feroce de pana acuma.
Arata foarte bine in aceasta tinuta, si fara vreau ma uit in ochii lui caprui si raman ca stana de piatra amandoi. Facem ochii mari amndoi si spunem aceleas cuvinte in acelas timp.
- Suflet pereche! Tipam unul la altu si el parca zboara spre mine si ma lipeste de peretele de sticla. Is lipeste corpul musculos de mine si gem slab inca odata si parca atat ia fost sa maraie ca turbatu.
- Tu nu esti sufletul meu pereche! Spune parca turbat de nervi.
Is baga mainile in gatul meu si ma sugruma pana raman fara aer.
- Eu! Derek Heale te reneg pe tine Rosalinda Montoia ca fiind sufletul meu pereche! Tipa cuvintele in scarba spre mine. Parca atat mia fost ca ceva sa se rupa in mine si sa tip de durere.
Il imping dupa mine si incep sa urlu sa ma zvarcolesc. Nu se putea intampla asa ceva nu mia se putea mie treaba asta! Incep sa tremur toata, dar totus simt niste brate care ma ridica in brate. As recunoaste oriunde bratele acestea. Erau a lui Seth. Il strnag de tricou si ii parca ii spun prin seme sa plecam de aici cat mai repede cu putinta.
Incep sa respir repede si incep sa tremur la el in brate. Nu puteam sa fii patit asa ceva, nu puteam. De ce toata lumea ma uraste atat de mult? De ce?
---------------------------------------------------------
Buna dragelor! Scuzati-ma ca am intarziat atat de mult cu nextul , dar abia am putut sa-l scriu. Inspiratia ma lasat balta de tot. Abia am putut sa umplu si eu trei pagini de word. Sa nu ma injurati va rog eu mult si scuzati-ma ca e atat de sec acest capitol.
CITEȘTI
Legenda varcolacului de gheata [ Postez rar]
Hombres LoboCe se intampla cand primeste doua dintre cele mai ciudate vesti? Ce faci cand afli ca trebuie sa te muti din frumoasa Spanie intr.un tara care nu tia placut niciodata. Ce faci cand afli ca trebuie sa ii ti locul tatalui tau in una dintre cele mai pu...