Imediat cum ma asezasem in pat ma apucase somnul. Eram obosita dupa tura de alergat, dupa traseu si dupa despachetarile pe care le-am facut. Ma trezesc fix a doua zi de dimineata , mai vioaie , mai plina de energie. Ma ridic in fund si incep sa ma intind. Aveam toate oasele amortite, acesta era cel mai bun mod prin care le pot dezmorti. Imi dau patura la o parte si incep sa ma indrept spre baie. Imi fac nevoile, ma spal pe fata dinti si ma pieptan. Stau putin si ma gandesc ca nu miar strica un dusulet, pana la urma nu omor pe nimenea daca il fac, no?
Ma dezbrac de pijamale si de lenjerie si ma bag sub dus. Incep sa-ma rasfat. Stau ce stau dupa ce ma satur ies de sub el si ma infasor cu unu dintre prosopele albe , pufoase.
Ies din baie si ma duc glont direct la bulapu de hainute. Deschid ambele usi, incep sa ma uit peste haine. Stau ce stau si pana la urma ma rezum doar la o pereche de pantaloni strmpti pe picior, o bluza alba, mai decoltata si o vesta neagra. Le asez frumos pe pat si ma indrept spre dulapioru d elanga oglinda si de acolo scot onlenjerie neagra cu dantela alba.
Imi dau prosopu jos si mi.o iau pe mine dupa imbrac halatu pufos. Imi studiez unghile care erau simple, lungi, bine nu lungi de tot, putin mai lunguiete cum e normal. Ma asez pe taburete si imi iau oja preferata care este un rosu sangeriu. Incep sa aplic oja cu dexteritate si fara sa ocolesc niciun spatiu ne dat, fara s ama murdaresc.
Dupa ce termin la oja jos si astept zece douazeci de minute pentru a se usca. Imi place atunci cand imi fac unghile sa astept mai mult si s astau locului altfel stric tot si iese urat.
Apoi cand observ ca totul e bine ma ridic de la masuta si ma duc sa-ma imbrac cu hainele pe care le-am ales mai devreme, plus la incaltamite imi aleg niste cisme cu toc patrat. Imi aranjez hainele pe mine apoi pornesc sa-mi aranjez parul si machiaju. Imi pieptan podoaba capilala care avea o culoare foarte deschisa, un saten spre blond. Il pieptan si il fac cateva bucle cu peria apoi il duc pe tot in fata.
La machiaj folosesc ceva simplu, crema hidratanta, rimel, creion de ochii si un ruj de culoarea buzelor mele si cam atat. Ma duc la oglinda unde se afla o cutie mica de bijuteri si aleg de acolo un mic inelus din aur. Era mostenire de familie si il port cam mereu.
Trag aer in piept si ma mai aranjez putin apoi cobor jos pentru a servi micu de jun. Ca de fiecare data masa era facuta si aranjata de luna haiteo noastre, dar de la un timp luna noastra nu se simte bine si mai mereu eu pregatesc masa. Nu ma deranja de loc.
Adoram sa gatesc mai ales deserturile. Imi place mult ceea ce faceam. Cobor jos si imi pun sortu pentru a pregati micu dejun pentru toata casa.
Scot tigaile si igredientele pentru un mic dejun bun. Iau ouale si le sparc.
Fac o omleta clasica. Presar sare si piper peste ea si incep sa ma joc pe acolo. Scot painea si o pjn la prajit in prajitpru de paine.
Ma duc la frigider si scot untu si il pun pe masa, scot si marmelada tot pentru micu dejun.
Pregatesc cafelele si ceaiurile. Ma intorc la omlete si le asez pe farfurii. Le pun pe dulapier si dupa ma intorc la masa si incep sa.o aranjez. Scot ceastile si le pun pe masa. Pun omletele si paina prajita pe masa. Pun la prajit alta paine sa fie mai multa apoi spal si sterg, tai niste fructe pentru desert.
Rasuflu si zambesc bland. Aranjez tot , farfuri si servetele, cestii. Cand aud ca e gata painea ma duc sa.o iau si o ung cu niste unt si cu o lingura de marmelada si incep sa pap. Inghit muscatura si incep s atip in gura mea.
- Masa e gata! Coborati ca se raceste! Tip si zambesc bland cand observ ca Seth alaturi de Marcus.
- Neata somnorosilor! Ce e cu moaca asta pe voi?
CITEȘTI
Legenda varcolacului de gheata [ Postez rar]
Hombres LoboCe se intampla cand primeste doua dintre cele mai ciudate vesti? Ce faci cand afli ca trebuie sa te muti din frumoasa Spanie intr.un tara care nu tia placut niciodata. Ce faci cand afli ca trebuie sa ii ti locul tatalui tau in una dintre cele mai pu...