Tremuratu tot insista pe corpu meu, nu stiam de ce reactionez asa , nu era prima oara cand eram in aceasta faza. Am mai avut aceste reacti si acasa , ma consultat si doctoru si mia sugerat niste pastile pentru a le lua , dar le-am uitat in graba acolo. Sper din inima sa fie prin aproprie o farmacie pentru a le cumpara, altfel o dau in atacuri de panica la gradul cel mai inalt. Atacurile acestea nu le am prea des , dar cand le am sunt puternice. Ma uit la Seth care era ocupat cu Marcus , il trag de maneca, el se uita alarmat la mine si il aud cum tipa la sofer sa opreasca masina. Cel care conduce nu mai sta pe ganduri incetineste si trage pe dreapta. Marcus iese repede din masina si imi deschide usa si ma scoate din masina si ma aseaza pe geaca lu Seth , care o asezase repede pe iarba. Incep sa tremur foarte tare si sa-l strang in brate pe Marcus.
- Linistete! Suntem aici! Respira... Inspira! Seth! Adu sticla de apa din masina! Spune acesta alarmat. Incerc sa-mi controlez respiratia, incet , incet incep sa-mi revin in fire. Iau o inghititura din apa si ma bag in bratele lui Marcus. Acesta ma ea stil mireasa si ma pune pe bancheta din spate langa Seth.
- Esti mai bine? Nu ti-ai luat pastilele? Ma intreaba Seth grijuliu.dau din cap in semn ca nu, il observ ca-s da ochii peste cap si is loveste fruntea.
- Uneori esti foarte incapatanata si cu capu! Se rasteste la mine.
Marai spre el si ma rezem de el si imi inchid ochii si adorm putin.
Dorm linistita pana cand simt ca motoru masini se opreste. Imi deschid usor ochii si privesc pe sub gene geamu unde imi arata o casa uriasa, care trona impunatoare in centru micului satuc. Ma dau jos din masina si incep sa-mi duc privirea peste tot locu. Era frumos , se pare ca tatal diliului de Seth se pricepea sa aleaga locul si casa , la fel si tata. I.as recunoaste oriunde capodopera.
Tatei ii placea sa faca schite si desene. Intodeauna si-a dorit sa se duca la facultatea de arhitectura, dar nu a putut, oricum pasiunea lui nu a murit, toate casele care le-am avut in fosta haita , erau desenate si construite de el si de colegi lui.
Ehm.. Oricum sa revenim in prezent. Imi iau bagajele si ma duc spre casa din mijloc. Tata deschide usa , imediat cum o vedem ramanem masca. Era wow! Era amenajat intr-un stil aparte, nu era unu mordern ca cel vechi, era decorat cu canapele , fotoli , tablouri dupa timpuri. Era asa de antic , dar arata super! Mesele si scaunele din bucatarie aratai chiar foarte frumos! Oricine a decorat casa pe dinauntru este o maiestra in arta interioara. Se pricepea!
- Hm! ... Se pare ca doamna Hale s-a intrecut pe sine insasi de data asta. Arata chiar foarte bine casa. Spune tata lu Seth.
- Doamna .. Hale?? Intreb ganditoare.
De unde mi se parea mie cunoscut numele asta , de unde?
- Alooo! Pamantu spre Rosa! E cineva pe planeta Rosa? Il aid cum ma ia la misto Marcus.
- Da! Sunt prezenta si temrina cu aceste cuvinte ca-ti fut vr-o una si te trezesti pe Pluto! Spun maraind spre el nervoasa si pornesc spre etaj si intru in prima camera. Nu mai am chef sa fac descrierea camerei , doar va spun de acum ca are un pat mare cu baldachin! O iubesc pe doamna asta deja! Adoram paturile acestea!
Imi deschid bagajele si incep sa despachetez si sa pun hainele in dulapu mare din camera. Langa el era o masuta de machiaz cu o oglinda rotunda , mare!
Asta da oglinda, dar era frumoasa masuta , tot pe aceasta tema. In toata camera predomina culoarea maro. Uhm.. Se pare ca am inceput sa va spun si cum e in camera, eh... Atunci sa continuom, nu?
Langa pat se afla in partea dreapta si in partea stanga dulapioare mici cu doua rafturi in ele. In partea dreacu , unde se afla si usa de la camera se poate vedea un fotoliu de un maro mai deschis putin, o masa cu un mileu tricoutat de mana , o vaza cu flori, crinii se pare. Erau preferati mei! Femeia aceasta se pare ca imi cunoaste gusturilor. Pana acuma ador ce se afla in camera. Intr.un colt se afla un birou destul de mare in cat o sa.mi incapa tot ce am nevoie pe el. Imi desfac geanta unde tin laptopu si ustensilele pentru desenat. Le iau si le asez pe birou la locul lor. Imi scot si agenda unde se afla schitele mele si le asez langa leptop.
Dupa ce termin de despachetat iau gentile si le urc pe dulap si dupa ma duc sa-mi scot din dulap , ceva care sa port pe mine pentru a da o raita prin imprejur sa vad ce ma asteapta pe aici.
Deschid usile si imi scot de acolo un tricou albastru , o pereche de jinsi albastri , o geaca groasa tot albastra si o pereche de cizmulite. Ma intorc la usa de la intrare in camera si o inchid apoi ma intorc la hainele mele si ma schimb.
Imi trag geaca pe mine si imi prind paru intr.o coada de cal si deschid geamu din camera mea si sar. Vroiam sa fac o plimbare singura fara altcineva si de aceea imi inchid canalul de comunicare cu haita mea.
Ma indrept incet spre padure. Trag aer in piept si ma concentrez pe mirosul pinilor si a artarilor. Arata asa de bine peste tot. Imi desfac geaca si incep sa ma dezbrac, lupoaica mea vroia sa iasa afara si nu o mai tin si ii dau drumu.
Raman in lenjerie intima, ma las incet jos. Simt cum durerea pune stapanire pe mine, incerc din rasputeri sa nu ma las condusa de durere. Simt cum ghearele ies. Cand ma trnasform e cel mai dureros lucru pe care l-am facut de cand ma stiu.
Cand a avut loc prima trasnformare , la varsta de 10 ani , am fost doar cu Mariana. Ea nu a putut sa ma ajute prea mult , deoarece nu stia cum, parinti mei si restu prietenilor nostri nu erau langa mine. Totus Mari a fost tare si a fost langa mine , ma tinut de mana pe tot timpu trnsformari si ea a fost prima care ma vazut cum arat prima data in lup. Cand mia vazut blana alba a fost foarte uimita.
Termin transformarea si ma ridic in patru labe si urlu odata apoi imi ascu d hainele cu nasu si fac semn unde le.am lasat apoi incep sa alerg prin padure.
Lupoaica mea alearga fericita si se joaca. Ma bucuram pentru ea, de mult timp nu am mai vazut.o asa de fericita.
Nu stiu cum se face dar ajungem la sfarsitu paduri , e oprim pe stanca si urlam pdata de fericire. Dupa ce am urlat sa mai auzit un urlet , foarte ingricosator , care ma facea sa ma cutremur.
Incep sa tremur, era un urlet asa de intunecat care ma speriase deabinelea. Nu mai stau mult si o iau la pas spre casa. Nu stiam a cui a foat urletu, dar ma facut curioasa , dar tot odata si frica , dar si mandra. Nu stiam de ce, dar aveam o presimtire ca o sa mai aud acel urlet cat de curand.
Ma transform din nou in om si ma imbrac repede si pornesc spre casa si ma duc direct la mine in camera fara sa vorbesc cu careva.
Dau pernele de pe pat jos si ma bag sub patura.
CITEȘTI
Legenda varcolacului de gheata [ Postez rar]
Loup-garouCe se intampla cand primeste doua dintre cele mai ciudate vesti? Ce faci cand afli ca trebuie sa te muti din frumoasa Spanie intr.un tara care nu tia placut niciodata. Ce faci cand afli ca trebuie sa ii ti locul tatalui tau in una dintre cele mai pu...