Sutapimas? Tikrai ne - Heilė turi išklausyti mamos moralų, kodėl vieną kartą gyvenime prisidirbo mokykloje. Gi, mamos karjera ir reputacija kenčia.Daina : Guster - Satellite
-><><><><><><><><><-
"Taigi, prisimeni pasakojau apie Fredi? Koks jis keistas pasidarė ir šiaip. Tai pasirodo jis toks dėl savo tėvų. Mat pagal juos aš Fredui esu per prasta. Tu įsivaizduoji, jis manęs net negynė..agh! Na vienu žodžiu. Čia kada, penktadienį manau, buvo toks vakarėlis pas Fredi. Susirinko ten daugybė žmonių. Tavęs net nekviečiau. Žinau kaip tau nepatinka tai ir blah blah blah. Taigi, vakarėlyje ar užtikau Fredį laižantis su kažkokia elitine nevėkšlą..." aš buvau jau bemieganti kai Sami pasakojo apie tą vakarėlį.
"...tai po to aš pasilikau pas Keviną." akimirksniu išsiblaškiau išgirdusi tą vardą.
"Tu turi omenyje Keviną. Tai kaip Keviną Hastingsą?" išpūtusi akis paklausiau.
"Tu bent manęs klauseisi? Taip. Hastingsą. Po visos scenos su Fredu jis mane pasikvietė pas save...žinoma aš ryte nieko neprisiminiau ir pamačiusi, kad guliu šalia jo sprukau kiek tik galima greičiau iš ten."
"Oho, tu ir Hastingsas... beje, Fredis visada buvo kvailys." aš šokiruota. Ką geraširdis Kevinas darė su mano Samira?
"Žinau" išraudusi sumurmėjo Sam" Dabar aš begalo bijau jį pamatyti."
"Viskas bus gerai." apkabinu draugę "Na klausyk, amm... gal jau eime atgal?" besistodama tariau. Sam tik linktelėjo galva ir atsistojo. Pasiėmiau kuprinę ir nuėjau į kitą pamoką.
*** *** *** *** ***
Sėdžiu suole ir sprendžiu uždavinius iki tol kol kažkas atsitrenkia man į pakaušį. Atsisuku pažiūrėti, o ten šetono vaikiūkštis nekaltai šypsosi. Pavartau akimis ir mirtinu žvilgsniu į jį pažvelgiu. Jis pirštu parodo man į popieriuką nukritusį ant žemės. Pasilenkiu jo paimti kaip tik tuo metu kai į klasę įeina ponia Beket.
"Atsiprašau už sutrukdymą, bet norėčiau pasikviesti į koridorių pasikalbėti du jaunuolius. Heilę Orman ir jaunuolį Dilaurentę. Prašau ateikit."
Atsistoju ir piktu žvilgsniu nužiūriu Luką. Ką jis pridirbo?
Išėjus mum, ponia Beket pradėjo greitakalbe viską sakyti.
"Am, ką?" nedrąsiai paklausiau.
"Aš nekvaila, ir žinau viską Heile. Nors ir esi geriausia mokinė pasiliksi šiandien po pamokų su Luku. Taip pat galėsi pamokinti Luką kaip atlikti į sąsiuvinį užduotis, o ne paišalioti gale." stengdamasi pašvelninti padėtį ponia Beket kaip tik ją man tik pablogino. Valanda, vienai su tuo šetono vaikiu. Na jau ne.
"Bet..." nespėju net pabaigti sakinio kai mane pertraukia Lukas
"Aš negaliu, man treniruotė."
"Čia ne mano bėda. Reikėjo apie tai pagalvoti anksčiau." sarkastišką šypseną pasiūliusi Lukui ponia Beket nusisuko nuo mūsų ir nuėjo savo keliais.
"Nuostabu..."sumurmu, buvau pasiryžusi eiti atgal į klasę kai kelią pastojo Lukas
"Na ką, moksliuke. Sakiau nesimaišyti man po kojom." sakant, Lukas padėjo savo šiltą ir švelnią ranką man ant peties. Kas per..? "Pažiūrėsim kiek toli tu nušliauši"
Perėjo per visą kūną šiurpuliukai. Tik ką suskambėjus skambučiui įėjau į klasę ir pasiėmiau kuprinę.
*** *** *** *** ***
Nežinau kas dabar bus... tas velnias... ugh.
Sėdžiu ponios Beket kabinete ir galvoju, kur tas nelemtas Lukas. Ir po galais, kur pati Beket?? Nejau man čia reikės sėdėti valandą vienai.
*** *** *** *** ***
Praeina pusvalandis ir aš nebegaliu laukti ilgiau. Pasiimu kuprinę ir einu į biblioteką. Gal bent ten paskaitysiu kokią knygą ar paruošiu namų darbus. Išeinu iš kabineto ir apsižvalgau. Anam koridoriaus gale išjungtos šviesos. Tobula. Nueinu į biblioteką.
"Laba diena" nenorėdama nieko trukdyti tyliai pasisveikinu su.. niekuom. Nuostabu, aš viena. Susirandu gerą ir nuošalią vietą kur susirangysiu likusiam pusvalandžiui skaitymo ir numetu ten kuprinę.
Nueinu fantastinių ir romantinių knygų link, kai išgirstu keistą garsą. Lyg kas nors...ewww.
Buvau benorinti apsisukti bet užkliuvau už nežinia ko ir nukritau. Prieš mano akis. Ponai ir ponios. Aš matau mūsų numylėtąjį Luką Dilaurentę ir mokyklos 'karščiausią' šokėją besilaižant. Jau jaučiu tos rytinės kriaušės skonį burnoje...
"O dieve" per ne lyg garsiai ištariu ir Lukas į mane atsisuka.
Na štai. Lyg koks sutapimas. Ir vėl, aš. Heilė Orman, būsiu pažeminta.
Pradėkim...
-><><><><><><><><><-
*anonimė
Votinkit ir komentuokit. <3
YOU ARE READING
Sanderis su velniu (ON HOLD)
Short StoryVieną kartą, Bričmonto miestelyje... nutiko stebuklingas dalykas. Aš Heilė Orman, mokytojų ir tėvų numylėtinė užstrigau mokyklos bibliotekoje su Luku Dilaurente, kitaip vadinamu - karštuoliu sportininku, turčiumi, na ir taip toliau... bet aš asmeni...