2. BÖLÜM~~~Tanışma Faslı

131 7 2
                                    

MEDYA:Nisa

Bölümü okurken iyi gider; Kuytu-Ada

Ve gökyüzünün sonsuzluğunda kayboldular...

Ayh gene aşk kitapları,bunlar ne zaman benim hayatımda da gerçekleşecek? Tabi önce AŞK'ı bulmak lazım..

Yatağımda uzanmış adını bile bilmediğim o meteor u düşünüyordum.Çarpışma anından sonra hiç görmemitim onu.

Evet yarın ilk işim onun sınıfını bulmaktı.Umarım sınıflarımız aynı kattadır daha çok görürüm onu. Ben umutlara dalmışken telefonumun çalmasıyla irkildim.Arayan en iyi arkadaşım Nisaydı.
Bugün ki tavrımdan olsa gerek şüphelenmiştir bişey olduğundan.

-Efendim yavrum

-Naber yavrum

En iyi hitap etme şeklimizdir bizim yavrum.

-iyidir ya ne olsun senden?
Hemen anlatmadım çünkü vericeği tepkiyi çok iyi biliyordum ve zaten anlatmam gerrktiğinide biliyordum.

-Ne olsun mu? Ulan oraya getirtme beni! Sökül hemen.

Ah tahmin etmiştim.
-Tamam yavrum sakin ol,anlatmasına anlatırım da telefonda olmaz.Yarım saat içinde bizim mekanda görüşürüz öptüm.

-Tamam orda olacağım,bende öptüm.
Demesinden sonra telefonu kapattım.
Aslında o kadar da mühim birşey yoktu sadece fazla Meteor biri bizim okulda ve ben, ben banane ki sanki çocukla sevgili olacak değilim ya demi.
Kendimi hazır hissettikten sonra attım kendimi dışarı.
Ha birde mekandan bahsedeyim 45'lik cafe gerçekten tam bir mekan her işimizi burada halleder,burada yer içer,burada takılırız.Ben mekans girdiğimde yanılmadığım düşüncemle Nisa daha gelmemişti.

Ben klasik içeceğimden söyledikten sonra telefonla uğraşmaya başladım.

Çok geçmeden benim sexsi arkadaşım da gelmişti,bir erkek olsam gözümü alamayacağım bir tiptir benim kankim:)

Nisa da herzamankinden söyledikten sonra anlatmaya başladım.
Anlattıklarım bittikten sonra Nisa tabiki çocuğu merak etti e oda haklı arkadaş ortamında bir ben vardım erkek arkadaşı olmayan ve tabi diğer en yakınım olan Tuğra dışında.
Erkeklerle geçinemediğimden değil sanki şimdiye kadar bulamadım gibi tipimi.
Ve ah evet şu Meteor tam benim tipim,ama huyu suyu nedir onu bilemiycem.
Nisayla can sıkınyısından diğer tayfayıda çağırdık; Tuğra,Dilara,Zübeyir Nisa nın erkek arkadaşı Zübeyir cidden yakışıklıydı bizimkiler. Ah birde şu Meteor oda katılsa bize benimki olarak.

Bu çocukları gerçekten seviyordum resmen aynı karekter,aynı ruh,aynı düşünceyi taşıyan insanlardık biz.

Bi bir saniye yok canım şaka şuan karşıda arkası dönük muhabbetin dibine vuran Meteor mu Meteor??
Yok canım ya o daha yskışıklıdır.Ya oysa? Şuan aynı ortamdamıyız yani?

-Nee!??

Nasıl da bağırdım ya biraz fazla oldu galiba.Ama Dilara dediğinin farkında değil sanırım.

2 dakika önce Dilara nın söykedikleri:
-Ha bu arada bizim sınıfa yeni bi çocuk geldi,bildiğiniz manken!

İşte çığlık sebebim.Bu kesinlikle o METEOR yoksa manken gibi yeni gelen başka bir çocuk daha görmedim ben.

Çığlığımdan olsa gerek cafedeki herkesin gözleri üstümdeydi.
Tabi Meteor diye düşündüğüm kişide ama dönünce farkettim ki bu o değildi.
Ben tebessüm edince birşey olmadığını anlayıp işlerine geri döndüler,tabi bizimkiler hariç.

-Noldu lan? Diyen tuğraya ve diğerlerinin merakl bakışlarını sonlandıracak açıklamayı yapmalıydım.

-Tamam bir saniye Dilaracım şu deminki manken hakında ne demiştin sizin sınıfa mı geldi?

Dilara 11-C sınıfındaydı ben,Nisa,Tuğra ise 11-A sınıfındaydık Zübeyir ise 11-E.Dilaralarla aynı katta hatta sınıflarımız karşılıklıydı.

-Evet, fena yakışıklı birşey. Bizim sınıfa yeni başladı.

Allah'ım sana geliyorum kesin Meteor bu kesin.

-Ee Ebrar hayırdır bir heyecan aldı seni?
Diyerek ibne gülüşü atan Zübeyire gözlerimi kısarak 'kes sesini' bakışı attım.

Lan galiba haklıydı Zübeyir.
Bana ne oluyor du böyle niye heyecan duyuyordum ki ben.Yoksa? Hayır canım aşkın tanımını biliyoruz,daha farklı birşey anlatılmaz yaşanır cinsinden.
Belkide buda aşk yolunda bir ilerlemedir Ebrar?
Kim bilir?



METEorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin