5.BÖLÜM~~~DEĞİŞİK

64 4 3
                                    

Multimedya:Ebrar ve Mete

bölüm şarkısı:27&Birol Namoğlu-Muhtemel Aşk

Bir türlü uyuyamıyorum,hala aklımda Meteyle konuştuklarımız vardı.Kendimi gerçekten tuhaf hissediyorum.
Peki ne cevap vericem?Hiçbir fikrim yok gibi çünkü düşünemiyorum. Aslında o an annem aramasaydı belki cevabımı verirdim.

#######

Mete bana doğru hızla döndü ve gözlerimin içine bakarak bir konuşma yapmaya başladı.

-Bak Ebrar,benim benim seninle konuşmam gereken bir konu var fakat nasıl söylesem

Sözlerinde heyecan vardı fakat ben daha heyecanlıydım.

-Ne söyleyeceksin Mete dinliyorum?

-Bak,seninle çarpıştığımız gün varya be- ben o gördüğüm andan beri sana birşeyler hissediyorum, garip hisler...

Lafını biraz keserek konuşmaya ben devam ettim onun hakkında düşüncelerimi açıkca söyleyecektim,onun hakkında duyduklarımı..

-Mete,ben senin hakkın da birtakım şeyler duydum ama ben inanamıyorum.

-Ne duydun Ebrar lütfen söyle?

-Ben şey senin playboy olduğunu duydum,kızlarla ilgili düşüncelerini ama gerçekten inanamıyorum,bana doğruları söyle lütfen.

Evet demiştim sonun da içimdeki çelişkileri.Mete ise göz devirip başka yönlere baktı gergin gözüküyordu. Bana dönerek konuşmaya başladığın da ben dışarıya bakıyordum.

-Ebrar sana yemin ederim,sana yemin ederim ki o saçma işlerin hepsi geride kaldı hepsi.

Çenemden tutarak kendine doğru çevirdi kafamı.Gözlerimin içine derin derin bakarak;

-Bak bana Ebrar,gözlerime bak.Benim sana olan hislerimi gözlerine baktığımda daha iyi dile getiriyorum.

Devamını tahmin edebiliyordum ama söylemesini bekledim.Gözlerime o kadar derin bakıyordu ki kendimi kaybedecektim.

-Ben sana aşığım Ebrar,seni seviyorum tüm kalbimle..

O kadar ama o kadar içten söylemişti ki kendimi tutamayıp boynuna atladım,sardım kollarımı ve ben de dile getirdim..

-Ben de Mete ben de SENİ SEVİYORUM..

O da bana sıkıca sarıldı hiç bırakmayacakcasına...

×××××××××××××××××××××××

Araba da el ele yolculuktan sonra yemek için bir restorana geldik.Mete arabayı parkettikten sonra yine ellerimiz buluşmuş bir şekilde restorana girdik.Güzel bir mekandı.İçeriye girer girmez sıcaklık karşılıyordu seni.

Masa ya otururken Mete inceliğini gösterip sandalyemi düzeltti ve ben oturduktan sonra o da yerine geçti.Garson geldiğin de siparişlerimizi verip gelmesini beklerken sohbet etmeye başladık.Bana yapması gereken daha derin bir açıklama da gerekliydi aslın da.Onlar eskide kaldı dedi ama birbirimizi daha iyi tanımalıydık.

Devamı gelecek...

METEorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin