Multimedya:Ebrar ve Mete
Bu sabah uyandığımda içimde bir mutluluk vardı o kadar huzurlu uyamdım ki cidden belkide uzun süredir böyle uyanmamıştım.
Kötü bir zaman geçirmiştim.Uzun bir süre depresyondaydım.Eski erkek arkadaşım gerçi o piçe ne desem az kalırdı,öyle bir şerefsizlik yapmıştı ki bana.Biz sevgililik günlerimizdeyken ben ona bir sürpriz hazırlayacaktım o gün 14 şubattı,onun için çok hoş bir cafeyi ayarlamıştım.Herşey en iyi şekilde hazırlanmıştı.Ta ki o saate kadar.
Bu şeref yoksunuyla romantik anlar geçirirken benden izin isteyip lavobaya gitmişti,ben nereden bilebilirdim ki cafede çalışan bir kızla lavobada işi pişireceğini.
Aradan zaman geçince lavobo bölümüne gitmiştim kapıya vurup birşey olup olmadığını sormuştum ses gelmeyince merak edip içeri girmiştim girmez olsaydım gördüğüm manzara karşısında aklımı yitirecektim.Peki bu salağın açıklaması neydi benle geçireceği romantik zamanlar için alıştırma yapıyormuş.Tam bir piç kurusu resmen dalga geçiyordu ibne.
Ben bunları düşünüp sinirlenirken saate baktığımda aklım başımdan gitti.
Voleybolu nasıl unuturum be ben, antremanı.Okulun voleybol takımında kaptan olarak oynuyordum yaklaşık 6 yıldır ortaokuldan beri voleybolla uğraşıyordum ve gerçekten seviyordum bu sporu.
Hazırlanıp evden çıktığımda yarım saat kadar geç kalmıştım antremana.Voleybol hacamız biraz gergin bir adamdır.
Antreman yaptığımız salona girdiğimde yeni bir kızın katıldığını gördüm hatta kız okula da yeni gelmiş olmalı,takımda herkes lisanslı ve gerçekten iyi oyunculardır.Bu kızda öyle olmalıydı yoksa hocamız almayabilirdi.
Kıza bir kıllandım kız gerçekten güzeldi fakat piçimsi bir tipi vardı.
Yok yok gözüm tutmadı bunu.Antreman devam ederken en son takımları ayarlayıp antreman maçı yapmaya başladık.
Kızlada ufak bir tanışma içerisine girdim.Dediğim çıkmıştı konuşması bile piçimsiydi bu kızın.Adı Damla mı neymiş yeni başlamış bizim okula ben genede sevecen yaklaşmıştım işim düşer belkli diye oda öyle gözüküyordu,sevecen ama piç.
Maçta ayrı takımlardaydık o değilde kız harbi iyiymiş voleybol oynamada.Ama tabi ki benim olduğum takım kazanmıştı e sonucta ben oynuyordum o takımda.
Damlayla biraz daha muhabbet ettik birde erkek ikizi varmış.
Evet evet hemen aklıma okula yeni kayıt olan erkekler geldi ve tabiki aklıma ilk Mete geldi.Bu kızla çok iyi anlaşıyorduk yanlış duymadınız ben kıza olan olumsuz düşüncelerimden arındım ha bide belki Mete nin ikizi olduğu içindir eveet eveet Damla Metenin ikiziydii!!
************************
Gene lanet haftaiçine başlamıştık şunun adına bak PAZARTESİ böyle günün içine edilir.
Kendimi hiç dinamik hissetmediğim için ılık bi duşa girdim.Hazırlandım saçlarımı düzleştirip biraz şekil verdim sanki eski günlere göre daha bi özeniyordum halime. Ufak biraz makyajla işimi bitirdim.E az biraz kahvaltıylada evden ayrıldım.
Millet okula girerken bense sallana sallana birazda meteoru düşünerek ilerliyordum.Taki o tanıdık sesin bana selam demesiyle.
-Selam.
Dedim bende tebessümle.-Gecen günki olay için üzgünüm,arkadaşın sana ne anlattı bilmiyorum ama ben gerçekten kötü birşey yapmadım..
Sesinde gene masumluk ifadesini yakalamıştım bu çocuk çok iyi birimiydi ben mi yanılıyordum ben daha konuyu açmadan anlatması garipti sanki bana kanıtlama zorunluluğu hissediyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEor
Подростковая литератураGerektiğinde gerektiğinden fazla umursa ama gerekmediğinde gerekmediğinden fazla umursama.