Bölüm şarkısı: (İyi gider) Çağatay Ulusoy (delibal)-Mutlu sonsuz
Yemeklerimiz gelmişti.Bir yandan yemek yiyor bir yandan da sohbet ediyorduk.Ben dayanamayıp içimde hala kalan şu saçma playboy konusunu açtım.
Ben konuyu açınca suratı düştü.Ama ne yapıyım aklımda ki çelişkilerden kurtulmalıydım,yoksa sağlıklı bir ilişki olamazdı benim için.-Ebrarım,canım,aklın da çelişkiler var biliyorum.İşte bu yüzden sana daha detaylı anlatacağım her şeyi kafandan atabilmen için.
Canım,bana canım deyişi bile o kadar güzeldi o kadar içdendi ki gözlerimin dolduğunu bile hissettim.Başımı olumlu anlamda sallayarak başlamasını istedim.
-Bak bebeğim,bunları anlatırken gerçekten utanarak anlatıyorum kendimden iğreniyorum lütfen sen de sonuna kadar dinle olur mu?Bundan yaklaşık 3 yıl kadar önce lise 1 de iken falan,hep olur ya böyle ağırabiler bende onlara özenirdim.Okulda benimde çete tarzı arkamda olduklarını bildiğim bir sürü kişi vardı fakat ben çok daha yüksekte olanlara özenirdim bildiğin mafya her ne pislik varsa işte.Benim bazı arkadaşlarım birini önerdiler gerçekten herkesin karşısın da titrediği Kemal abi..
Son sözlerini dedikten sonra bir tuhaf oldu devam edemedi sözlerine Kemal abi de kim di ?
-Evet Mete, Kemal abi dedin sustun sorun ne ?
-Abi dedim değil mi,adam bile denmez ona.Ebrarım bak o işte o lanet Kemal le tanıştıktan sonra beni adamı belledi.Birlikte takılırdık.Abi kardeş gibi.Hoş zaten abimdi çok sonra öğrendiğim mafya kılıklı abim..
Cidden şokdaydım.Lanet ettiği her pisliğin bulunduğu adamın abisi çıkması mı yoksa yıllar sonra bir abisi olduğunu öğrenip mafya çıkmasına mı şaşıracağımı şaşırdım.Ama Mete nin daha çok öfke ve acı içerisin de olduğu belliydi.
-Mete,senin de söylediğin gibi bunların hepsi geride kaldı ve artık ben varım,biz varız,birlikteyiz her zaman..
Aklıma sıçayım atmasaydım şu konuyu ortaya Mete böyle hissetmeyecekti.Ama Mete sözlerine devam ediyordu.
-O pislik herifin abim olduğunu öğrendiğim gün sevinmiştim üstelik.
Abim mafya ulan kimse bana yan yapamaz diye resmen çocukça.
Ama pislikle takılırken onun için adam öldürmenin,kadınlara tecavüz etmenin hiçbir anlamı yoktu hiçbiri önem taşımıyordu.Bana o kadar çok kadın ve silah ayarlamıştı ki hatırlamıyorum bile sayısını ben ise bazı kadınlarla eğlenirdim ama iş silaha gelince onları hiç insan üzerinde denemedim çünkü ben de vicdan vardı.Onda olmayan,ben çok kötü hissederdim o insanları öldürdükce.E tabi gün gelip artık daha olgun düşünmeye başlayınca bu işlerden de uzaklaşmaya çalıştım ama yapamadım engel oldu bana ona baş kaldırınca düşman kesildi bana e bende ona ve birbirimize sözümüz var ben onu gördüğüm zaman veya o beni gördüğü zaman hiç acımadan ilk tetiği çeken kazanacak.Anlattıklarının hepsini kendini toparladıktan sonra soğuk kanlılık ile anlattı.Ne hissedeceğimi bilemedim.Kalkıp yanına gittim ve boynuna sarıldım sıkıca.Varlığımı bilsin,yanında olduğumu bilsin istedim ve kulağına söyledim
Seni Seviyorum,tüm kalbimle her zaman yanındayım biz hep birlikte olucaz ve mutlu son değil mutlu sonsuz olucaz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METEor
Teen FictionGerektiğinde gerektiğinden fazla umursa ama gerekmediğinde gerekmediğinden fazla umursama.