(Bölüm 6)

5.2K 236 33
                                    

Multimedyada Sıla ve Mert.

Mert'in ağzından...

Uyandığımda Sıla bana sarılmış bir şekilde yatıyordu. Çok tatlıydı. Uyuyuşunu izlemek bile beni rahatlatıyordu.

Dur bir dakika ya. Niye sürekli Sıla'yı düşünüyorum ki? Zaten hiç aklımdan çıkmıyor.

"Ne bakıyon la dik dik?" Uyandığını fark etmemişim.

"Hiiiç."

"Ben açım yımah hazırla gavat."

"Peki peki sakin ol." Dedim ve gülümsedim. Evet gülümsedim. Bende inanamıyorum bu duruma ama gülümsedim.

Aşağı inip krep yaptım. Tam krepi yaparken havaya fırlatıyordum ki bir ses geldi yarısı yere düştü -_-

"Iyi bok yedin ya." Dedi. Bu duyduğum en güzel sesti. Tabikide Sıla'nın sesiydi.

"Ses çıkarma senin yüzünden oldu."

"Pofff sohbet de mi etmıyahğ?"

"Istiyorsan edelim ama benim sohbetim biraz değişiktir."

"Nasıl değişik?"

"Ben vücutla konuşmayı severim." Dedim ve piçce gülümseyip göz kırptım.

"Yuh ayu!"

"Dünyama hoşgeldin bebek." Göz devirerek kreplerine döndü.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra formalarımızı giyip okula gitmek üzere yola çıktık.

Okula Sıla'yla geldiğim için herkesin gözü bizi bulmuştu.

Benim tayfa da bana bakıyordu.

"Ov Mert manita mıı?!?!?" Dedi Ahmet.

"Sana ne?" Dedim çünkü onunla sevgili değildim ama sayılırdı yani çok karışık.

"Genjler bakın Mert'in malitosu zjsbsjeb!"

"Hayırlı olsun kardeşim." Dediler hep bir ağızdan.

"Am.koduklarım değiliz sevgili falan." Dedi ve Ahmet'in üstünde gidip dövdü. Oha Ahmet karşılık vermeye çalışıyordu ama Sıla çok güçlüydü.

"Sıla?" Dedim şaşkın bir şekilde.

"Ne var?"

"O neydi gızz .s.s"

"Bazen içimden bir canavar çıkıyor ki sorma."

"Demek şizofrensin." Dedim muzipçe gülerken.

"Tedavi görmüştüm ama bazenleri geliyor."

"Anladım." Ardından hiç konuşmadık. Sınıfa girdiğimizde hoca çoktan gelmişti. Ve bizi dışarı çıkarttı.

"Eee Sıla? "

"Ne eee?"

"Kendinden bahset seni daha tam olarak tanımıyorum."

"Öncelikle ismim Sıla."

"Whoa cidden mi?"

"Tanıt dedin tanıtıyoruz amk!"

"Tamam tamam eee."

"16 yaşındayım annem yok babamda beni yalnız bıraktı. Izmirliyim. Başka ne varki ıımmm."

"Yeterli bence."

"Peki."

Bizi konuşurken teneffüs zili çaldı. Arkadaşlarım anında yanımıza geldi.

"Hiç ayrılmıyosun Sıla'yla Mert." Dedi Gökhan.

"Seni ilgilendirir mi?" Diye sordum sakin olmaya çalışarak (ama olamayarak)

"Bu cumartesi saat 7 de Sıla da gelsin."

"O neden geliyor?"

"Senin düşüşünü izlemek için." Dedi ve göz kırpıp gitti.

"Neler oluyor Mert?"

"Sadece spor salonuna gitcez sorun yok." Dedim endişeli bir şekilde.

"Bu arada haberin olsun diye söylüyorum yarın cumartesi."

"Bana yardım et o zaman?"

"Nasıl bir yardım Mert?"

"Karnımı doyur ejsbwjsh."

"Çok komiksin gerizekalı."

Okulun diğer kısmı sıradan geçmişti. Gökhan beni kavga için çağırmıştı. Ve herzamanki gibi adaletsiz bir dövüş olacaktı. Onlar bir sürü ben tek...

Mete Arıyor...

"Konuş."

"Mert sen Gökhanlarla..."

"Evet kavga edicem noldu?"

"Bende geliyorum."

"Korkak sanarlar olmaz."

"Ama Mert yeni birisi gelmiş ve o çok-"

Telefonu yüzüne kapattım.

*********

Sabah olduğunda cumartesi olmasının mutluluğunu yaşarken aklıma dövüş gelince suratım düştü.

Günüm normal geçti saat 7 ye yaklaşıyordu. Sıla'yı evinden almaya gittim.

Kapısının zilini çaldım ve beklemeye başladım. Açtığında koluma girdi ve motoruma bindik. Belimi sıkıca kavradı.

Sıla'nın ağzından devam...

Çok merak ediyordum nereye gideceğimizi. Acaba nasıl bir yerdi. Ya kızlara göre değilse. Kafamda deli sorular...

Mert motoru durdurduğunda bir deponun önündeydik.

"Hani spor salonu?" Diye sordum.

"Gelmen için yalan söylemeliydim." Dedi ses çıkarmadan söylediklerini dinledim.

Içeri girdiğimizde çok kalabalıktı. Herkes bize bakıyordu. Anından gülüşmeler başladı. Kalabalığın içinden sözler uçuyordu.

"Ahaaaa bu Mert Gökhanlara karşı çıkıyor ezik ahahaa." "Yanındaki kız kim ki acaba?" "Belki sevgilisidir."

Bir an yeter diye bağırmak istedim. Ama yapmadım.

"Evet arkadaşlar Mert ve Sıla!"

"Ne!?" Dedi Mert bağırarak.

"Çok fazla gürültü var seni duyamıyorum Mert!"

"Sıla dövüşemez!"

"Yapacak birşey yok Sıla gelmeyedebilirdi kapiş?"

Mert şaşkınlıkla Gökhan'a bakarken bende Mert'e bakıyordum. Ilk defa KORKMUŞTUM!

Liseli PsikopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin