Max POV
Ik raapte Ender op en sleurde haar mee naar Aly's huis.
Aly: Max? Wat doe je hier? En, wie is dit?
Max: Lang verhaal, maar kun je haar genezen?
Aly: Ik zal proberen... Volg mij.
Ik volgde Aly naar boven en legde haar in een bed. Ging toen een paar stappen achteruit en keek hoe Aly Ender helpte.
Aly: Max, je zou beter gaan. Er is heel veel magie hier op dit moment. Je weet wat er dan kan gebeuren met je.
Max: Je hebt gelijk, bye?
Aly: Bye.
ik liep weg, en zocht naar Winter. Waar was ze? Ik zocht op de plek waar ze was flauwgevallen, maar daar was ze niet. Was er iets gebeurd?
Winter POV
Ze voelde zich nog zwak van wat er was gebeurd, wat was er eigenlijk gebeurd? Ze kon zich niets herinneren. Ze deed haar kap op een wandelde naar het kerkhof, ze zag de jongen niet die daar zat en dacht dat ze alleen was. Uit het niets werden haar ogen rood en werd ze heel boos. Ze had geen controle meer over wat ze deed. Het was alsof iemand haar bestuurde. Zonder het zelf te willen haalde ze haar amulet van haar ketting en gooide het op de grond. Alles werd zwart toen ze op de grond viel.
<12:00> Dan POV
Een meisje kwam het kerkhof in stappen. Zij zag hem niet en hij verstopte zich achter het graf waar hij zat. Ze hoorde hem en draaide haar gezicht naar hem, hij herkende haar. Het was Winter. Gelukkig had ze hem niet gezien. Hij schuifelde zo geluidloos mogelijk naar voor om te zien wat er gebeurde. Ze stond daar gewoon stil, tot hij een soort klik hoorde en haar ogen rood werden. Voor hij wist wat er gebeurde had Winter een soort van kristal van haar ketting gehaald en het op de grond gegooid. Ze viel op de grond. Dan rende naar haar toe, ze was bewusteloos. Hij keek om zich heen en las wat er op het graf stond.
-=+=-
Winters ouders,
Reden: gedood door Callum.
-=+=-
Wow, Callum? Was dat niet haar goede vriend? Hij keek om zich heen en zag een jongen stokstijf staan.
???: Winter?!
Hij rende naar hun toe en knielde neer naast Dan.
???: Ik ben Max, voor als je het nog niet wist. Maar, wat is er gebeurd?!
Dan: Ik zat hier en ze rende binnen, er was niets aan de hand tot haar ogen rood werden en-
Max: Wacht... Heb je een soort van klik gehoord? En heeft ze dan iets van haar ketting gehaald en op de grond gegooid?
Dan: Hoe weet je dat?
Max: Lang verhaal, waar ligt het?
Dan wees naar waar het kristalletje op de grond lag. Max pakte het op en maakte het terug vast aan haar ketting.
Max: Oké, dit zou moeten helpen. Je vraagt je waarschijnlijk af: Wat is dat ding?
Dan knikte.
Max: Het is een amulet, het machtigste amulet dat ik tot nu toe heb gezien. En geloof mij, dat zijn er veel. Het is gebonden aan haar en gemaakt door haar ouders. Als ze het niet om heeft, gaat ze langzaam dood. Maar de vraag is: Waarom heeft ze het weggegooid. Wel daar heb ik een antwoord op. Daarstraks heeft ze iemand genezen, en toen was er iemand in haar die langzaam probeerde haar lichaam in te nemen, Winter had niets door. Maar, diegene die het probeerde wist wanneer ze zwak was en is. Dus hij of zij zit daar al lang.
JE LEEST
Angel
Short StoryWinter, een meisje van 19 verhuisd naar een stad genaamt Appaloosa Plains. Ze ontmoet haar zus en een boel mensen! Maar dan loopt alles fout, zij en haar zus krijgen amuletten. Wat doen ze? Wat voor krachten bevatten ze? Zijn ze gevaarlijk? En als d...