Bacteria nr.1- "Just Friends (Niall Horan Fan Fiction)"

6.4K 232 45
                                    

Dragilor, haideţi să începem cu o mică povestioară, ce va justifica rostul meu aici.

Acum ceva timp, am primit o vizită de la cineva pe care nu-l mai văzusem înainte, numit Wattpad, mai portocaliu de felul lui. S-a dovedit a fi infectat cu o boală gravă, numită prostitus interminabilus, mai ceva ca marele Facebook, care, după vizita la mine, a rămas cu o urmă uşoară de piţiponcus botosus

Revenind la Wattpad, acesta este în continuare internat la spitalul meu, în stare critică, iar tot ce pot să fac pentru a-l ajuta este să detectez celulele care, împreună, l-au adus în starea asta. După ce le identific, pot încerca să le înlătur.

Voi începe cu lucrarea "Just Friends (Niall Horan Fan Fiction)" a lui @Lose003. Şi acum, doar aşa...ca chestie- dacă povestea este în română, de ce nu şi titlul?

Numele meu este Jessica McClaine si am o sora geamana pe nume Isabella

În primul rând, propoziţia nu are punct la final. Înainte să începi o a doua propoziţie, asigură-te că cea dintâi este terminată. În al doilea rând, nu strica să pui o virgulă înainte de "pe nume Isabella", chiar din contră. Iar în al treilea rând, nu-mi spune cum te cheamă- lasă-mă pe mine să descopăr pe parcursul capitolului.

Era prima zi de scoala si noi eram bobocii ,aveam senzatia ca toata lumea se holba la noi in curtea liceului eu eram cu amicul meu de o viata Niall Horan si cu sora mea. Aveam noroc ca cu ei o sa fiu intr-o clasa,cel putin asa o sa am prieteni si nu o sa par asa de retardata ca in generala.

Stai uşor să-mi trag sufletul. Am citit primul enunţ cu voce tare şi am rămas fără aer. Te rog frumos, trăiţi-ar neamu', dar pune şi tu câteva virgule acolo! Propoziţia se punea termina după "curtea liceului", aşa avea mai mult sens. Corect, suna cam aşa: "Era prima zi de şcoală, iar noi eram bobocii. Aveam senzaţia că, în curtea liceului, toată lumea se uita la noi. Eu era cu amicul meu de-o viaţă, Niall Horan, şi cu sora mea". După mine, aşa suna corect din punct de vedere gramatical şi logic. Apoi, nu era mai normal să spui "Aveam noroc că urma să fiu cu ei în clasă" în loc de cârnatul ăla fără sens? 

In fine..am intrat in clasa noastra cu pereti albi bancile si scaunele negre. Colegii nostri la prima vedere par niste fitosi si ingamfati. Cred ca eram in jur de 30 de elevi in clasa, 7 baieti si restu' fete.

- Aici o sa ne fie sfasitul! imi sopteste Niall.

- Lasa ca nu o sa fie chiar asa de rau, nu-i asa Bella?si dintr-o data cineva din spate imi arunca o guma de mestecat in par. Nu stiu ce sa fac sa tip, sa sar la bataie sau sa raman cuminte in banca mea. Am hotarat sa raman linistita, nu vreau sa am probleme deja din prima zi.

Nici măcar nu ştiu de unde să încep. Tulai, da' cât de mare e uşa clasei voastre de intraţi în ea cu pereţi albi? Asta se înţelege când citeşti prima dată. În fine, luminaţi-mă şi pe mine, spuneţi-mi dacă expresia "in clasa noastra cu pereti albi bancile si scaunele negre" nu este născocită din pură incoerenţă. Punctul doi, cuvântul "fiţoşi" NU există în dicţionar, deci nu văd ce caută în poveste. Vai...trebuie să-mi pun ordine în idei, căci mi se pare ciudat că în clasă sunt circa 30 de persoane, 7 băieţi şi restu' fete. 

Uau, chiar că teroarea plutea în aer, dacă spuneţi că mureaţi în clasă, dar supravieţuiţi la Apocalipsă. 

Aşadar, această Jessica nu ştie ce să facă după ce sfărşeşte cu o gumă în păr. Păi nu e logic să...hmm...să o scoţi? 

Am mers acasa,mama si prietena ei Ana erau in bucatarie.

-Cum a fost prima zi fetelor?intreaba mama

-Sunt baieti frumosi pe acolo?spune razand Ana

- Pai..a fost super naspa si baietii sunt destul de draguti dar ingamfati ,inafara de Niall.

- Ooo Niall este noul tau iubit Jessica? spune Ana

Mama din spatele ei doar zambea si dadea din cap afirmativ.

- Ii ar place ei, Niall nu e iubitul ei dar sigur ne gasim pe cineva dragut in clasa si mama nu mai da din cap afirmativ si nu mai zambi! spune Bella.

Mare ţi-e grădina, Doamne! Semnele de punctuaţie sunt ZERO, ZERO îţi spun! Nu le dau virgulelor şanse de supravieţuire, şi nu ştiu ce să spun despre punctele ce lipsesc cu desăvârşire. Acum m-am prins că ideea acestei lucrări este total fumată, consumată, exploatată şi lipsită de originalitate din orice perspectivă.

Merg in camera mea sa fac curat si s-a imi lipesc posterele cu Coldplay pe care le-am cumparat in drum spre casa. Lipes ce lipesc si dirntr-o data imi suna telefonul, raspun si cand imi aude vocea imi inchide. Am crezut ca cienva a gresit numarul dar peste zece minute suna din nou. O voce de barbat se aude.

- Alo familia McClaine?

- Da cu cine vorbesc?

- Cu un baiat.

- Bine dar ne cunoastem? sau ai chef de glume,daca da o sa-ti inchid.

- Stai nu nu inchide, te rog!

- Bine spune ce vrei!

- Pai de cand te-am vazut, doar la tine imi sta capul.

- Asa si?

- Vreau sa te intreb daca iesi cu mine la un suc?

- Nu ies cu necunoscuti.

- Bine daca vrei sa afli cine sunt, ne vedem la ora 16:00 la Karen's Cafe.

Tipul a inchis telefonul,nu stiu sa merg sau nu..

H'aolo! Acum, nu numai îndrăgitul şi portocaliul Wattpad este în stare critică, ci şi eu! Nu am cuvinte să descriu cât de multe chestii sunt greşite aici. Aceeaşi observaţie cu semnele de punctuaţie, aceleaşi bătăi de cap cu privire la idee. Măcar s-a terminat capitolul!

Of, of, of...Wattpad, dragă, mai trăieşti? Repede, la Sala de Urgenţe! Intră în operaţie!

- Dr. Grammar.

Wattpad în stare criticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum