Bacteria nr.6- "O Viaţă...Ciudată..."

1.2K 84 10
                                    

A sosit doctoriţa, dragii mei! Şi ceea ce pare acum fericire este doar rezultatul unei crize de isterie, provocate de nimeni alta decât @AbsolutVodkaa! Serios, fătuca asta zici că e ceea ce a rămas dintr-un experiment eşuat desfăşurat într-un laborator murdar. Şi pe deasupra, mai e şi alcoolică. Am dedus asta din numele ei de utilizator, nu vă ridicaţi sprâncenele aşa. 

Titlul acestui microb nu indică decât faptul că viaţa personajelor este la fel de interesantă precum o scândură. Mic sfat, dragă alcoolică: evită astfel de titluri, strici tot farmecul poveştii! Bine, în cazul tău, nu ai ce strica. Cu plăc...inte. Nu, rămân la această formă, căci "cu plăcere" sună prea formal.

Apropo, şi noul meu asistent, @Louistton, va posta un masacru al aceleiaşi capodopere. Cred. Nu ştiu sigur. Dar dacă o va face, sunt sigură că va fi amuzant, aşa că n-ar strica să citiţi şi de la el.

Să începem...

Intr-o lume plina de oameni rai ... este greu sa te acomodezi ...

Unde cei din jurul tau se pot da drept prieteni si cand te astepti mai putin "baga cutitul in tine" ....

Eu sunt Amy ... am 17 ani .. Parul sunt de un negru inchis .... Imi place sa ies pe afara , sa ascult muzica , sa imi pertrec timpul cu prietenii mei si in general ador Viata !! Am o groaza de momente de nebunie care le savurez in fiecare clipa ....

Ia o coală de hârtie şi un pix şi notează adresa prietenilor mei, Punct şi Virgulă, căci trebuie să faci cunoştiinţă cu ei imediat. Măi, tu chiar n-ai fost, nici măcar în treacăt, pe la clădirea aia mare şi în permanenţă plină de plozi mai inteligenţi decât tine numită "şcoală"? Cine mama cartofului te-a învăţat să scrii aşa? Îţi spun eu, ori îşi bătea joc de tine, or era cu adevărat un caz eşuat. O voi zice drăguţ, politicos, călduţ şi prietenos: du-te şi împuşcă-te cu o ascuţitoare în creier, că poate aşa o să ai mintea mai ascuţită! Da, sunt de acord cu tine: când vorbeşti aşa, normal că e greu să te acomodezi. Şi oamenii aceia răi despre care vorbeşti...cred că erau profesorii. Încă două chestii: ce legătură are al treilea paragraf cu restul? Şi da, vorbim de o chestie care trebuie preţuită, dar cuvântul "viaţă" nu e un nume propriu sau o divinitate, aşa că nu-l mai scrie cu literă mare în interiorul propoziţiei. Te rog! Vrei să trimit cangurii şi după tine? 

Bella este cea mai buna prietena a mea ... Blonda ... ochii ei sunt galbeni ca de pisica ( nu glumesc ) ... ca si mine traieste viata la extrem , este cu capul in nori si deseori ma chinui sa o aduc cu picioarele pe pamant:)

La capitolul familie .... Nu mi-am cunoscut tatal niciodata .... Si nu stiu cum arata ... cum il cheama ... sau daca mai traieste . Mama mea (Ashley ) este roscata ... foarte protectuare si ma ajuta in orice situatie ... este calma si grijulie.

Este diferenta intre noi de doar 15 ani ( da stiu wow ) ....Am aparut accidental.... Nu mai vreau sa discut despre asta ...

Chiar te rog să nu mai discuţi despre asta, că prostia asta caracteristică ţie m-a dat peste cap! Da, se vede că ai fost un accident, circumstanţele dezvăluie asta de la bun început. Măi, în toată această lucrare este UN SINGUR punct şi e pus greşit. De ce atâtea puncte de suspensie, de ce atâtea spaţii, de ce ai un emoticon? Te-ai trezit pe Mess, pe Facebook, unde? Apropo de ochii galbeni ai prietenei tale, eu cred că sunt galbeni de la prea multă bere. Tu cu vodka, ea cu bere...deschideţi-vă un bar! Dacă nu faceţi rost de creier, măcar bani să aveţi, ca să-i cheltuiţi pe toţi în încercarea de a găsi un asasin profesionist ca să vă anihileze pe amândouă! Nu mai spune, maică-ta e "protectuare"? Atunci şi tu eşti "pruastă"! Măi, ceva nu e în regulă aici. Cum Doamne iartă-mă e maică-ta grijulie, dacă tu ai fost născută accidental şi n-ai nici tată? N-are noimă!

Wattpad în stare criticăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum