Sen nebo skutečnost

36 3 2
                                    

Na sobě mám pořád pyžamo. Slyším klapavé zvuky nejspíš kroky. Podle zvuku jsem rozpoznala že jde nejméně devět lidí na devět křesel. Otevírání dveří doprovodil skřípavý zvuk a do místnosti vstoupily bytosti. První vstoupila žena okolo 20 let. Měla vysokou, štíhlou postavu a zrzavé vlasy měla svázané do drdolu a co mě na ní překvapilo byly její uši. Měla je špičaté. K pasu měla přivázanou pochvu s mečem a na zádech měla luk a toulec s šípy z kterých byly vidět jen tmavě červená peříčka.
Jako druhý vstoupil muž. Krátké hnědé vlasy a stejně zelené oči jako má Katrin. U pasu měl také meč stejně jako ta žena.
Než stačil vstoupit další člověk, žena se zastavila, otočila se na ostatní a řekla jim:" Počkejte venku dokud vám neřeknu a opovažte se odposlouchávat. Já poznám když nás někdo sleduje." Ozvaly se námitky, ale všechny utišil muž: Hele uklidněte se Melisa má určitě dobrý důvod i když by mě zajímalo proč."
Melisa se otočila na muže a jediné co mu odpověděla bylo že by to stejně nepochopil. A než stihl odpovědět Melisa mu zavřela dveře před nosem. Došla ke stolu a řekla:" Vítej na Planetě snů, Diaspro." "Eh.......odkud znáš mé jméno?" optala jsem se nazpátek.
"Tady u nás ho zná každý" odpověděla s klidem
"Tím tady u nás, myslíš můj sen?"
"No ne tak úplně, víš co? Já ti povím proč tě tu každý zná.

              -------------------
Tak po hoooodně dlouhé době jsem zpět se svým příběhem a to jenom díky mefloun
Jsem ráda že aspoň někdo vydrží číst mé fantasy.
Zdraví u znovuzrození Tucnak150

Planeta snů [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat