"Dobro jutro Harry.", rekla je njegova sestra Clara kada je on ušao u dnevni boravak. Poljubio je i uzvratio.
"Dobro jutro Clars.", nasmešio se. On je jako voleo Claru. Ona je bila njegova starija sestra i bila je tu za njega kada nikoga nije bilo. Njihova majka, Hanna je umrela kad je on bio jako mal, imao je samo sedam godina. Njihov otac ih je napustio kad je Hanna umrela i počeo je previše da pije.
"Ideš u školi?"
"Da, moram da požurim ne želim opet da zakasnim.", rekao je i brzo je uzeo svoj ranac i krenuo je kon vratu.
"Ne želiš prvo da nešto jedeš?"
"Ne, moram brzo da idem."
"U redu, ja ću očistiti tvoju sobu.", rekla je Clara i krenula na drugi sprat.
Harry je išao kon škole sa brzim korakom, ali tada je stiglo obaveštenje na njegovog mobitela.
@louist91: u školi si?
@thelarasmith: Ne, nije mi bilo dobro pa zato ne dolazim u školi. Zašto?
@louist91: mislio sam da se vidimo i tako to
@thelarasmith: Neki drugi put. (:
_______________________________________________________________
Časove su završile, a Harry nije video Louisa nitu jednom danas. Zabrinuo se. Bio je siguran da je došao u školi, inače ne bi pitao "Laru" dali je došla u školi. Možda je otišao ranije ili jednostavno Harry je toliki baksuz da je išao svaki put u različitog pravca od Louisa.
"Definitivno je ovo drugo", pomislio je Harry.
"Hej Harry, čuješ li me?"
"Da, Niall, čujem te.", tačnije nije znao šta je Niall rekao. Nije znao ni da je Niall s njim.
"Pa onda šta misliš?"
"Šta mislim o čemu?"
"Tako je kad me ne slušaš, a kažeš da si me slušao.", Niall je prevrnuo očima, a to je nateralo Harrya da uradi isto.
"Izvini, nisam znao ni da si tu.", iskreno je odgovorio.
"U redu je, navikao sam se više.", tužno je rekao Niall. Harry se osetio krivim za to.
"Žao mi je. Potrudiću se da ne budem tako sebičan."
"Nadam se.", Niall je tiho rekao, ali Harry ga je ipak čuo.
_____________________________________________________________
"Doma sam.", viknuo je Harry kad je ušao u kući. Clara je izašla i dnevni boravak.
"Harry ko je Louis?"
_____________________________________________________________
Znam da je prekratko i predosadno, ali potrudiću se da sledeči nastavak bude dužiji.
YOU ARE READING
Can't Keep My Hands To Myself || Larry Stylinson
FanfictionGledao ga je sakriven zad jedno drvo. Njegov osmeh ga je očaravao. Svaki njegov korak je bio volšeban. On je bio savršen. Samo je trebalo jos da bude njegov. A uskoro to će i biti.