Harry

515 25 0
                                    

Pronašao je njegov instagram profil i zasledio ga je. Još samo da ga on zasledi i ide u akciju. Naravno da će ga zaslediti kad vidi lepu devojku.
Kao što je mislio. Nakon nekoliko minuta on ga je zasledio.

@louist91: hej lepotice

Louis je olesnio stvari za Harrya. Sad on treba samo da se potrudi da njihov razgovor traje što više.

@thelarasmith : Hej.

@louist91 : šta ima

@thelarasmith : Ništa kod tebe?

@louist91 : isto. kako te nisam video ranije u školi?

@thelarasmith : Ne primečuju me baš.

@louist91 : kako ne primečuju tako lepu devojku kako tebe?

@thelarasmith : Hvala ti. (:

@louist91 : nema problema ;)

@thelarasmith : :))

@louist91 : kakve sve idiote nema u našoj školi.

@thelarasmith : Slažem se. Desilo se nešto?

@louist91 : zakasnio sam na čas i video sam jednog čudaka kako samo stoji ispred mene i gleda me. izgledao je tako jezivo. onda ja samo prošao pored mene i otišao u wc-u. tad sam i ja otišao, ali nisam znao da je on tu. pričao je nešto sa njegovim drugom i kad je video mene samo je istrčao napolje.

'Sjajno, sad misli da sam čudak.' pomislio je Harry. Ali ipak imao je nadu da je to bio neko drugi, a ne on.

@thelarasmith : Opiši tog čudaka, da se pazim od njega haha.

@louist91 : ima kovrđavu kosu i koliko sam video zelene oči.

Harry je osjetio nešto u stomaku. Nije znao šta je to što je osjetio, ali nije bilo dobro.

@thelarasmith : Ou mislim da ga znam. Kako mu je bilo ime... Ne mogu da se setim.

@louist91 : mislim da je bilo harvey ili tako nešto.

Ne zna ni njegovo ime.

@thelarasmith : Mislim da je bilo Harry.

@louist91 : da! harry.

@thelarasmith : Sad moram da idem, vidimo se.

@louist91 : vidimo se lepotice. ;)

Can't Keep My Hands To Myself || Larry StylinsonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora