Louis

386 24 0
                                    

Lara nije mu napisala ništa več jednu nedelju. Nije znao što se desilo. Možda je pogrešio što je rekao da mu se sviđa? 'Ne, upitao sam je i ona je rekla da je sve u redu'. Možda se nešto desilo?

@louist91: lara jesi li tu?

@thelarasmith: Da, tu sam.

@louist91: šta se desilo? zabrinuo sam se

@thelarasmith: Posvađala sam se sa mojim roditeljima i oni su mi oduzeli telefon, pa nisam mogla da ti pišem. Žao mi je što sam te zabrinula.

@louist91: :(

@thelarasmith: Ali sada je sve u redu.

@louist91: super

@thelarasmith: Ii desilo se nešto dok nisam bila tu?

@louist91: pa ne baš

@thelarasmith: Još si u vezi sa Eleanor?

@louist91: odkud sad to?

@thelarasmith: Samo pitam.

@louist91: ne, raskinuli smo

@thelarasmith: Hm... U redu.

@louist91: :))

"Louis, gdje ti stoji kafa?", čuo je kreštavi glas iz njegovu kuhinju. Samo ju je ignorirao sa nadom da će joj njegova majka pomoći. Ali sreća nije bila na njegovu stranu. Eleanor je ušla u njegovu sobu. "Ljubavi nisi me čuo?"

"Šta si to rekla?"

"Gdje stoji kafa?", opet je upitala. Nije mogao da je podnese iako je bio zaljubljen u nju pre nekoliko tjedna.

"Ne znam, pitaj nekog drugog."

"Nema nikog kod kući."

"Ne znam, potraži sama onda."

"Lou...", kad je čuo kako ga je nazvala uznemirio se.

"Ne zovi me tako!", glasno je viknuo na nju i izašao iz sobe.

"Ne mogu više ovako. Ne mogu.", govorio je sam sebi. "Ali ne želim da ostavim Eleanor, znači mi previše i ne želim da je povrerim. Šta da radim?"

"Louis, šta se desilo?", upitala ga je zabrinuto. Louis se okrenuo prema nju, a ona je stajala udaljena od njega. 'Uplašila se', pomislio je Louis.

"Žao mi je El.", brzo je stigao do nju i zagrlio je. Ona je odmah uzvratila, znajući da je sad njemu bolje i da nije želeo da uradi to što je uradio. Volela ga je, jako ga je volela.

"U redu je. Svi imamo neke takve trenutke."

"Nisam trebao tako da se ponašam sa tobom koliko i da...", nije hteo da produži sa priču i samo ju je još jače zagrlio.

"Volim te.", tiho je rekla Eleanor. Louis nije znao šta da kaže. Ostao je bez reči. Šta da kaže? Osječao je nešto prema nju, ali nije bio siguran dali je to ljubav. Ipak znali su se već 10 godina, a bili su zajedno 3 godine. Da je nije voleo njihova veza ne bi opstajala dugo.

"I ja tebe El.", kad je izgovorio ove četiri reči nije se osječao kako kad bi izgovorio ovo pre. Nije osječao da je voli, ali znao je da ne može da joj kaže to i da je povredi. Nije želeo da raskine sa njom iako nije osječao ništa. I tad iz njegova usta izašle su reči koje nije mislio da će izgovoriti.

"Zauvjek ću te voleti."

_______________________________

Ovo je najduži nastavak iz Louisove perspektive i ponosna sam na ovaj nastavak. Šta mislite o Eleanor i Louisa?
Žao mi je ako ima greške.
I da, hvala vam na 200+ reads.

Can't Keep My Hands To Myself || Larry StylinsonWhere stories live. Discover now