Nakon ovoga Harry nije želeo da ide kući. Bio je slomljen. Louis je u pravu. Niko ne radi ovo ljudima koje voli. Najbolje je da ostavi Louisa da bude srećan.
Ovo je bio kraj njegove opsednutosti sa Louisom. Neće više vidjeti Louisa. Otičiće daleko odavde i niko neće znati gdje je. Ostaviće sve koje voli da budu sretni. Shvatio je da su svi bili nesretni dok je on bio tu.
Uzeo je papir i polako je počeo da piše.
Draga Clara,
Žao mi je što sam otišao bez niti jednu reć, ali moram da idem. Želim da budeš sretna. Ja sam ti jedino bio tovar. Nisi mogla da živiš svoj život zbog mene. Hvala ti za sve Clars. Hvala ti što si bila uvjek bila tu da mi daš savjet kad mi je bio potreban. Ti si bila moja majka i moj otac, hvala ti za sve to. Ali vrjeme je da idem i da ostavim da živiš svoj život. Kada čitaš ovo verovatno biću jako daleko. Nemoj da me zaboraviš Clars, sećaj se mene po lepih stvari.
Nadam se da ćeš biti sretna.
Voli te, tvoj Harry.Preklopio je papir i stavi ga je sa strane. Uzeo je još jedan papir i poćeo je da piše još jedno pismo.
Niall,
Žao mi je za sve. Nisam bio previše blizak sa tobom u zadnje vreme. Zapostavio sam te zbog Louisa, ali sada bićeš srećan jer ja više neću biti tu. Nađi neku devojku koja će te voleti i nađi nekog boljeg prijatelja. Ne, neću se ubiti, ali idem daleko odavde. Nemoj se truditi da me pronađeš, ja ne želim da budem pronađem. Ja želim da vi budetr sretni. Volim te Niall. Nemoj me zaboraviti.
Harry.Ostalo mu je još jedno pismo. Pismo za Louisa.
Dragi Louis,
Ne znaš me baš dobro i bolje je što ne znaš ništa o meni. Voleo sam te i volim te, ali sada ostaviću te da budeš sretan. Žao mi je što sam uništio tvoju vezu sa Eleanor, žao mi je za sve. Nadam se da ćeš ispraviti sve i da ćeš mi oprostiti. Znaj da još uvjek želim da budem sa tobom, ali ti ne želiš i u redu je. Uništio sam sve, uništio sam sve koje sam voleo. Nadam se da možeš da mi oprostiš ovo. Više nećeš me videti nikada.
Želim da te sada zagrlim i da te poljubim, ali ne mogu. Ali nemoj zaboraviti mene, tačnije Laru. Volim te Louis Tomlinson. Ti si moja prva ljubav, verovatno bićeš i zadnja.
Zbogom.
Harry.Kada je završio i zadnje pismo ustao je sa zemju koja je bila vlažna. Krenuo je kući. Razmišljao je da ostavi pisma tu i da ide zauvjek.
@louist91: harry gdje si?
@louist91: harry odgovori molim te
@Harry_Styles: Zbogom Louise.
______________________
Žao mi je što ste čekali ovako dugo, a nastavak je prekratak, ali nisam imala inspiraciju. Nadam se da ću sljedeći nastavak objaviti uskoro.
YOU ARE READING
Can't Keep My Hands To Myself || Larry Stylinson
FanfictionGledao ga je sakriven zad jedno drvo. Njegov osmeh ga je očaravao. Svaki njegov korak je bio volšeban. On je bio savršen. Samo je trebalo jos da bude njegov. A uskoro to će i biti.