Ostavljajte usputne komentare ukoliko želite.
______________________________________________________
Harry je ušao u sobu i pogledao je u Louisevu veliku sliku na dzidu. Nasmešio se kad je ugledao njegov osmeh na sliku. Osjetio je leptiriče u stomaku iako je to bila samo jedna obična slika. Uzdahnuo je. Želeo je novu tetovažu, ali nije znao kakvu. "Ima vremena, razmisljiću do sutra.", rekao je sam sebi.
Uzeo je jedan list i olovku, pa je počeo da crta. Nije razmišljao šta će nacrtati, samo je ostavio da ruke urade svoj posao.
Iz njegovog crtanja prekinulo ga je telefon. Obaveštenje od instagramu. Brzo je otključio telefon sa nade da je to Louis, ali to je bio neki drugi muškarac koji se verovatno previše napalio kad je video lepu devojku.
Uzdahnuo je, pošto je isključio telefon i svoju pažnju je dao samo crtežu. Ostalo mu je samo još nekoliko sitnica i njegov crtež je bio završen. Pogledao je u njega.
Nacrtao je Louisa kako stoji kraj neko jezero i gleda u daljini. Oko njega su bile šume, velike i duboke šume.
Harry se nasmešio kad je pogledao crtež i stavio ga je u papku na koje je stajalo ime 'Louis'. Tu je čuvao sve crteže Louisa. Papka je bila puna, za razliku od papku u koju je imao crteže prirode. Harry je previše voleo prirodu, pa na svaki njegov crtež je bila priroda. Nije želeo da nacrta ništa osim prirode i Louisa. Čak i da je poželeo, nije mogao. Probao je da nacrta njegovu sestru, Carlu, ali nije uspeo. Možda je to zato što nije baš previše razmišljao o nju? Možda.Stavio je papku u jednu od fioka i legao je na krevet. Uključio je telefon, nakon što ga je uzeo i nasmešio se kad je video Louisevu poruku.
@louist91: gdje si ceo dan lepotice? jesi li možda ljuta na meni zbog to što sam ti rekao?
Harry je totalno zaboravio na to da se on Louisa sviđa. Tačnije Lara mu se sviđa. Ali i to je nešto.
@thelarasmith: Ne, nisam ljuta. Samo sam imala puno za učiti znaš.
@louist91: zabrinuo sam se
@louist91: mislio sam da si ljuta
@thelarasmith: Haha ne, sve je okej.
@louist91: super
@thelarasmith: Kako se zove tvoja cura?
@louist91: moja cura?
@thelarasmith: Da, tvoja cura.
@louist91: eleanor
@thelarasmith: Lepo ime.
@louist91: da
@louist91: i ona je prelepa
@louist91: i predobra, ali više ne osječam isto prema nju
@thelarasmith: Razumem te.
@louist91: zašto pišeš tako?
@thelarasmith: Kako?
@louist91: svaku rečenicu počinješ sa veliko slovo, stavljaš tačku na kraju uvek, ali baš uvek
@thelarasmith: Zato što je tako pravilno?
@louist91: ali je glupo
@thelarasmith: Nije.
@louist91: je
@thelarasmith: Nije.
@louist91: je
@thelarasmith: Nije.
@thelarasmith: Svađamo se kao bračni par hahaha.
@louist91: hahahahahaha
@louist91: pa sada idem, moja mama me traži
@thelarasmith: Čujemo se kasnije. :)
Harry je izašao od razgovora sa Louisa i ušao u Louisev instagram. Louis je postavio novu sliku. Napravio je tetovažu kompasa.
'Hvala ti Louise' pomislio je Harry i nasmešio se.
______________________________________________________
Jako sam ponosna na ovaj nastavak i ovo je mislim najduži nastavak koji sam napisala do sada. Komentirajte šta mislite o priču do sada i o važnije likove. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Can't Keep My Hands To Myself || Larry Stylinson
FanficGledao ga je sakriven zad jedno drvo. Njegov osmeh ga je očaravao. Svaki njegov korak je bio volšeban. On je bio savršen. Samo je trebalo jos da bude njegov. A uskoro to će i biti.