Nil! Tu ja no...

174 15 0
                                    

És el dia del ball tant esperat des de fa dies, m'ho recorda una nota del mòbil,que vaig fer en un moment d'emoció,mentre em rasco els ulls i assimilo que en algun moment m'hauré de aixecar del meu còmode llit. L'Aida m'ha contestat al missatge que li vaig enviar.

Aida:Tinc un vestit perfecte per tu!! Te'l dono al ball!!

Jo:Dacord merci!!! Em salves la vida, de veritat!!!

Aida: jajajajaj

Borro els missatges, no fos cas que al pare de cop li donés per revisarme el mòbil abans de marxar cap al ball. I em poso a la banyera. Omplo la banyera d'aigua i molta espuma i em recullo els cabells amb un monyo mal fet, despres d'estar 30 minuts en remull em rento el cap i em depilo per totes les parts del cos depilables.

----------------------------------------

Em poso el maleit vestit i el collaret unes botes negres sense gens de taló i una jaqueta. El pare m'espera a la porta amb els braços creuats i em diu:

-A casa abans de les 11 de la nit a casa.-despres de dir la frase que m'esguerra tota la nit em fa un petó al front i surto per la porta.

---------------------------------------

Surto de la porta del bus i em trobo a l'Aida al lloc i a l'hora que havíem quedat i treu un vestit rosa fucsia curt i sense mànigues i el bolso. Anem a un bar i em canvio al lavabo. De cop treu una planxa i un necesser del bolso i es posa mans a l'obra, una mica d'eyeliner, de rimmel... Sortim d'allà, tota canviada ja i anem per fi cap al ball.

Arribem al ball la Sky em saluda i vaig cap a dins. L'Aida se'n va a parlar amb en marc i em diu que tenen un tema pendent. El mòbil comença a sonar i el nom de NIL pampalluga a la pantalla, contesto:

-Hola tània

-Hola Nil!! Quan de temps no?

-Si!! on ets sento molt de soroll!?

-Soc a una festa, però un moment que vaig cap al lavabo a veure si hi ha menys soroll que aqui.

-Bé, si no ja truco en un altre moment que vagi millor.

-No,no, ja hi soc que em volies dir?

-Res en especial...

-Que tal tot? dons

-Bé, el meu pare vol que marxem de la ciutat perque l'estressa banyoles!

-Buffff... dons si l'estressa banyoles...

-Ja... Total que d'aqui un o dos mesos ens mudem a una altre ciutat.

-A veure si serà la mateixa que la meva

-Dubto molt.- diu i riu- Bé... soposo que hauràs d'anar cap a dins...

-Nil! Tu ja no...

-jo que?

-Ja no vols res amb mi soposo?

-Bé... jo no he dit en cap moment que no...

-Bé dons ja ens veurem.-dic en un intent desesperat de tallar-li el rollo

-Si, fins aviat!

De cop entra la Sky al lavabo:

-Sky?

-Hola Tània!

-Hola, escolta, has vist a l'Aida? L'he perdut... fa una estona que ha anat a parlar amb en Marc i...

-No et preucupis estan bé. Però anem a ballar una estona?

-Dacord.

Déspres de casi dos hores de ballar i de quedar cansada decideixo mirar al rellotge i veig que son les 11 en punt. Merda, merda, merda...

Arribo a casa despres de 7 minuts amb bus i al temps d'arribar fins a la porta de casa meva ja son les 11:10. Entro i veig als pares sentats parlant serios amb el meu germà, toco a la porta i el pare em diu:

-No t'haviem dit a les 11

-Si però sem ha fet tard.

-I com de costum el mòbil sense bateria.

-Esque m'han trucat i se'm ha acabat.

-Tu que et passa que tens respostes per tot! irresponsable mal parlada!!

-Que?! Perdon no han passat ni un quart d'hora i perdona senyor perfecte perque per una vegada a la vida no hagi complert les ordres estrictes que em demaneu, sempre, sempre, faig tot el que voleu: trec les notes que voleu, estudio cada dia les hores que voleu, em vesteixo com voleu, em comporto com voleu, parlo com voleu,... i per una sola vegada que arribi 10 minuts tard que és el rato que ha tardat l'autobus i que se'm hagi descarregat la bateria, creus que m'has de dir irresponsable mal parlada!!

-Dons si!! Tu sempre tens raó! no? es això el que vols sentir?

-Vesten a...- dic emprenyada i me'n vaig a plorar al llit de la ràbia.

Quan l'ambient s'ha calmat, el meu germà vé a dirme:

- Em sap greu el que t'ha dit el pare...

-No ets tu qui s'ha de disculpar...

-Veuràs saps el que et vaig explicar l'altre dia?

-Sí.

-Dons els hi he explicat, la mare s'ho ha près bé però el pare... es el pare i deia que no li passava res però a la que has aparegut tu ha explotat.

-Bé, tranquil, això vol dir que has trobat pis no?

-Si! de moment treballaré a un bar de 3 del migdia a 10:30 de la nit.

-Son moltes hores!!

-No et pensis, passen ràpid a més m'ho passo bé amb els companys!!!

-Dacord però prometem que em trobaràs a faltar.

-T'ho prometo.

Ens abraçem i surt per la porta amb la seva última maleta, no viurà lluny d'aqui,a uns 20 minuts en cotxe, però fa pena.

------------------------------------------------------

-Téns raò Tània, sempre has estat obedient, responsable i sempre has parlat bé. Ets una filla exemplar i ha sigut un error per part meva referirme a tu d'aquella manera tant descarada...

M'imagino al pare diguent això pero l'únic que fa és mirarme malament i no dirigirme la paraula en tot el sopar i al matí següent, pel que sembla no es pensa disculpar ni rectificar. Però jo faig exactament el mateix es nota que som pare i filla tot i que jo en aquests moments no ho vulgui reconeixer.

El temps m'ha canviatWhere stories live. Discover now