A végére már türelmetlenül kopogtam körmeimmel az asztalon.
- A nevedet azért megtudhatnám? - kérdezte hátra sem nézve.
- Raziel. Na és neked?
- Csak Joker.
- Örvendek Csak Joker. - vigyorogtam.
- Milyen kis humorherold valaki...
- Jó kedvem van. - nyújtóztam egy nagyot, miközben ásítottam is, majd megéreztem az illatát a reggelinek. Ismerős illata volt. Nem sokkal később Joker egy tányér tamagoyakit nyomott az orrom elé.
- Jó étvágyat. - meglepetten pislogtam a tamagoyakira, majd Jokerre. Honnan tudta, hogy ez az egyik kedvencem? Mindegy is, biztos csak véletlen. Evőeszközt ragadtam és hozzáláttam. Már az első falatnál olyan volt, mintha valami ízbomba robbanna a számban. Egy szót tudtam csak kinyögni.
- Azta kurva... - Joker hátrafordult.
- Anyukád nem mondta még soha, hogy ne beszélj csúnyán?
- Ugye tudod, hogy egy angyalnak nincsen se anyja se apja? - válaszoltam, majd bekaptam még egy falatot.
- Akkor ezalatt a sok-sok évezred alatt nem tanultad meg, hogy nem szabad káromkodni?
- Már az ősmagyarok is bazdmegoltak. - elfintorodott.
- Ők se lehettek valami kulturált nép...
- Viszonylag kulturáltak voltak... miután megkeresztelkedtek. - jó reggelt, üdvözlöm önöket Raziel történelem óráján. A mai tananyag az ősmagyarok.
Ezek után csendben voltunk. Én bámultam kifelé, miközben eszegettem a reggelimet. Oldalról láttam, hogy Joker is leül velem szemben és hozzálát a tamagoyakihoz, majd engem kezd el bámulni. Odakaptam a fejem.
- Mi az? - kérdeztem kicsit irritált hangon.
- Te amúgy milyen lény vagy? - félredöntöttem a fejét.
- Angyal. Te?
- Démon. - a szemöldököm a homlokom közepére szökött. - Furcsálltam is, hogy nem égettél meg, amikor belém jöttél. - nem én mentem bele!
- Elrejtettem az angyali energiáim, ilyenkor ártalmatlan vagyok a démonok számára. - a démonoknak égető érzés, ha egy angyal hozzájuk ér.
- Értem. - milyen szótlan. Hogy megtörjem a pillanatnyi csendet, elkezdtem neki valami baromságról beszélni. Amikor elege lett belőlem, hirtelen betömte a számat egy falattal a reggelijéből. - Bolond lyukból bolond szél fúj. A lyukat meg be kell tömni. - megrágtam a kaját, majd lenyeltem.
- Ez elég kétértelmű volt. - olyan pofát vágott, hogy leírni nem tudtam volna...
- Gusztustalan vagy.
- Csak egészségesen piszkos a fantáziám. Nincs ezzel semmi gond. - ember, ha ennyire prűd vagy, menj el papnak és élj cölibátusban. Hogy lehet ez egy DÉMON? Elnézett ő is az ablak irányába.
- Mi ennyire érdekes kint amúgy? - ő is az ablakot figyelte.
- A havas táj. Mostanság ritkán látni ilyet bizonyos okok miatt, amit kb. mindenki tud, ezért annyira érdekes a nagy fehérség. - mondtam elmerengve. - Nem megyünk ki?
- Minek? - kérdőn nézett rám.
- Hm... esetleg hógolyózni? - vetettem fel az ötletet. Mert miért is ne, menjünk vissza gyerekbe.
- Hógolyózni? Hóembert esetleg nem akarsz építeni? - mondta gúnyos hangon, amivel próbáltam nem foglalkozni.
- De, remek ötlet! - felpattantam a székről. - Menjünk is! - elindultam, közben felhúztam Jokert a székről.
- Várj, várj, a kajám! - próbált visszamászni a székre, de nem engedtem. Odamentem az ablakhoz és kinyitottam. - Ácsi, mire készülsz?! - nem mondtam semmit, csak felkaptam lazán Jokert a hátamra, nekilendültem, majd felpattantam a párkányra, onnan pedig kiugrottam a nem éppen alacsonyan lévő ablakból. Joker a fülembe ordított. - Te őrült balfasz! - ahh, igen, még ilyen szép szavakat! Please!
Puhán értem földet a hóban, majd hátranéztem a fiúra, aki majdnem fojtogatott a szorítástól. Még a szemeit is összeszorította ijedtségében.
- Lent vagyunk. - azonnal leszállt, majd kaptam az arcomba egy nagy adag havat.
- Barom! - idegesen nézett rám.
- Ugyan, nem lett semmi bajod és szépen földet értünk. - felnéztem rá, mert egy kicsit magasabb volt nálam. Csettintett és megjelent rajta egy kabát, miközben én a hidegben lazán ott álltam pólóban, melegítőnadrágban és mezítláb. Mindig mezítláb vagyok.
- Úristen, öltözz fel... Rád nézek és jégcsappá fagyok... - szörnyülködött morcosan.
- Hm... nem. Nekem ez így jó. - kitártam a karjaimat, majd hátradőltem a hideg hóba.
- Így meg kapni fogsz egy szép tüdőgyulladást!
- Idáig még nem lett semmi bajom ettől. - nekem MINDENRE van indokom. Velem nem tudnak vitatkozni.
- Persze... Remélem lefagy mindened. - nem foglalkoztam vele, hanem elkezdtem hóangyalt csinálni.
Gyerekkorom nem volt, így most élem ki magam az ilyenekkel. Lehunytam a szemeim, majd melegséget éreztem a fejemnél. Kinyitottam szemeim és Joker hajolt fölém, majd az arcomba nyomott még egy adag havat. Felültem és elkezdtem köpködni az olvadt havat a számból, mikor éreztem, hogy kihúzza hátul a nadrágot és még oda is kerül hó, ahova alap esetben nem kéne, hogy menjen... Felordítok és gyors felkelek, megpróbálom a havat kirázni a nadrágból.
- Anyád hogy van, bazdmeg?! - végül sikerült mindent kiráznom és ott álltam előtte kissé dideregve. Fújtattam egyet, majd hátat fordítottam neki. Rossz ötlet volt... Egyből kaptam a havat a pólóm alá. - EZ GECI HIDEG! - kiráztam onnan is mindent, majd nekiugrottam Jokernek és hátraestünk.
Elkezdtem vele kicsit bunyózni, majd megfürdettem kicsit a hóban. Hát... nem én nyertem. A végén kifáradva ültünk egymásnak háttal és most már én is magamra varázsoltam egy melegebb cuccot. Lehet, hogy nem fázok meg a hidegtől, de rohadtul megérzem a lábfejemtől felfelé... Figyeltem a lábaimat és a vörös ujjaimat, majd két vastag zoknit és cipőt teremtettem rájuk. Kicsit kirázott a hideg.
- Na mi van, most már fázol? - kérdezte Joker kicsit gúnyosan
- Ja... Menjünk be...
- A hóemberrel mi lesz?
- Holnap is van nap. - felkeltem a földről. Szipogtam kicsit, majd megtöröltem az orromat.
- Te most sírsz? - kérdezte Joker, miközben ő is felkelt. - Nézd, tudom, hogy vesztesnek lenni szar érzés, de ezt is el kell fogadni.
- Kapd be a faszom, nem sírok! - tényleg nem sírtam.
- Nincsenek efféle hajlamaim, úgyhogy kihagyom. - elindultunk befelé.
YOU ARE READING
Red-haired Devil [Felfüggesztve, 8 Publikált Fejezet]
RandomMi történik, ha egy angyal és egy démon találkozik, majd kezd kialakulni közöttük egy kicsit közelebbi kapcsolat? Hát... itt kiderül... Yaoi (Fiú x Fiú) történet (bár inkább shounen ai...)