Díj #1

371 19 0
                                    

Úristen! *w* Nagyon szépen köszönöm a díjat Lost_Killer -nek qwq Ez az első díj, amit idáig kaptam egy történetemre, szóval... úristen~

Szabályok:

●Köszönd meg a díjat●

●Írj magadról 10 dolgot●

Válaszolj 10 kérdésre

Tegyél fel 10 kérdést a blogodról vagy bármiről●

●Jelölj 10 embert a díjra●

10 dolog magamról:

1. Szeretek írni verseket, történeteket (főként yaoi fanfictionöket) és imádok rajzolni. Gépen és papíron is dolgozok. Gépen RPC-ket csinálok, papíron saját kézzel rajzolok.

2. A rajzoknál papíron lusta vagyok színezni ._.

3. Nem vagyok mintadiák a suliban, de nem is vagyok az a nagyon rossz.

4. Jövőre érettségizek (hacsak nem lesznek buzik. Muhahaha, emelt művtöri...) és egyetemen akarok tanulni, bármennyire is nehéz.

5. Cosplayer vagyok és lassan 3 ève cosplayerek. -3-

6. Van egy cosplayes oldalam, amit jelenleg 587-en kedvelnek. Imádom azt az oldalt valamiért... QwQ"""" ❤

7. Szeretek és tudok is varrni, de a kiegészítők a gyengém (pl. szárnyak vagy fegyver készítése).

8. Egy csomó barátommal az interneten ismerkedtem meg és a mai napig imádom őket ❤

9. Elég "cuki" évek voltak at általános iskolás éveim... *sarcasm*

10. Egyaránt bejönnek a fiúk és a lányok is, mégse volt idáig senkim, csak MAJDNEM TwT (Akinek az utolsó nem tetszik, azzal bocs, nem tudok semmit csinálni). Plusz nem szeretem elárulni a valódi nememet, mert akkor néznének, hogy mi? Ezért is árulom el a nemi identitásom. (Pirospont annak, aki tudja mi a nemem. Aki ismer, annak nem ér elárulni.)

Válaszaim a kérdekre:

1. Mi a kedvenc virágod?

Pókliliom *.*

2. Mi a kedvenc ruhadarabod?

Ing. Mindig abban vagyok 😃

3. Szerinted szépek a rajzaim?

Hát csak néhányat láttam, azokból is kis darabokat, de szerintem azok owo

4. Lógtál már suliból?

Damien jófiú. Damien nem lóg a suliból. Ha igen, az a véletlen műve.

5. Milyen a stílusod? (Pl.: elegáns, sportos, kislányos, emos stb.)

*végignéz magán* Pasis ._.

6. Melyik a kedvenc ünneped?

Halloween~

7. Szerinted te egészségesen eszel?

Pfff... Én és az egészség?

8. Ha megtetszik valaki, odamész hozzá és beszélsz vele, vagy messziről bámulod és ábrándozol?

Attól függ. Ha barát tetszik meg nekem, tovább beszélek vele és próbálom titkolni. Ha nem, akkor bámulom és nyáladzom rá.

9. Mikor voltál utoljára beteg, és mi volt a bajod?

Kb. 2 hete, Cosplay Farsang előtt. Hétfőtől szerdáig ki voltam írva influenza miatt. Fujj, de sz@r volt...

10. Melyik az az ember "típus", akit nem bírsz elviselni magad mellett?

Magukkal az emberekkel, a mai generáció egyes tagjaival van bajom. Előítéletesek és ha nem ahhoz a szubkultúrához tartozol, amit ők képviselnek, készülj a kiközösítésre. (Viszont ha neked fontosabb a hírnév, akkor bye bye egyéniség.)

Kérdéseim:

1. Mi a kedvenc kajád, amit mindennél jobban szeretsz és éjjel-nappal ennéd?

2. Voltál már olyan helyzetben, hogy azt kívánod a mai napig, bárcsak ne történt volna ez, vagy szerinted tökéletes az életed úgy, ahogy van és semmit nem bántál meg?

3. Milyen műfajú történeteket szeretsz még olvasni wattpadon?

4. Olvasol tőlem valamit? Ha igen, melyik a kedvenced közülük?

5. Szoktál gondolkozni/filózni az élet nagy rejtélyein és kérdésein? (Gondolok itt időutazásra és hasonlókra.)

6. Milyen vagy általában? (Pl.: Vidám, szomorú, morgós, közönyös stb.)

7. Milyen stílusú zenéket hallgatsz a leginkább?

8. Milyen hobbijaid vannak még?

9. Biztos vannak ellenségeid, mert hát mindenkinek vannak... A két kezeden meg tudnád számolni őket?

10. Inkább olvasni szoktál, vagy írni?

+ Szejetsz? :333

Díjazottaim:

ShineSama : Sweets and Flowers

Rebeccasecre1 : Bakancslista

Hekissedaboy : Just a cosplay

Még egyszer köszönöm Lost_Killer, olyan jó volt ezt meglátni szünetben qwq

Red-haired Devil [Felfüggesztve, 8 Publikált Fejezet]Where stories live. Discover now