Hırsız zoltan

2 0 0
                                    

Obanın yeni yeri kesinleşir ve obanın taşınması tamamlanır. Obadaki yaşam tekrar normale dönmüştü her kesimden kişiler çalışmalara başlamışlardı kimin görevi ne ise onunla ilgilenir ve kendini o işle geliştirirdi ama çocukluk yıları herkesin kılıç kılanmak ve ok atmakla geçtiğini ve her acıya göğüs gelmeleri gerektiği öğretilirdi, geleceği için, namusu ve ailesini koruması için... Tünay bey çadırında obanın sorunlarını dinliyor olaylarda karar kılıyordu; yine birgün halkın sorunu dinlerken bir oba sakini geldi telaşlı bir şekilde içeri girdi oba çadırındakiler bre densiz bu ne telaş beyimizin çadırına destursuz dalıyorsun diye çıkışırlar... Oba sakini Beyim Beyim koyunları çaldılar  diye söylenir... Sakin ol anlat hele ne oldu; Beyim koyunlarımı otlatırken 5 kişi koyunları çaldı peşlerinden koştum ama benden hızlı hareket ettiler koyunlarımdan 10 tanesini götürmüşler 1 ni de öldürmüşler ve şekil çizmişler üstüne yuvarlak içinde Z diye Tünay düşünür yuvarlak içinde Z hemi ben nerede gördüm bu işareti diye düşünür çadır içinde bir o tarafa bir bu tarafa diye. Zoltan tabi ya Zoltanın adamında gördüm o işareti, Zoltanın işi bu; tez cengaverlerime haber salın hazırlansınlar...

Asutay'ın doğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin