Sinirli Annem

33 1 0
                                    

Açelya uyandığında aşağıdan gülüşmeler geliyordu. Önce yavaşça annesinin odasına gitti. Annesi çanta hazırlıyordu. Çok sinirli gözüküyordu. Ona öpücük vermeye kararlıydı. Bu onun biraz olsun sinirini alırdı. Yavaş adımlarla yürüdü yatağa çıktı ve öpücük kondurdu. Annesi "Açelya günaydın bebeğim " dedi . Bu hareket onu her zaman sakinleştirirdi. Herkes annesini soğuk , gıcık biri bilirdi. Oysa ki annesi hiç de öyle biri değildi . Bazen bencilleşebiliyordu. Garip takıntıları da vardı ama çok iyi bir kadındı gerçekten . Açelya'ya sarıldı. Kokusunu içine çekti . Sonra "Açelya!? En son ne zaman yıkandın sen? Çabuk banyoya , hadi soyun , bir iki ,bir iki , hadi Açelya!
Böyleydi işte . Açelya kıkırdadı . Yıkanmayalı gerçekten uzun zaman olmuştu :))Hemen duş almalıydı. Aşağı inip babasına ve babaannesine günaydın dedikten sonra duşa girdi . Duştayken düşündü . Herşey çok güzeldi burada. Daha geleli bir gece olmasına rağmen alışmıştı. Nedense herşey çok tanıdıktı. Acaba önceki hayatında burada mı yaşamıştı. Kim bilir?

Duştan çıktıktan sonra annesinin yanına gitti. Onu tekrar mis gibi kokularla öptü. Annesi "Canım kızım seni çok seviyorum ."dedi . Anne kız bir süre sarmaş dolaş yattılar . Sonra annesi bir anda sinirle kalkarak "Açelya saçın sırılsıklam üşüteceksin, sinüzit olacaksın . Sonra uğraş dur . Çabuk kalk babaannenden kurutma makinesini iste . Hadi marş!
Açelya güldü. "Seni çok seviyorum anne " dedi. Annesi "Açelya sevgi sözcüklerinin sırası değil , her şeyin bir sırası var hadi hadi yürü! " Açelya babaannesine saç kurutma makinesinin yerini sorduktan sonra babasına "Asker yarın pazartesi okul günü , hangi okula gideceğim hiç düşündün mü?" Babası "Düşünmez olur muyum çiçeğim , yarın okula başlıyorsun.
Arkadaşlar bu bölüm pek içime sinmedi daha çok tamamlayıcı bir bölüm gibi oldu . Hikaye bir sonraki bölümde tüm heyecanıyla başlayacak destekleriniz için teşekkürler😘

Hoşgeldin BabaanneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin