1.Fejezet

119 5 3
                                    

19 évesen kezdve a végzős osztályt, single vagyok. Egyedül csak arra vártam, hogy meg találjam azt a lányt akiért élhetek. Volt egy lány, Alexának hívták. Kicsit idősebb volt nálam, 21 éves, bár nagyon bírtuk egymást. Többször volt olyan, hogy Alexa átjött egy másik gyerekkel a bátyámhoz, és iszogattak. Néha bementem hozzájuk, és kapcsolódtam a társaságukhoz. Talán már akkor éreztem iránta valamit? Nem tudom! Többször tartottunk, karaoke estet, kicsit spicces állapotban. Nagyon jó esték voltak. Egyszer bátyám meg a haverja kidőltek, és ketten maradtunk Alexával.
- Na ez jó kis szám volt. Jöhet a következő? -kérdeztem kicsit még kómásan, de azért jól éreztem magam.
-Mehet! -mondta egy nagy mosollyal, majd elkapta az üveget, ivott egyet, majd rá én is.
Nagyon jó volt, iszogatunk és közben énekeltük a slágereket. Ez úgy ment is egy darabig majd elálmosodtunk, haza ment, majd lefeküdtem. 

Hamar vége volt a hétnek. Jött a kedd, egyik haverommal, Devvel mentünk a suliba. Minden reggel megállunk egy pékségnél, majd betérünk egy forró kávéra. Az a kávé, maga volt a mennyország. A jó habos kávé. Mellé elszívtam egy cigit, már fel is keltem. 

Be mentem a suliba majd köszöntem
-Sziasztok -kis mosollyal az arcomon.
-Szia. - Az osztály fele még szinte aludva köszön.
Majd eltelt ez a nap is, mint a többi.

Tökéletes kapcsolatWhere stories live. Discover now