6.Fejezet

38 3 0
                                    

Péntek délután van, hazaérve már éreztem, hogy valami baj van. Nem törődve vele, felhívtam Alexát. 
-Szia Alexa! Ma este lesz valami? Kimegyünk? -egy levegővel ledaráltam az egészet! 
-Szia Persze! Mikor?
-Kilencre feljövök érted!
-Oké, akkor várlak! 
Ezzel letette a telefont, majd kimentem a konyhába.
Anyám még mindig nem jött haza, sokáig dolgozik! Kicsit be segítettem neki. Söpörtem, felmostam, beindítottam a mosást, majd rendet raktam. Eljött a hét óra, anyám beállít az ajtón.
-Szia -mondta, majd elkezdett kipakolni!
-Szia, ma megyek el Alexával kicsit!
-Jól van csak ne maradj soká! -ahogy kimondta már kezdet főzni.  Fél nyolc; lassan nekem is neki kellet álljak készülődni! Fél kilencre készen is lettem, majd megvacsorázni mentem. Elég csöndbe ment le az egész. Olyan vihar előtti csend érzésem volt.
Elindultam egy szó nélkül, felértem kilenc előtt egy öt perccel. Indultam az ajtó felé, majd pont kilépett Alexa.
-Na, mintha érezted volna, hogy jövök.
-Volt egy gyanúm, hogy egy öt perccel előbb itt leszel.
Majd el indultunk a csehóba elég csöndesen. Feszülten éreztük mindketten magunkat a múltkori miatt.
Beértünk, majd segítettem levenni a kabátját.
-Ülj le az ablakhoz!
-Oké.
Elmentem a pulthoz, majd kikértem két italt. Majd be ültem elé, és beszélgettünk. Láttam nagyon nem itt van, majd rá is kérdeztem.
-Na mi van? Hol jársz?
-Ja semmi csak hosszú volt a nap. - Majd pont kap egy hívást.
-Bocsi ezt fel kel vegyem! 
-Oké menj csak! 
Pár perc majd jön vissza.
-Ki volt az?
-Nem mindegy?! -flegmán válaszolta. Kínos csend, majd megjelenik egy autó a csehó előtt.
-Bocsi Jacke. Kicsit el kell menjek majd jövök. Ezzel kiviharzott, beszállt, és elhajtottak.
Eltelt már több mint egy óra. Én csak vártam. Az üres poharak egyre jobban sorakoztak előttem.
Mikor már eléggé elkapott az ital, elindultam haza. Ahogy hazaértem, felhívtam.
-Alexa hol vagy? Eddig ott vártam rád!
-Most értem vissza. - Letettem a telefont, majd a csehóig futottam.
Meg se álltam, majd kiköptem a tüdőm, de csak futottam. Beértem, majd odamentem hozzá, elkaptam a kezét, és félrehúztam oda ahova ültünk.
-Hol voltál? Teljesen kétségbe voltam esve.
-Tomival, ha tudni akarod.
-Én itt vártam rád míg te kielégítetted a vágyaid? -kiabáltam fel. Elcsattant egy pofon és mindenki ránk nézett.
-Mi az, hogy ki elégítettem a vágyaim? Csak beszélgetünk. Meg különben nincs sok közöd hozzá.
Szemeim elkezdtem vörösödni az idegtől.
Láttam, hogy mindenki néz, majd megkérdeztem:
-Valami gond van? Ha nincs akkor meg fogjátok meg a piátok, és igyátok!
-Jacke állj le! Fejezd be most!
Rácsaptam az asztalra, a kabátom levétele közben leszakítottam az egész fogast, majd kifele be csaptam az ajtót, és elmentem.
Könnyeim szinte kimosták a ruhám, és csak mentem mentem semmire se figyelve. Majd egy hangos duda szót hallottam, majd be csuktam a szemeimet, és vártam, hogy vége legyen mindennek.
Eltelt pár másodperc, majd kinyitottam a szemeim, de már messze járt az autó.
Majd hazamentem, és lefeküdtem. Majd kifeküdtem, és úgy éreztem többet fel sem kelek. 


Tökéletes kapcsolatWhere stories live. Discover now