3.Fejezet (+18)

66 5 0
                                    

-Na Alexa, akkor lassan nyugovóra térünk? -kérdeztem kicsit álmosan.
-Baj lenne ha itt aludnék ma? -vörösödött bele.
-Nem dehogy is. Már kérni akartam! -mondtam remegő hangon.
Ebben a pillanatban, megfogtam a kezét, majd bementünk a francia ágyhoz!
-Bocsi Alexa, nincs kedvem elővenni külön ágyneműt, ma együtt alszunk jó? -ahogy ki mondtam meg fordultam, és be kapcsoltam a tv-t.
Kerestem valami rendes adót, eközben megszólal Alexa.
-Nem! Én is így gondoltam -mondta kicsit elnevetve.
Megtaláltam az ideális adót. Majd megfordultam, és pont húzta le a pulcsiját. A pólója pont elég vékony volt ahhoz, hogy rendesen látszódjon a melleinek nagysága és formája.
Hirtelen köpni, nyelni nem tudtam. Csak az járt a fejembe, hogy ennél tökéletesebb melleket még nem láttam.
-Hé Jacke! Te nem fekszel le? -kérdezte nagy felszólalással.
-De persze! -abban a pillanatban elkezdtem felhúzni a pólóm.
-Jacke, meglátszik az edzés -megharapta a száját, és szépen lassan elkezdte gombolni a nadrágját. Mikor már a bokájáig tolta megszólalt.
-Jacke, segítesz lehúzni a bokámról? -mondta kacsintva.
-Persze! -odamentem, és szépen lassan lehúztam.
Miközben húztam, csak azon járt a fejem, hogy letépem a tangáját is.
Lassan én is elkezdtem levenni a nadrágom, majd betakaróztunk.
Már úgy elég rendesen merevedtem mikor mondtam:
-Alexa, nagyon örülök, hogy itt maradtál -mondtam, és közben már szinte dörzsöltem vele a lábát.  -Érzem Jacke! -vörösödő arcával még kacsintott egyet! Majd elkezdtem magamhoz szorítani. Mikor már elég közel voltam hozzá akkor hátra fordítottam, majd szinte ráfeküdtem. Elég rendesen elkezdtem cirógatni. Majd szép lassú simogatással, elkezdtem lejjebb vinni a kezem! Mellébe belekapaszkodtam, majd rászorítottam gyengéden. Közben a farkammal egyre erősebben kezdtem simogatni, majd felnyögött.

-Ahh Jacke! -nyögte a fülembe, ami még jobban felizgatott.
Majd odaértem a tangájához, és lehúztam. Majd elkezdtem lejjebb menni, gondoltam kis cirógatás nem árt. Mikor már a cél előtt voltam, ráleheltem egyet a szép barackos csiklójára.
Majd felnyögött.
-Jacke, várj egy picit -légzése olyan szapora volt, hogy már alig lehetett hallani mit mond.
Felvittem a fejem, majd meg kérdeztem:
-Mi van? Valamit rosszul csináltam? -már én is elégé felizgultam, alig bírtam magammal, közben dörzsöltem combjait.
-Nem! Nagyon jó volt, de bocsáss meg. Ne csináld, nem akarok fájdalmat okozni. -ahogy kimondta, elfordult az ágy széle felé. Lemásztam róla, majd én a másik felé.
-Jacke! Légyszi ölelj magadhoz. Biztosságban érzem magam melletted.
-Oké Alexa -megfordultam, majd átöleltem.
Én még mindig nagyon kanos voltam, és ahogy átkaroltam lejjebb kellet csusszanjak.
Ahogy befészkeltem magam a combjai közé, lábunkat összekulcsoltuk.
Majd szép lassan fölé hajoltam a fejemmel, majd adtam egy puszit az arcára, és mondtam:
-Szép álmokat, Alexa!


Tökéletes kapcsolatWhere stories live. Discover now