Reggel korán kikeltem az ágyból. Nem tudtam higgadtan gondolkodni, azon járt a fejem, hogy most Alexa palinak néz? Gyorsan felöltöztem, nem akartam egy szál alsóba mászkálni.
Majd hallottam a kávéfőző hangját, az illata meg átjárta a házat.
-Jó reggelt anya! -köszöntem, majd mentem a kávéfőzőhöz.
-Jó reggelt! Na ki aludt itt? -kérdezte nagy szemekkel.
-Alexa, késő volt már, és nem akartam hazaküldeni -morogtam vissza kómásan.
-Jacke, az a lány nem hozzád való -mondta komoly tekintettel.
-Anya, légyszi ne szólj bele, hogy kivel mit akarok. Had döntsem el magam -feleltem felháborodva.
-Én csak jót akarok, de te döntesz -felelte majd csinált magának is egy kávét.
Gondoltam meglepem Alexát. Vittem be neki kávét.
-Hahó Alexa! Ébredj, hoztam kávét -mondtam vigyorral az arcomon.
-Köszi Jacke. Gyere feküdj vissza, annyira üres az ágy -majd letette a kávét az asztalra.
-Ahogy akarod. - A kis agyam, megint kezdett be pörögni
Elkapta a kezem, majd felemelte a takarót. Bebújtam vele szembe, aztán ráfektetettem a mellkasomra.
-Jacke. Bocsánat az estiért -letörve nézett rám, közben lefele hajlik az ajka.
-Semmi probléma -magamhoz szorítottam, majd megint megpusziltam. Hirtelen kezdetem érezni, hogy simogatja a felső testem. Mellkasomtól, egészen a hasam aljáig.
-Annyira benne lettem volna tegnap, csak az van, ha meg valami nem úgy alakul elveszítelek -mondta sóvárogva.
Ebben a pillanatban elkaptam, majd magamra húztam. Szép lassan elkezdet rajtam fészkelődni.
Majd lejjebb hajolt, megcsókolt. Láttam rajta, hogy kezdi érezni, hogy én is benne vagyok. Kezdtem merevedni, majd felnyögött.
-Ahh -szemében látszódott már az élvezet.
Szépen lassan megfogtam a csípőjét, majd a kezem járt a teste ringásával. Megfogtam a pólója alját, és szépen lassan elkezdtem felfelé húzni. Onnan egyből cselekedet ő is, szinte hússommal együtt húzta fel a pólóm. Ráharaptam az ajkára, látszott tetszett neki!
Amilyen izgatottság volt épp a combjaink közt, avval a lendülettel elkaptam, majd átfordultam felülre, majd előrehajoltam, és egy puszi az ajkára, egy puszi a nyakára, egy-egy puszi a melleire, és egy puszi a hasára. Ráharaptam kis csipkés tangájára, és lassan elkezdtem lehúzni foggal.
Amikor lehúztam teljesen kiszedtem a számból, és félreraktam. Feljebb csúsztam, majd megint adtam egy puszi az ajkára, egy puszi a nyakára, egy-egy puszi a melleire, és egy puszi a hasára. Már úgy kapkodta a levegőt közbe, hogy azt hittem rosszul lett.
-Jacke végem! -mondta, közben szinte a cirógatástól elájult. Majd bele súgtam a fülébe:
-Nyugi, most jön a lényeg -közben már csúsztam vissza.
Úgy éreztem, mintha egy óvódás alsóneműje lenne rajtam. Csak úgy duzzadtam az érzésektől.
Lent voltam! A mézes csupra csak úgy tüzelte a forróságot. Jó lassan elkezdtem nyalni, ízlelgettem. A fejem fölött meg csak a felnyögések hangzottak. Mikor már úgy kellő képen felizgult Alexa, abbahagytam.
Letoltam a gatyámat, majd a cirógatást folytattam, közben a fülébe halkan mondogattam a nevét. -Alexa, Alexa, ah Alexa!
Lassan belehelyeztem a farkam, majd egyre jobban eresztette belém körmeit.
Ahogy elkezdtem felvenni egy ritmust a lökésekhez, hirtelen lelökött magáról.
-Jacke. elég! -ugort fel, majd felöltözött gyors, és úgy elfutott sírva, hogy se elköszönni, se meg szólalni nem tudtam.