2.Fejezet

66 5 0
                                    


Eljött a hét vége. Ahogy tudtam futottam be bátyámhoz.
-Hallod ma karaoke? -kérdeztem felpörögve.
-Á ma nem. Megyek randira. - Ahogy befejezte mindjárt meg is fordultam, és levont fejel besétáltam a szobámba.
Telt az idő, már kezdtem unatkozni. Kb. fél 11 lehetett, amikor valaki kopogott.
Ki is nyitottam az ajtót, majd hirtelen Alexát láttam magam előtt. Egy jó nagy szatyor piával.
-Szia! Na karaoke? -kérdezte nagy mosollyal az arcán.
-Szia! Bocsi de bátyám randira ment -feleltem úgy, hogy közben már el ment mindentől a kedvem.
-Tudom. Én hozzád jöttem! -válaszolta kicsit elpirulva.
Hirtelen olyan boldogság kapott el, hogy legszívesebben elszálltam volna.
-Akkor gyere be! Pakolj le, addig hozok poharat meg be kapcsolom a gépet! -mondtam, és már ott se voltam. Vittem be a poharakat, letettem már töltött is!
-Alexa! Óvatosan, nem akarok sokat inni -mondtam kicsit komolyabban.
-Nyugi Jacke. Kicsi kell, hogy el lazuljunk -mondta nevetve majd kacsintott!
Elkezdtünk beszélgetni, közbe iszogatunk. Zenehallgatás közben még nevetgéltünk,
de már olyan hangosak voltunk, hogy a zenét alig hallottam.
Mikor már úgy betermeltünk annyira, hogy jól érezzük magunkat. Egyszer Alexa meg kérdezi.
-Jacke akkor karaoke? -mondta mosolyogva. 
Az arca tiszta piros volt. Azt máig nem tudom, hogy azért mert a melegbe pulcsiba ült vagy az alkohol miatt.
-Persze! -mondtam majd be kapcsoltam a karaokét, és elkezdtük.
Ez ment is egy jó ideig. Pár zenénként mikor már rekedtünk, megálltunk, és ittunk egyet.
Eljött a fél 4, és már láttam az álmosságot a szemébe. 
Majd gondoltam ideje nyugovóra térni.

Tökéletes kapcsolatWhere stories live. Discover now