3.

364 17 2
                                    

''Nerad tě budím ale...uděláš mi snídani?''zašeptal mi někdo do ucha asi Willie,''Proč''otočila jsem se na druhý bok a peřinu si přitáhla více k tělu,''Vždycky nám ji dělala Mahogany ale ta tu teď není takže je to na tobě''řekl Aaron,''Já ale nejsem Mahogany,na vaření jsem levá a nemám ráda když mě někdo budí takže vypadněte''ukázala jsem na ně prostředníček a slyšela cvaknutí dveří,grrrr teď už neusnu...''Ahoj''pozdravila jsem ostatní co seděli okolo velkého stolu,''Ahoj''přišel Jacob a sedl si vedle mě,''Jak jste se vyspali?''Zeptala se Nina která nám každému donesla 4 tousty,''Byla bych se vyspala fajn''řekla jsem a koukla na Aarona a Willieho,''Já fajn,až na to že jsem slyšel někoho jak chodí večer po chodbě''Pokrčil rameny Daniel a my s Jacobem na sebe koukli,''To se ti asi něco zdálo''mrkla jsem na něj a nalila si džus,''Jde se dneska do toho města?''Zvedl hlavu od telefonu Carter,''Musíme, potřebuji baterky do kamery''odvětil mu Taylor,''Já celou novou kameru plus něco do videa''řekl Cameron a takto si tam ti tři začali povídat,''Taky bych mohl natočit něco...Moment jdu si pro mobil''odběhl od stolu Dylan a já mu vzala jeden toust jelikož jsem všechny svoje už snědla,''Já musím jet na chvilku domů, mamka potřebuje pohlídat bráchu''protočil očima Chris a napil se džusu,''Já se chci podívat po LA a koupit si něco v KFC jde někdo semnou?''Zeptala jsem se nevnímajících lidí,''Já půjdu''odpověděla mi Nina a sedla si vedle Chrise,''I já''usmál se na mě Jacob a vzal si taky od Dylana toust,''Taky bych šel do KFC''sedl si zpět Dylan a napsal něco na twitter.''Tak za 20 minut tady''rozkázal nám Chris a odešli jsme všichni do svých pokojů.''Můžu?''Zeptal se Dylan když jsem si žehlila vlasy,''Jo pojď''šoupla jsem se trochu dozadu a vypojila žehličku,''pak mi řekni až bude volno''bouchla jsem ho do zad a zamkla za sebou dveře od koupelny,ok dneska bych mohla večer uklidit to oblečení které jsem včera prostě naházela do rohu,''To nebo to''otevřela dveře od mého pokoje Nina a v ruce držela šaty a v té druhé šortky a tílko,''Šaty''ukázala jsem na černé volné šaty a zamkla za ní.Z hromady jsem vytáhla (prostě mají to na obrázku:D) a převlékla se.

Z hromady jsem vytáhla (prostě mají to na obrázku:D) a převlékla se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  ''JDEME?''Zavolal tázací otázkou nahoru Aaron.....''Pojďme sem''ukázal Cameron na nějaký obchod s elektronikou,''OMG to je Angie''začal zamnou někdo křičet a já se jen nechápavě otočila,''A Nina''řekla ta druhá a začaly pištět,''Klid holky''zasmála jsem se a jednu po druhé objala,''Můžu se s vámi vyfotit?A podepíšete se mi?''Zeptaly se nás a já jen pokrčila rameny,''Cartere cvakni to''podala jsem mu mobil jedné holky která málem spadla,''Jasné sem na retricu?''usmál se na ni a ona přikývla,''Já chci taky''zakřičel po chvilce Taylor a přidal se k nám,''Nezapomeňte na mě''přišel i Willie a sedl si na zem,''Kde je Daniel?''zeptala se Nina a koukla na Daniela sedícího s nějakou holkou,''Uku deme''řekl a rozběhl se k nám...''Tenhle kopec už nikdy nejdu''řekla udýchaně Nina když jsme došli k nápisu Hollywood,''Já bych si to dala ještě jednou''zasmála jsem se a sedla si na velký kamen vedle Dylana,''Jdeme pak do toho KFC?''zeptala jsem se Niny,Jacoba a Dylana,''Jo''řekli všichni najednou a začali se smát...''NEHÁZEJ.PO.MĚ.TY.VYJEBANÝ.HRANOLKY''řekl Jacob Dylanovi a všechny jeho hranolky mu vysypal na hlavu,''Klid malej''protočil Dylan očima a plácl si s Ninou,''Nechte ho on je můj''dala jsem Jacobovi pusu na tvář a ten se začal smát Dylanovo výrazu,''Jo''mrkl na něj Jacob a vyfotil si Dylana,''Jdeme?''Zeptala se Nina a všichni jsme se vydali hledat ostatní...''LIDI jdeme zase do bazénu?''zeptal se Chris,''Sorry kámo musím natočit video''bouchl ho do ramene Willie,''Taky bych měl něco natočit''odešel Taylor,''Taky musím''řekli Cameron s Aaronem a Carterem najednou načež zmizli v horním patře,''Já jdu volat s mamkou tak pak''objal ho Daniel a taky odešel,''Já jdu..I já...Taky půjdu...Já jdu taky něco natočit''řekla nakonec Nina a tak jsme se s Dylanem,Jacoben a Chrisem vydali do bazénu...''TEEN WOLF''zakřičela jsem najednou když jsem viděla kolik je hodin,''Co?''Koukl na mě Chris nechápavým pohledem,''Dávají mi TEEN WOLF''vyběhla jsem z bazénu a i v plavkách si to zakempila u televize,''Dávají Tee- n wolf''sedl si vedle mě Daniel a společně jsme koukali na díl kde se chystala Marie Jeanne Valet zabít 'The Beast of Gévaudan' přičemž u toho zjistila že je to její bratr, a pak se zjistilo že the Beast v součastnosti v Teen Wolfu je Mason ale já ani Daniel tomu nevěříme, protože kdo by nechal krev na botách já teda ne..''Vy dva teen wolfeři večeře''oznámil nám Willie a my se vydali jíst,''Hele v kolik zítra kdo přijde?''Zeptal se Cameron a projel nás pohledem,''Nevím myslím že nějak kolem 13'00''pokrčil rameny Carter a dal si do pusy vajíčko,''Hele a nevíte kam se jede jako první?''Koukl Taylor na Aarona který by to mohl vědět,''Myslím že San Diego''odpověděl mu náš frajer...''Hele jdeme spát co vy na to?''Zeptala se nás Nina která už usínala na gauči,''Jo dobrou''objala jsem všechny ostatní a odešla nahoru kde jsem koukla jestli Jacob už spí. LOL přijdu si jako jeho druhá matka, v pokoji jsem se zamkla a odešla do koupelny kde jsem se vysprchovala a akorát včas se pak oblékla protože tam přišel Dylan,''Dobrou''objala jsem Dylana v trenkách od Calvina a zamkla za sebou koupelnové dveře. Mobil jsem dala na nabíječku společně s kamerou a šla spát...

@@ForeverHungry22 <3 

Magcon Family...2016Kde žijí příběhy. Začni objevovat