4.

334 16 2
                                    

''JSEM VZHŮRU''zakřičela jsem na celý barák když už jsem hodinu seděla v obýváku a nudila se, no jenže všichni mají tak tvrdé spaní že je nejde probudit.Vstala jsem z gauče a šla si do kuchyně udělat banánové palačinky které mi dělává táta,jezus táta já mu zapomněla zavolej jej to bude problém.Položila jsem telefon s vyzváněním mého táty ke sporáku a dala to na reprák>Ahoj tati...Promiň zapomněla jsem na tebe...Prostě jsem na tebe zapomněla taky si mě zapomínal ve škole...Je tu krásně...Neboj brzy dojedu...Teď?Teď si dělám ty lívance co mi děláváš...No a co že jsem řekla že je neumím od tebe jsou stejně nejlepší...Nevím mámě a ostatním budu taky volat tak se zeptám...Pozdravuj pa<rozloučila jsem se s ním a hovor mu položila,''Co to tu tak pěkně voní?''Přišel Dylan a koukl mi přes rameno,''MOJE lívance teď vypadni''odstrčila jsem ho od sporáku a nandala je na talíř,''Dáš mi taky že jo?''Udělal psí oči a já mu tři podala,''Nikomu to neříkej dřív než dojíš''poslala jsem ho ke stolu,''Jé já chci taky''přišel rozespalý Jacob a já se uchechtla,''Kolik chceš?''zeptala jsem se ho a vyndala talíř,''pět prosím''natáhl ruce a já mu podala talíř s lívanci,''dáš mi ještě?''Přišel Dylan a já mu dala ještě dvě...''Co tu voní?''Přišli i ostatní,''Nic''odvětila jsem jim a dál koukala s klukama na moje video kde jsem si musela obarvit vlasy na fialovo a chodit s mým malým sourozencem po městě a dělat že je to moje díte,''Je to jako banánové lívance''čichal Cameron,''Jo specialita pana Stoessela''bouchla ho po zádech Nina,''Já chci taky''zvedl se Carter a koukal na nás tři hladovým pohledem,''Kdyby jste vstali hned jak jsem volala že jsem vzhůru tak jste mohli mít taky, ale že byli dobrý?''usmála jsem se na Jacoba s Dylanem kteří přikývli,''To není fér''posadil se nafučeně do křesla Chris,''život není fér frajere''poslala jsem mu vzdušnou pusu a zapnula to video,''Jak že se jmenuje?''zeptal se Dylan,''ten je nejmladší takže Sebastian''mrkla jsem na něj a koukla na malého brášku kterému na videu bylo 6 měsíců,''kolik je mu teď?''koukl na mě Jacob,''Teď má 8 měsíců''odpověděla za mě Nina,''mám s ním taky video a plus milion fotek, on je tak awww, věichni od Angie z rodiny jsou hezcí mají všichni černé vlasy ale jediný Seba se narodil s vlasy hustými jako prales''zasmáli jsme se tomu s Ninou protože když jela mamka do porodnice tak jsme byly v baru a do porodnice jsme pak šly trochu nalité,''Pamatuješ ten den že?''Zeptala se Nina a najednou jsme se začaly obě smát,''Co bylo?''sedl si Willie na zem a koukal na nás,''Noo...''
Flashback

''Takže jsme to zvládli?''Zeptal se Vicente když jsme odcházeli ze školy,''Vypadá to že ano..lidi právě jsme dali maturitu wohohou''zakřičel Fabio na celý venkovní areál školy,''Jdeme to zapít ne?''Zeptala se Nina a dala Fabiovi pusu,''Musíme vy dvě hrdličky, tohle se u nás nestává moc často vždyť hrozilo že propadneme pojďme''chytla jsem oba dva za ruku a rozběhli jsme se na chodník,''Hele jdu domů takže za 10 minut u Tapasu''řekla Sierra a všichni jsme se rozběhli domů.''MAMI,LIDI JÁ ODMATUROVALA''začala jsem běhat po baráku,''Gratuluji''přišlo mě všech 7 sourozenců obejmout,''Jsem na tebe hrdá holčičko''objala mě mamka s pupkem velkým jak čtyři kopačáky,''Sebo já to dala''dala jsem mamce pusu na břicho a zvedla se,''Jdu to s partou zapít ok?Zítra jsem doma''vyběhla jsme z baráku a zamířila si to do toho za rohem kde bydlí táta,''Tati?''zakřičela jsem na celý barák ale nikdo nikde, jen jsem pokrčila rameny a vyšla schody nahorudo pokoje kde jsem se převlékla do černých šatů a bílých vansek...''NA NÁS A NÁŠ ŽIVOT''zakřičeli jsme najednou a hodili do sebe panák tequily...''Ano?''vzala jsem vibrující telefon v mé ruce,''CO?Fakt?JEDE..ME...T..A.M''řekla jsem přes škytavku a zatáhla Ninu za ruku,''Mam..ka jede do porodnice pojď''začaly jsme se motat k východu a venku stoply taxík,''klinika Benidorm''řekla jsem řidičovi který vyjel,''Takže to bude další brácha''řekla jsem si pro sebe a najednou jakoby byl skoro všechen alkohol pryč..''Ha byly jsme tu dřív''řekla jsem mamce která právě přijela,''Nemusela si jezdit''protočila očima a odvezli ji na sál...''Slečna Angela Stoessel?''Zeptal se po třech hodinách doktor,''Ano''vystřelila jsem ze židle a rovnou si sedla protože mi málem praskla hlava,''Máte dalšího bratra chcete ho vidět?''Koukl na mě,''Jo..Pojď''zatáhla jsem Ninu za ruku a vydali se směr ta místnost s malými dětmi..''Awwww...Ten má ale vlasů''řekla Nina když už asi hodinu stojíme nad jedním malým vlasatým stvořením,''Musíme jít,jsme ještě pořád nalité a myslím že každou chvíli budu zvracet,''JDEME''zasmála se Nina...

KONEC
''a pak jsme odešli z nemocnice a odjeli znovu taxíkem který měl otevřené okénko že?''začala se mi smát Nina jak vyšinutá,''To muselo ven''protočila jsem očima protože se mi za to už 8 měsíců směje,''Co se stalo..Co se stalo''ptal se zvědavě Daniel,''Udělalo se mi špatně''pokrčila jsem rameny a koukla na Ninu,''ale to není tak špatný ne?''Zvedl Aaron obočí,''Chtělo se mi zvracet, a jediná možná cesta byla okénko, tak to dopadlo na ty lidi co stáli na přechodu''hned jak jsem to dořekla se všichni začali brutálně moc smát,''To není tak zlé Shawn zvracel na pódiu a pozvracel Mahogany(ne nezvracel:D)''řekl Cameron a teď jsem se smála i já a takto jsme si začali říkat historky...''Hele lidi je 14'00 to tu sedíme tak dlouho?''Koukl na hodiny Chris,''Jdu něco uvařit''zvedla se Nina a odešla do kuchyně,''nenatočíme video?''Zeptal se mě Dylan a já přikývla,''Tak pojď mám otázky na twitteru ještě z minule kdy jsme se tě zapomněl zeptat''vzal mě za ruku a společně jsme vyšli nahoru k němu do pokoje..''Takže vítám vás u nového videa, a dnes je tu se mnou Angie aka StoesselGirsA takže...'' (nechce se mi to vypisovat:DD),''a poslední otázka je chodíte spolu?Jestli ano dejte si pusu-Kira''koukl na mě Dylan,''Kiro zklamu tě ale nechodíme spolu, je to nejlepší kamarád společně se všemi ostatními tady v domě a nemám v plánu s nikým z nich nic mít promiň je celý tvůj''usmála jsem se do kamery a pak Dylana shodila se židle.''JÍDLO''zakřičela po dvou hodinách čekání Nina,''Jdeme''zvedli jsme se s Dylanem z postele ve které jsme koukali na The Outfield, sjeli jsme schody dolů a běželi za ostatními do kuchyně,''Dobrou chuť''řekl Aaron a ostatní jen přikývli...''Hele nejdeme třeba do venkovního bazéne?''Zeptal se Taylor,''Za 5 minut venku''řekl Jacob a já pomohla Nině s nádobím,''Tak jdeme''vzala jsem ji za ruku a společně jsme vyšly schody nahoru..''Beru si Dylana,Chrise,Jacoba a Taylora''mrkla jsem na Ninu která se rozhodovala koho si vybere,''Já jsem rozhodčí aby to bylo vyrovnané''řekl Willie...''PROSTĚ JSME VYHRÁLI''plácla jsem si s ostatními z mého týmu a vylezli jsme z bazénu,''Pohybové hry mi nikdy nešli ještě ke všemu ve vodě řekl Daniel a odešel do baráku,''Hele lidi je 21'30 jdeme spát''vylezl rozmočený Carter a všichni jsme se vydali dovnitř,''Dylane jdu do koupelny první''usmála jsem se na Dylana který se jen usmál,''DOBROU''rozloučili jsme se všichni na chodbě a odešli do svých pokojů.Já zapomněla na to oblečení, hlavně neměl dneska někdo přijít? Tak snad zítra pokrčila jsem rameny a ze sprchy vyšla do pokoje s ručníkem kolem těla,''Dobrou''zavřel zamnou dveře od koupelny Dylan a já se v klidu převlékla a šla spát...
NE FAKT ZA 1)Mi nedošlo že tam měl někdo dojít :D, za 2)zkracuji den :D 3) flashbackové části mě nebaví :D With love your Eri :D ForeverHungry22


Magcon Family...2016Kde žijí příběhy. Začni objevovat