"Ahoj Em''pozdravila jsem Emily když jsem přišla do jídelny,"Ahoj An"usmála se a kousla do své bagety,"Je to dneska nebo zítra"zeptala se s plnou pusou,"Blajfk zítra"odpověděla jsem ji a obě jsme se začaly smát,"Tak co Niall?"mrkla jsem na ni a ona se divně zatvářila,"Niall?O tom mi nemluv ani se nerozloučil protože letěl do Austrálie na Wimbledon"protočila očima,"A co Hazza"mrkla tentokrát ona,"Já a Hazza? To skončilo už dávno,jsme kamarádi.I když mi jeden čas hodně chyběl,občas i chybí tak musím respektovat to že je s Kendall a hlavně je šťastný a když je šťastný on jsem i já"usmála jsem se na ni a napila se,"Je pravda že si byla pregnant?"vykulila oči?,"Neeee blázníš boha by mě doma zabili,nejdřív by to chtělo trvalý vztah,barák a pak děti"protočila jsem očima a zasmála se,"s Hazzou to trvalý bylo"koukla na mě,"Jenže to bylo něco jiného. Nechci někoho kdo má fanoušků plný vejfuk a někoho kdo nebude furt někam chodit a někoho kdo nemá v patách paparazzi"řekla jsem a vzala si kus okurky,"Dobře mlčim.A co tvoje kariéra?Nějaký plány do budoucna?"zeptala jsem se ji,"Moje kariéra je na dobré cestě,mám kadeřnictví a zase díky YT a tak mě zná celá Anglie, a budoucnost?Nad tou už tolik nepřemýšlím.Co u tebe?"pokrčila rameny a kývla hlavou alá teď ty,"Kariéra je fajn sice ještě ne všechno se splnilo ale to taky přijde, a budoucnost?Snad v ni nebude nic špatného ale jedno co chci je to že chci bydlet v LA"hned jak jsem to dořekla jsem ucítila něčí ruce na očích,"Hádej 2x"řekl holčicím hlasem,"No nevím asi... Diego"otočila jsem se a bylo to tak,"Můj brácha je tu,"OMG"vyskočila jsem z lavice a skočila na něj,"Jsem tak ráda že tě vidím"silně jsem ho objala a on semnou zatočil,"Jo musel jsem přijet ale nejsem sám jsme tu všichni"zasmál se a odnesl mě do chodby,"Sakra proč tu jste?"koukla jsem na ně všechny,"VŠECHNO NEJLEPŠÍ K NAROZENINÁM"vykřikli najednou a já se rozbrečela,"Já zapomněla na svoje narozeniny"zasmála jsem se a všechny jsem je objala,"SEBO"rozběhla jsem se ke kočárku který jsem si odvezla do jídelny..
"Ahoj..Dobrý den"pozdravili kluci a sedli si ke stolům,"Jé to je ten Seba?"koukl na mě Jacob a sedl si naproti,"Jo to je on chceš ho?"usmála jsem se na něj a on kývl že jo,"Tak Sebo to je Jacob"vzala jsem bráchu který na Jacoba koukal a dala jsem mu ho,"Mami?A na jak dlouho tu jste?"koukla jsem na ni,"No jsme tu na 3 dny, a hlavně se musí oslavit tvoje narozeniny ani nevíš jak se Diego s Federicem těšili až tě někam vezmou"zasmála se a já Fedeho objala,"Ty máš narozeniny?"zeptali se kluci,"Ne"vykřikla jsem až moc nahlas,"Nedělej se já vím že jo koukal jsem na tvůj twitter jsi v trendech"objal mě Dylan,"Tak to přestaň čekovat"protočila jsem očima..."Angie?"přišla do pokoje mamka,"Jo?"zvedla jsem se z postele a šla za ní,"Prosím pohlídáš Sebestiana?Oni chtějí jít na nějakou vyhlídku a se Sebou by to moc nešlo"koukla na mě prosebně,"Jo dones ho i s kočárkem vezmu ho někam ven"zasmála jsem se a ona mě objala,"Si to nejlepší dítě který jsem kdy porodila"hned jak to řekla jsme se začaly smát...
"Tak jdeme prcku"dala jsem do kočárku vytlemeného bráchu,"Hele hele"začala jsem se smát i já vyplázla jsem na něj jazyk,"Na"podala jsem mu dvě jeho hračky a dudlík,"Kam razíš?"vešel do pokoje Dylan,"ven jdeš taky?"usmála jsem se na něj a vzala kočárek,"Jo"otevřel mi dveře.."Můžu ho vzít?"zeptal se před hotelem,"Jo"odešla jsem od kočárku a nechala jsem ho Dylanovi..."Pojď"ukázala jsem na obchod se sladkostmi,"Počkej"řekl mi Dylan a já si sedla na lavičku."For you"podal mi tašku se sladkostmi a cukrovou vanu,"Proč?"koukla jsem na něj,"Narozeninový dárek"dal mi pusu na tvář a podal mi tu tašku,"Tak dík"objala jsem ho a tašku dala pod kočárek,"Hele ty rohlíku máš spát"zašklebila jsem se na Sebu a ten se začal smát...
*VEČER*
"Vezmi na sebe něco jdeme"vrazil do pokoje Diego a zase odešel,"Fajn?"koukala jsem nechápavě ke dveřím ale tak i tak jsem se zvedla a šla ke kufru ze kterého jsem vyndala média a převlékla se.."Fuuhaa nechceš se mnou chodit?"řekl Cameron stojící u dveří,"no jasný"objala jsem ho a cítila na sobě Dylanovo vraždící pohled,"ale jindy teď jdeme"plácla jsem ho do...zad..ku..do zad a šli jsme všichni nevím kam....
*RÁNO*Kocovina,boha to kolik jsem toho vypila. Zvedla jsem se co nejvíc opatrně z postele a odešla do kuchyně,''Vyprošťováka?''zeptal se Dylan až jsem z toho nadskočila,''Ano prosím, jak to že tobě nic není?''Sedla jsem si na linku a chytla se za hlavu,''Studená sprcha a tento hnus''ukázal na skleničku kterou mi podal,''Fuj''zašklebila jsem se a podala mu to zpět,''Ne ne ne, až do dna'' řekl a dal mi ji do ruky,''Je to hnusný jak něco hnusnýho'' protočila jsem očima a zacpala si nos abych to mohla vypít,''Na''Podala jsem mu prázdnou sklenku a odešla do koupelny,''Ručník máš na umyvadle''zakřičel na mě a já si vzala čisté oblečení a odešla...
''Tak jak je?''Vešel do pokoje Cameron a sedl si na postel,''Jak by mohlo být. Ani nevím co jsem dělala ale hlava mě bolí furt''protočila jsem očima a sedla si vedle něj,''No abych řekl pravdu jediný kdo si z toho něco pamatuje je Em''zasmál se a lehl si na moje nohy,''A co ty a Em?''Zeptala jsem se ho a projela mu rukou vlasy,''Je pěkná a je s ní fakt velká sranda, ale chybí mi Nina. Včera jsem si s ní psal a napsala mi že už se nevrátí''řekl smutně a já se usmála,''Kašli na Ninu je tu spousta hezkých holek, máš sexy fanynky, můžeš chodit klidně i se Selenou Gomez. Tak na Ninu nemysli a najdi si jinou. Už si dost starý na to aby si to zvládl ne? A víš ty co? Zvedej se a jdeme na lov pěkných holek''zasmála jsem se a on se zvedl,''Asi máš pravdu. A se Sel ne ta je jenom kamarádka'' řekl a zasmál se též,''Tak honem''Vyskočila jsem z gauče a chytla se za hlavu,''Honem ale pomalu''řekli jsme s Camem najednou a začali se smát...''Ta je hezká''ukázala jsem už asi na 12 holku ale Cam furt nic,''Ta by šílela jen kdybych se přiblížil, vsaď se že by bylo hned na všech sociálních sítích že mě viděla''řekl a objal mě kolem ramen,''A tamta?''ukázala jsem na holku která seděla u kašny a brečela,''Jdu zjistit co jí je''řekl a odběhl k ní,''Jo dobře já si zatím sednu tam do té kavárny''řekla jsem si pro sebe a šla do kavárny naproti kašně,''Dobrý den co si dáte?''zeptal se mladý číšník a vyndal si papírek,''dám si dvakrát cappuccino, dva malé croissanty a dva jahodové donuty a všechno a dva talířky''usmála jsem se na něj a vyndala mobil z kapsy,''hned to bude''řekl a odešel...''Tak co?''Zeptala jsem se Camerona který právě přišel,''Rozešel se s ní kluk,jmenuje se Veronica Merrell,má dvojče,je jí 18,bydlí v LA,má psa a zná mě''zasmál se a začal se červenat,''a líbí se ti''tleskla jsem si a našla si ji na twitteru,''A nauč se je rozeznávat až budou stát vedle sebe ze svou ségrou''ukázala jsem mu mobil s jejich twitterem a on na mě koukl,''Já je taky znám, potkávám je na různých předávání cen''skoro zakřičel...''Celý den jsem s tebou strávila a do kina už s tebou nejdu''řekla jsme Cameronovi který se ptal jestli nechci jít na V zajetí démonů 2,''Fajn tak dobrou''objal mě a odešel k sobě.Lol furt mluvil o Roni,''Ahoj Dylane''dala jsem mu pusu na tvář a lehla si vedle něj,''Kde si byla celý den?''Zeptal se smutně a vypnul mobil,''Hledali jsme s Cameronem pro něj novou holku, a nakonec našli''tleskla jsem si nadšeně a lehla mu na hruď,''Aha''bylo jediné co řekl a já už pomalu usínala...
ČTEŠ
Magcon Family...2016
FanfictionAngela Stoessel & Emily Day Cameron Dallas, Taylor Caniff, Aaron Carpenter, Dylan Dauzat, Carter Reynolds, Daniel Skye, Christian Delgrosso, Johnny Orlando & Jacob Sartorius...