"Angie?"zašeptal mi někdo u ucha a já nadskočila,"Hmm"otevřela jsem oči a sedla si,"Přijel Johnny"sedl si na zem Jacob,''Kdo?''udělala jsem divnou grimasu,"Místo Willieho, ten před chvilkou odjel"prohrábl si vlasy,"Bože Jacobe proč nespíš jsou 2 hodiny ráno"zamumala jsem a lehla si,"Angie, já nemůžu spát"začal dělat malou holčičku,"bože!vypadni si sednout do kuchyně"řekla jsem skrz zuby a oddělala ze sebe peřinu,"kam jdeš?"zeptal se Dylan,"zabít Jacoba klidně spi dál"prohrábla jsem mu rukou vlasy a odešla z pokoje,"udělám ti mléko s medem,a jestli potom neodejdeš a nenecháš mě vyspat tak tě budu po nocích strašit"protočila jsem očima a uslyšela klapnutí dveří,"bože kluci to nemůžete spát?"bouchla jsem hlavou o skříňku,"Angie to je Johnny,Johnny to je Angie"řekl Jacob a já se usmála,"chceš taky mléko s medem?"zeptala jsem se místo pozdravu a on přikývl.."ustelte si tady,cokoliv,hlavně už nechoďte do pokoje chceme se vyspat díky"objala jsem se a odešla,"zabila?"vykoukla Dylanova hlava z pod polštáře,"ne, je tu Johnny místo Willieho"lehla jsem si a zachumlala se do peřiny,"Ráno ho pozdravím"řekl a otočil se na druhou stranu,"jo"usmála jsme se a taky se otočila..
*RÁNO*
"Vstávej"řekla jsem Dylanovi už po druhé,"Tak takto"šeptla jsem a dala mu pusu,"Ještěě"řekl a stáhl mě k němu,"takové probuzení můžeš provozovat častěji"usmál se a objal mě,"to tak, a teď honem za chvilku začíná show''protočila jsem očima a odešla ke kufru.."Vy jste tu fakt spali?"zeptala jsem se Jacoba a Johnnyho když jsem vešla do obýváku,"jo"řekli oba najednou a projeli si rukou vlasy,"ahoj Johnny"pozdravil ho Dylan a plácli si,"mám hlad"řekla jsem když jsem vypila sklenku vody,"tak jdeme na jídlo"usmál se Dylan a odešel ke dveřím,"jdete taky?"koukla jsem na ty dva kteří se rozběhli za Dylanem..
*show*
"...A little less conversation, and a little more touch my body"zpívala jsem s Emily,"I'm so into you,into you,into you"dokončila Emily a plácli jsme si,"Pamatuješ ještě tu choreografii na what do you mean co jsme sestavily?"zeptala se,"jo?"koukla jsem na ni divně a ona šla říct Camovi ať pustí what do you mean,"3..2..1."..."wau holky šlo vám to skvěle"objal nas kolem ramen Taylor,"Díky teď jdete vy"ušklíbla jsem se....
*konec show*
"Jdeme na jídlo?mám hlad"dal si Christian ruku na břicho,"taky bych šla"přidala se k němu Em,"tak jdeme na pizzu"pokrčil rameny Carter."Pozdravuje tě Niall a že prý i Hazza"doběhla nás Em,"že já je taky"usmála jsem se a dál retweetovala a psala si s Dylanem..
...
"Zítra odpoledne letíme do New Orleans"řekl Cameron když už jsme seděli na pokoji,"a pak je 14 dní pauza"nadšeně zapištěl Daniel,"Pojedu na 14 dní do Anglie,Niall by měl být doma"usmála se Emily,"Pojedu tam na první týden s tebou tebou pak pojedu domů"objala jsem ji,"Díky rádi tě zase uvidí,jo a jestli budeš chtít tak 5SOS mají v Londýně koncert tak tam s Niallem můžete jít jako za starých dobrých časů"drkla do mě a já se zasmála,"Okej, dnešek byl fajn lidiale uběhl rychle takže jdu spát dobrou"objala jsem všechny a zmizela v pokoji kde jsem se převlékla,"baf"řekl Dylan a opřel si hlavu o moje rameno,"co tu chceš?"otočila jsem se na něho a dala mu ruce za krk,"jdu taky spát"pokrčil rameny a přitáhl si mě do objetí,"ok tak dobrou"dala jsem mu pusuna tvář a lehla si,"ráno se mi ta pusa líbila víc"naklonil se nade mě a dal mi pusu,"D..Dylane..Spát"řekla jsem a začala se smát,"Dobrou"dal mi poslední pusu a lehl si tak jako vždy ..
Dylan a Angie
Nebo
Angie a Styles :)
Pro koho jste vy??
ČTEŠ
Magcon Family...2016
FanfictionAngela Stoessel & Emily Day Cameron Dallas, Taylor Caniff, Aaron Carpenter, Dylan Dauzat, Carter Reynolds, Daniel Skye, Christian Delgrosso, Johnny Orlando & Jacob Sartorius...