''Konečně''řekla jsem když se ve dveřích objevila skupinka naštvaných lidí,''Nebavíme se''Řekli všichni postupně,''Fajn''vyplázla jsem na ně jazyk a šla za nějakým pěkných klukem co na mě celou dobu koukal.''Ahoj''pozdravila jsem ho a on mi mávl,''Máš se?''Zeptal se,''Fajn a ty?''koukla jsem nahoru abych na něj viděla,''Taky..Hele nejsi ty ta Angie?Z Magconu?''zeptal se nejistě,''Jo to jsme já, chceš fotku,obejmout,autogram,nebo pokecat?''zasmála jsem se a hned byla v jeho objetí,''Ale byla by fajn i ta fotka''zasmál se a vytáhl mobil,''Jsem Mark''podal mi ruku,''Angie''uklonila jsem se a ruku mu taky podala,''Dáš si kafe?''Zeptala jsem se ho a ukázala na automat,''Jo ale zvu já tebe''vyndal peníze a já nad tím pokrčila rameny.''Tady''podal mi horký kelímek a sedli jsme si na lavičku,''Hele odkud si?''Koukl na mě a usrkl si kávy,''Argentina a ty?''opřela jsem se o lavičku a foukala,''Brooklyn''protočil očima a pak se začal smát,''Dobře''kývla jsem a napila se,''Hele asi máš jít''ukázal na Camerona o mával fosforovým šátkem naším směrem,''Ráda jsem tě poznala a ahoj''objala jsem ho a odešla za Cameronem,''Kdo to byl''vraždil mě pohledem,''Teď by ses bavil?''Řekla jsem naštvaně a šla za Carterem,''Baví se s tebou?''Otočila jsem na ně hlavu a pak koukla na něj,''Hraji uraženého a ty s nima?''koukl na mě,''Hraji uraženou''plácli jsme si a oba vlítli do velkého sálu který byl přeplněný fanynek....
*PO SHOW*
''Myslím že by se hodilo jídlo''řekla jsem když jsem si sedla na postel,''Jo to hodilo''Řekl Cameron, jo už jsme se začali 'bavit' protože nás k tomu 'donutili' ty holky tam.''Jen se převleču''zavřela jsem se v koupelně a dala si černé legíny a modrou košili,''Hej jdeme ať stíháme pak letadlo''zavolala Emily a všichni jsme odešli i s kufry dolů,''Nechte to tady auto to odveze na letiště''řekl Paul/ten pán...
*V LETADLE*''Kam že letíme?''Zeptal se Willie,''DO NEW JERSEY''odpověděla jsem naštvaně a do uší si dala sluchátka.''Ahoj''sedl si vedle mě Dylan protože Cameron si odešel s někým povídat,''Čau''usmála jsem se na něj a koukla z okénka,''Budeme přistávat''usmál se Dylan a já si sbalila svoje věci...
*NA HOTELU*
''Je tu jeden pokoj co má jen jednu postel tak?''Zeptal se Paul a všichni koukli na mě,''Fajn''protočila jsem očima a šla na pokoj kde budu prý sama.''Spím tady, nehodlám tam být s Aaronem co smrdí jak tchoř!''řekl Dylan a kufr chodil do prostředka pokoje,''Fajn?''Koukla jsem na něj a koukla na my story svých kamarádů.''Jak se má Nina?''Sedl si vedle mě,''Nevím nebere mi telefony''usmála jsem se na něj,''Je tu nějaký jídlo?''Zeptal se,''V batohu''ukázala jsem na svůj batoh a hned na mě bylo všechno vysypané,''Wau ty se toho nebojíš''zasmál se Dylan,''na pána''udělala jsme rukama jako raper a rozbalila jedny brambůrky,''Hele jdu spát jsem nějak moc unavená''plácla jsem ho po stehně a odešla do pokoje kde jsem se převlékla do pyžama..''Dobrou An''zašeptal mi do ucha Dylan a zakryl se,''Dobrou Dille''otočila jsem se na něj a přitulila(?) se k němu....
ČTEŠ
Magcon Family...2016
FanfictionAngela Stoessel & Emily Day Cameron Dallas, Taylor Caniff, Aaron Carpenter, Dylan Dauzat, Carter Reynolds, Daniel Skye, Christian Delgrosso, Johnny Orlando & Jacob Sartorius...