Büyük korkum

297 21 4
                                    


Gece uyurken lastik seslerine uyandım saate baktığımda sabaha karşı 4 olduğunu gördüm. Sıcak yatağımdan kalkmak istemesem de dışarıda ne olduğunu merak ederek pencereye yöneldim.Dışarda 2 tane siyah araba vardı öndeki arabadan bay ukala indi.Peşinden şoför tarafındaki  çocuk ve diğer arabadaki 3 kişi arabadan indi.Bay ukala ile bir şeyler konuştuktan sonra uzun boylu çocuk beni fark etti.Onun baktığını fark eden bay ukala da arkasına döndü ve pencereye baktı göz göze geldik ve ben hemen perdeyi çektim ve direk kendimi yatağa attım.Bir süre düşündükten sonra uykuya daldım.

  -

Diğer gün sınavım olduğu için ders bitiminde okul kütüphanesine ders çalışmaya gittim.1-2 saat çalıştıktan sonra okuldan çıktım hava baya kararmıştı telefonumu ön cebimden çıkarıp saate baktım saat 8 e geliyordu .Otobüs durağına gittim  1 2 dakika sonra beklediğim otobüs gelmişti. Otobüsten indikten sonra eve doğru yürümeye başladım.Bizim evin arka sokağında ıssız bir sokak vardı buradan her geçtiğimde ürperirdim tam ıssız sokağı geçeceğim sıra sokaktan bir ses geldi hemen adımlarımı hızlandırdım arkamdan adım sesleri gelmeye başlamıştı adımlarımı hızlandırdım birden kolumun tutulmasıyla çığlık atacaktım ama bir el buna engel oldu.Çırpanmaya başladım ama beni tutan kişi benden güçlü olduğu için çırpınışlarım yetersiz kalıyordu beni o ıssız sokağa soktu bir eli ağzımı tutarken bir eli de bileklerimi tutuyordu ve beni tutan kişi kulağıma yaklaşıp

'uzun zamandır bu anı bekliyordum Lina'deyip kulağımın altını öptü.Bir anlık boşluğuna gelip elini ısırdım o elinin acısıyla beni yere itti ve var gücümle çığlık attım adamın üstüme gelmesiyle gözlerimi kapattım ve o sıra acı dolu bir inleme sesi duydum korkarak gözlerimi açtım biri bana saldıran adamı dövüyordu.Korkumdan ayağa kalkıp kaçamıyordum kendimi duvarın dibine çektim.Bana saldıran adam yerde hareketsiz şekilde yatıyordu ve onu döven adam bana doğru geliyordu.Son gücümle'bana dokunma'diye bağırdım.Bana yaklaşan adam'sakin ol sana birşey yapmıcam'dedi ve yanımda diz çöktü ' iyi misin sana birşey yaptı mı?'diye sordu kendimi geri çekerken 'iyiyim birşey yapmadı'dedim güçlükle ayağa kalkmaya çalıştığımda ayağa kalkıp bileğimi tuttu beni ayağa kaldırdı ve o sıra yüzünü gördüm.Bu bay ukalaydı.

O kadar soğuk birinin bu kadar yardımsever olduğu kimin aklına gelirdi ki ?

'Teşekkürler'deyip bir kaç adım attım bay ukala da arkamdan geliyordu'nasılsa aynı yerde oturuyoruz istersen birlikte gidelim'dedi.Böyle bir seyi istemesemde hala az da olsa korkum olduğu için 'tamam'dedim ve birlikte eve doğru yürümeye başladık.Eve yaklaştığımızda kapıdaki araba dikkatimi çekti bay ukala'burdan sonrasını kendin gidebilirsin'dedi ve  arabaya doğru yürüdü ve arabaya binip gitti.Hiç birşey olmamış gibi eve girip annemlere görünmeden odama çıktım.Üstümdekileri çıkarıp banyoya girdim iyi bir duşun olanları bastıracağını düşünerek küveti doldurdum ve ılık suyun huzuruna kendimi bıraktım gözümü kapattım ama olanlar buna izin vermiyordu her ne kadar her gün başka başka kişilerin başına gelsene bu akşam benim başıma gelmişti ve aklımdan çıkmıyordu her gözümü kapattığımda zihnim olanları canlandırıyordu. Ilık suyun etkisiyle küvetin içinde uyuya kalmıştım kaç dakika veya kaç saat geçtiğini bilmeden kapının tıklama seslerine irkilip gözlerimi açtım.

'kaç saatir içeridesin çık artık baban mırın kırın yapmaya başladı......'

dinlemeyi yarıda kesip kafamı suya bastırdım ses artık daha basık ve anlaşılmayacak şekildeydi.Annemin bağırışlarına aldırmadan tam 15 20 dakika sonra banyodan çıktım yatağımın üzerinde oturmuş beni bekliyordu suratımda umursamaz bir gülümseme ile 'izin verirsen giyineceğim anneciğim' bir boklar olduğunu anlamasa bari diye içimden geçirirken 'bileğine noldu' diye kızgın bir ifade ile gözlerimin içine bakıyordu ki o sıra bileğime bakıp uzun bir sessizlikten sonra kafamı kaldırmamla duvardaki saati farkettim'bugün saatimi fazla sıkmışım ondan morarmıştır eve gelince çıkardığımda farkettim bende'dedim.İnanmamış gibi baksada inandığını umarak aşağıya indik.

(hey bu arada üstümü giydim hemen fesatlaşmayın d:SD:AAD

annem tabakları doldurmaya başladı ve daha 'anne yeter' dememi beklemeden tepeleme doldurdu ve piç bir gülümseme ile baktı.Çorbayı yudumlarken annem 'yan tarafa yeni komşular taşındı ve kadın bugün beni çaya davet etti sohbet muhabbet bende onu yarın kahveye çağırdım' der demez ağzımdaki çorbayı masaya püskürttüm. 'LİNA!' diye sitem etti annem. Piç gülümseme artık benim yüzümdeydi annemin yıllardır gözü gibi baktığı masa örtüsü tükürüklü çorba olmuştu her şey bir yana yarın bay ukalanın annesi bize mi gelecekti omg (tükcemi geçtim ingilizcemi sikeym) (oraya sansür koyun)

Karşı Komşum Tam Bir UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin