Acı Gerçek

47 1 1
                                    

Telefon kapandıktan sonra bir süre kendime gelemedim olduğum yerde kalakaldım ne yapacağımı bilemiyordum bu çocuğun olayı neydi? Kendimi toparladıktan sonra eve girdim.Tam odama çıkacağım sıra Seldanın Eymen ile ilgili bir şeyler dediğini duyup odama gitmekten vazgeçtim ve kapının eşiğinde durup dediklerini dinledim.

Selda'Uzun zamandır içimi kemiren birşeyler var anlatmam gerekiyor anlatmadıkça kendi içimde dibe batıyorum Selen..

Selen' Bana anlatabilirsin..

hiç ses çıkartmadan kanlı Seldanın diyeceklerine kulak verdim.

Selda' Eymen önceden bu kadar asi bir çocuk değildi babasının ölümü onu çok sarstı. Onun hayatı o günden sonra değişti aslında olmayacak insanlarla arkadaşlık kurmaya başladı artık Geceleri eve gelmiyor çoğu zaman aradığımda ulaşmakta bile zorluk çekiyorum bu durum beni çok üzüyor ne yapacağımı inan bilmiyorum. Babası öldükten sonra onunla hiç anne oğul ilişkimiz olmadı hep uzaklaştı benden önceden derdini tasasını başını dizime koyar anlatırdı.. şimdi ise en son ne zaman içten anne diye seslendi onu bile hatırlamıyorum. Zorunda kalmadıkça bana anne bile demiyor kendine zarar vermesinden abuk subuk işlere bulaşmasından korkuyorum içinde gereksiz bir intikam duygusu var babasının  ölümünden birilerini suçlu tutuyor sanki ben ona açık olamadım Selen babasının ölümünü trafik kazası diye biliyor cinayet olduğunu söyleyemedim çünkü bir gün suçluları bulup intikamını almasından korktum başının belaya girmesinden korktum anlıyor musun beni.. 

Selda sözünü bitirir bitirmez göz yaşlarımı silip odaya doğru hızlı adımlarla ilerledim. Yaşananlar yeterince sarsmıştı beni birde Seldanın anlattıkları yıkmıştı. Elimi yüzümü yıkayıp yatağın üzerine oturdum ellerimi saçlarımın arasından geçirdim o sıra mesaj sesiyle irkildim bay ukalaya mesaj gelmişti mesaj Kara diye birinden gelmişti açıp açmama konusunda kararsız kalmışken art arda mesajlar gelmeye devam etti. Merakıma yenik düşüp mesajları okumaya başladım

ilk mesaj :Kara' Efkanın mekanına gittin mi?

-destek lazım mı?

-para olayını ne yaptın?

-nerdesin.

ne için destek lazımdı, bu para muhabbeti neydi, Efkan kim soruların içinde boğuluyorum sanırım ben nasıl bir olayın içinde kaldım.O gece bu düşüncelerle uykuya daldım.3 gün geçmesine rağmen hala ses seda yoktu ne annesinden başka arayan vardı ne de Karadan başka mesaj atan vardı.Yatağımda uzanmış kitap okurken Eymenin telefonu çaldı telefonu elime aldığımda arayanın Alperen olduğunu gördüm Eymen ile ilgili birşey söyleyeceğini umarak telefonu açtım.

Eymen'benim telefonumun sende ne işi var?'

'iyi misin?'

'bu seni ne ilgilendiriyor'

'ben sadece merak ettim'

'anneme birşey söyledin mi'

'hayır söylemedim ama o seni çok merak ediyor'

'ben bir kaç güne kadar gelicem ben gelene kadar telefonu kapalı tut'

dedi ve telefonu yüzüme kapattı.İçime şüphe düşürmüştü içimdeki anlamlandıramadığım duyguya yenik düşüp telefonu karıştırmaya başladım ama pekte elle tutulur birşey yoktu.Telefonu komodine bıraktığımda telefon çalmaya başladı arayan şu meşhur Efkan dı.Ellerim titreyerek telefonu elime aldım ve telefonu açtım.Karşıdaki ses'ölmek için bana yalvarıcaksın'der demez telefonun şarjı bitti ve telefon kapandı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karşı Komşum Tam Bir UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin